Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

Laatste review

Super

Familie Hof,
27-10-2008

Prachtig en superschone accomodatie op een schitterende locatie.In de omgeving is erg veel te doen voor jong en oud.Eten in een restaurant is hier nog te betalen.Zeker voor herhaling vatbaar.

38 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in het Nederlands

2008

Super

Familie Hof
27-10-2008

Uitstekend, eigenlijk niets op aan te merken.

Kees de Goffau
20-10-2008

Alle lovende woorden zijn eigenlijk al genoemd in de andere beoordelingen. Inderdaad is overal wel aan gedacht; spelletjes, boeken, DVD's, allerlei attributen in de tuin, koffie, afwasmiddel, enz.

Prima ontbijt.

Heel gastvrij en vol enthousiasme voor hun vak.

(lastig om tienen uit te delen, maar nogmaals het is een uitstekende accomodatie)

Ans, Kees, Jeroen en Paula. Breda.

Prima accomodatie!

Arnoud en Mariska Huizinga
16-9-2008

Rob en Loet hebben het keurig voor elkaar. Het appartement is super schoon; alles is aanwezig (zelfs koffie en peper/zout); goeie parkeergelegenheid; supermarkt om de hoek; veel te doen in omgeving; gastheren zijn zeer vriendelijk en attent! Onze complimenten voor deze zeer keurige en complete accomodatie!

Vriendelijke groet van Arnoud, Mariska en Lynn.

super

marjo van klink
13-9-2008

Wat een gastheren!

Bizonder schoon appartement, helemaal compleet.

Lekkere bedden en regelmatig schone handdoeken.

Ontbijt uitgebreid en verzorgd.

Ook aan de kinderen is gedacht, tennistafel, trampoline, speelveldje.

Zeer aan te bevelen!!

SUPER!!!!!!!!!!!!

Leon en Ria 26-08-2008
31-8-2008

Hallo Rob en Loet,

we zijn al 20 jaar op verschillende plaatsen op vakantie geweest,maar ons verblijf bij jullie overtrof echt alles.

Het appartement was echt TOP en het ontbijt was SUPER.

We hadden een mooi uitzicht vanuit ons appartement en voor de wandelroutes kon je al beginnen bij jullie in de tuin.

We hebben verschillende wandelroutes gelopen en ze zijn allemaal goed aangegeven.

Als jullie ooit ergens anders een vakantieverblijf beginnen,dan laat het maar weten , want wij zijn er zeker van dat het daar net zo goed zal zijn als in Usseln.

Rob en Loet, zeker tot een volgende keer(wie weet volgend jaar), en ga zo door.

Bedankt voor de goede zorgen en julie ongekende

GASTVRIJHEID.

Groeten Leon en Ria

Rust en ruimte en gastvrijheid

Hanneke
25-8-2008

Twee gastheren die er duidelijk plezier in hebben om je een heerlijke vakantie te bezorgen. Appartement is schoon, inrichting is goed en efficient, prachtig uitzicht op de bergen.

De deur uit en door de achtertuin kom je direct op een uitgezette wandelroute.

En geen zin in actief zijn? Er zijn films, tijdschriften en spelletjes te leen. Bij goed weer ook faciliteiten in de tuin.

We hebben het naar ons zin gehad.

Een aanrader, meer ruimte dan een hotelkamer, goedkoper en een goede sfeer.

Echte aanrader

Faes
17-8-2008

We hebben onze zomervakantie bij H.A.J. doorgebracht.

Appartement was geweldig, met mooie nieuwe meubels, goede keuken en goede badkamer.

We hebben een zoon met zware astma, dus voor ons is het bijzonder belangrijk dat alles stofvrij is en "gladde" vloeren heeft. Dit was alle PRIMA in orde en dat was voor ons een zegen.

Mensen met astma kunnen bij H.A.J. zeker veilig op vakantie. Niet alleen de buitenlucht, maar net zo belangrijk, de binnen lucht is van prima kwaliteit en prima voor een zorgeloze vakantie.

Jongens bedankt!!!

absoluut top

Leon&Isabelle
16-8-2008

Afgelopen week geweest, en we zijn het helemaal eens met de lovende kritiek van alle voorgangers.Rob en Loet zijn beiden erg enthousiast en behulpzaam. Het "sneeuwbaleffect" door de aanhoudende positieve kritiek zal zeker niet uitblijven en er zullen nog vele tevreden mensen op een geslaagde vakantie terugkijken na een verblijf hier. Mannen ga zo door!

voor herhaling vatbaar

kees angela sharon kelly
11-8-2008

het kan gewoon niet beter

mijn moeder zei al het is hier veel beter dan in het hilton hotel

de kamers waren schoon

alles was hoe het echt hoort

het hilton hotel kan bij jullie in de leer

bedankt voor de mooie vakantie

In één woord GEWELDIG!

Familie van der Veen en familie Hamstra
29-7-2008

Hallo Rob en Loet,

hier dan eindelijk het berichtje uit Friesland.

Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie. Voor onze vakantie hadden we deze beoordelingen al gelezen, en konden we ons bijna niet voorstellen dat het zo goed zou zijn. Maar helaas, wij moeten ook toegeven dat het gewoon echt super is geregeld bij jullie!

De groeten uit Friesland en tot volgend jaar !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.