Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

Weer vandaag-3°-6°
Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen
9,7

Laatste review

Dat ze zeer vriendelijk ontvangen worden door 2 Nederlandse jongens, die Gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan, inderdaad met hoofdletter!

282 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in het Nederlands

Prima verblijf gehad, mooie ligging bij Willingen

W.F. Krijkamp,
4-12-2018

Dus weer voor herhaling vatbaar.

Ton Muishout.,
29-9-2018

We zijn hier voor de vierde keer geweest. En alles was weer geweldig .De gastheren Rob en Loet waren weer top.

Ella Ostermeier,
27-9-2018

Alles was super!

Heel schoon. Gezellig en prima service.

Klantvriendelijk.

Geweldig en vooral doorgaan

Jolanda en Cees,
10-9-2018

Wat valt er nog te vertellen over deze mooie appartementen.

Alles is al gezegd en daarom komen wij al vele jaren terug bij de gastheren, die er iedere keer weer, voor ons, een feestje van maken. Locatie is perfect gelegen en een mooie uitvalbasis voor je avonturen. Genieten is ons credo. Wij zeggen laat u verrassen.

Hier krijg je weer energie !

René en Joke,
4-9-2018

Dat we al voor de 14e keer naar dit topadres zijn geweest zegt al genoeg. De gezellige appartementen zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Wij voelen ons direct thuis als we de drempel over komen. Rob en Loet zijn hartelijk gastheren die ook een heerlijk uitgebreid ontbijt verzorgen. Dit is een goed begin van de eindeloos mooie wandelingen die je in de directe omgeving kunt maken. Met de supermarkt naast de deur, restaurants op loopafstand is dit de perfecte plek om je vakantie door te brengen. Wij kijken al weer uit naar de volgende keer.

we gaan hier graag heen

Anneliese,
1-9-2018

prachtige omgeving waar voor iedereen wat te doen is, ook in de directe omgeving.

gastvrije gastheren waarvoor niets teveel is

een rustig gelegen appartement waar alles aanwezig is en dat

superschoon wordt verhuurd

supermarkt, bakker en restaurants in de buurt

Fantastich

D. van den Berg,
26-8-2018

Was een super verblijf, in een mooie rustige omgeving. Geen min puntje kunnen ontdekken. Ontbijt perfect. Gaan zeker nog weer een keer heen.

Fantastisch!!

Klaas en Anja,
3-8-2018

Ons verblijf was wederom super! Met plezier kijken wij terug op 2 heerlijke weken.

Het sfeervolle en schone appartement, 2 fantastische gastheren en prachtige omgeving. De reservering voor de 5e keer in 2019 is inmiddels gemaakt!

Super

Eef van Oosterwijck,
30-7-2018

Hier is het altijd genieten! Zowel van de natuur als van de geweldige gastheren die je steeds het gevoel geven om "thuis" te komen

Geweldig!

Familie Kroon,
30-7-2018

Het was wederom genieten bij Rob en Loet. We komen hier nu al meer dan vier jaar en nog steeds hebben we het er enorm naar onze zin. De gastvrijheid is bijna spreekwoordelijk aan het worden. De appartementen zijn altijd zeer schoon en om de twee dagen worden de handdoeken vervangen. Mooi uitzicht vanaf de balkons niet te vergeten. En restaurants in overvloed en een supermarkt om de hoek. Een vast adres voor onze mei / juni vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.