Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

Weer vandaag-3°-6°
Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen
9,7

1 review over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in het Nederlands

Een fantasticht appartement en geweldigge ligging

Andre en Peter
6-8-2013

Wij komen nu voor de 3 de keer en steeds vermaken we er ons prima. Ook de gastvrijheid van Rob en Loet is geweldig. Alles is er netjes en schoon. In de omgeving is genoeg te doen om je te kunnen vermaken.Er is er veel te zien, en je kunt er geweldig wandelen. Wij blijven er zekers komen.. echt een aanrader..

Veel groeten van Andre en Peter uit Diepenheim.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.