Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen ****

Review geschreven door Gerrie van den Brandhof

fantastisch verblijf

Gerrie van den Brandhof,
16-3-2018

Zeer gastvrije appartementen, fijne ligging. Heerlijk schoon, en fris. schone handoeken liggen klaar. Dit maal zijn we eind februari tot en met begin maart op deze locatie geweest. Vooraf hebben we de gastheren Rob en Loet gevraagd naar de ski mogelijkheden, die waren gunstig op dat moment. Wederom een hartelijk welkom en het voelde gelijk weer als thuis. Er waren zelfs sleetjes voor de kinderen. Wij hebben 2 kinderen in de leeftijd van 8 en 12 en ze kunnen zich hier heerlijk vermaken. Het ontbijt is over heerlijk. iedere morgen iets gebakken door de eigenaren. Kortom weer een geslaagde trip

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018
Volgende reviewVolgende