Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Willem

Geweldige bestemming, voor iedereen iets te doen.

Willem,
11-1-2019

Een fantastisch verblijf gehad. Niets is de jongens (oud-dorpsgenoot) teveel om het de gasten naar de zin te maken, alleen het weer hebben ze niet in de hand. Een week voor ons verblijf had het (licht) gesneeuwd dus hadden we er weer zin in om de sneeuw in te gaan. Echter tijdens ons verblijf sloeg het weer om en hebben we constant onder de gruwelijkste omstandigheden gewandeld: kletsnat, veel wind, waterkoud. Erg jammer als je denkt in de sneeuw te zitten, maar: volgend keer beter. Gelukkig kunnen opwarmen in één van de vele Stuben in Willingen. Buiten kijf: gezellige stad, prachtige omgeving, gratis parkeren, prima eten en last but not least: geweldig appartement in Usseln!

Gereisd met partner in december 2018