Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

Appartement
Weer vandaag6°1°
Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen
9,7

Fenomenaal

Score uit 561 reviews

Beoordeling van bezoekers

• Kindvriendelijk9,3
  • Inrichting9,4
  • Hygiëne9,9
  • Prijs/kwaliteit9,7
  • Hoeveelheid ruimte9,6
  • Ligging9,6

Terug naar overzicht

wie gaat er de laatste week van december??

monique, 10-11-2011

Hallo allemaal,

wij komen 2e kerstdag naar dit gezellige huis met ons 4 jarige dochtertje, tot oudjaarsdag. Nog iemand? misschien ook met een kindje van die leeftijd?

ik ben heel benieuwd.

groetjes, Monique uit Den Helder

3 reacties wie gaat er de laatste week van december??

nikysa90, 7-1-2012

Hallo conny! nou we hadden sneeuw hoor de laatste 2 dagen, meer dan genoeg. Gelukkig, zo hoort het daar ook te zijn rond die tijd van het jaar geloof ik.

nou, dat zou ik nog even laten weten.

groetjes, monique

Monique, 7-12-2011

Hallo Conny, er zou vandaag flink wat sneeuw vallen en bovendien staan overal sneeuwkanonnen geloof ik dus het komt vast goed!

Wij zitten dan denk ik in het appartement naast jullie! Allen wij komen pas maandag aan. Ook voor de 1e keer...maar ja met zulke recensies komt ook dat vast goed. Tot daar!

Groet, monique

conny, 7-12-2011

hoi

wij gaan er vrijdag 23 dec heen tot en met dinsdag 27 dec

we hebben een dochter van 7 jaar en een zoontje van 4 jaar

zijn jullie hier al eerder geweest,wij nog niet

ik hoop dat er dan wel wat sneeuw ligt haha

wij hebben volgens mij appartement 4 of 5

gr conny

Advertentie
Advertentie