9 vragen over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

• Carry, 07-09-2017 Rapporteren

piste

beste, ik kan eigenlijk nergens vinden hoe dit fantastische huis ligt t.o.v. de piste. wat is de afstand? lopend of met de auto? groet, Carry

Loet, 31-10-2017

Alles te zien op www.hausallejahreszeiten.de Vragen sturen aan: [email protected]

• Wim de Vos, 20-07-2012 Rapporteren

prijzen

Ik zou graag de prijzen willen weten want die kan ik op de site niet vinden

Wim

Loet, 20-08-2012

Beste Wim,

Op de website www.hausallejahreszeiten.de tref je de prijzen aan onder " Tarieven" .

• nikysa90, 18-12-2011 Rapporteren

Skilessen reserveren?

Hallo allemaal,

Als wij ons bijna 5jarig dochtertje voor het eerst op les willen laten gaan en dan zelf ook wat willen (vrij)-skiën, kunnen we dan beter een ski-klasje in Usseln OF in Willingen reserveren? Wat zijn jullie ervaringen? Wij gaan 2e kerstdag. Groet, Monique

ab en daan X, 13-02-2012

willingen skischool dsv bij ritzhagen lift heel gemoedelijk of bij emmet in usseln daar spreken ze hollands

• conny, 13-12-2011 Rapporteren

kerst 2011 sneeuw??

kam mij iemand vertellen wat de weervooruitzichten zijn zullen we met de kerst sneeuw hebben of gaan dan de kanonnen aan?? gr conny

kanonnen gaan aan

• monique, 10-11-2011 Rapporteren

wie gaat er de laatste week van december??

Hallo allemaal,

wij komen 2e kerstdag naar dit gezellige huis met ons 4 jarige dochtertje, tot oudjaarsdag. Nog iemand? misschien ook met een kindje van die leeftijd?

ik ben heel benieuwd. groetjes, Monique uit Den Helder

conny, 07-12-2011

hoi wij gaan er vrijdag 23 dec heen tot en met dinsdag 27 dec we hebben een dochter van 7 jaar en een zoontje van 4 jaar zijn jullie hier al eerder geweest,wij nog niet ik hoop dat er dan wel wat sneeuw ligt haha wij hebben volgens mij appartement 4 of 5 gr conny

Monique, 07-12-2011

Hallo Conny, er zou vandaag flink wat sneeuw vallen en bovendien staan overal sneeuwkanonnen geloof ik dus het komt vast goed! Wij zitten dan denk ik in het appartement naast jullie! Allen wij komen pas maandag aan. Ook voor de 1e keer...maar ja met zulke recensies komt ook dat vast goed. Tot daar! Groet, monique

nikysa90, 07-01-2012

Hallo conny! nou we hadden sneeuw hoor de laatste 2 dagen, meer dan genoeg. Gelukkig, zo hoort het daar ook te zijn rond die tijd van het jaar geloof ik. nou, dat zou ik nog even laten weten. groetjes, monique

• Hans Wijsma, 18-07-2010 Rapporteren

Huisdier

Zijn huisdieren toegestaan? Wij hebben een kleine hond.

HAUS ALLE JAHRESZEITEN, 10-01-2011

VRAGEN VERZOEKEN WIJ TE STUREN NAAR [email protected]

Jeroen en Jacquelien, 18-07-2010

Je zou ze een kort mailtje kunnen sturen om het ze te vragen; [email protected]

• Lisa Geurts, 05-04-2010 Rapporteren

vakantie

Hallo,

Hebben jullie nog een plekje vrij voor 2 personen voor 2 t/m 6 augustus?

jessica slotman, 19-08-2014

mail ze deze vraag, en ze mailen heel gauw terug. maar voor 2015 is er vast plek

• bea bosch, 25-03-2010 Rapporteren

wat zijn er voor activiteiten in de zomer

wij hebben 2 zonen van 14en 17 kun je buiten zitten wat zijn de kosten.is er een zwembad en voetbalveld tennisbaan

ab en daan X, 13-02-2012

er ie een prachtig rvs buitenbad in usseln een bol ijs voor 60 cent top!!!

• filip en bertha, 04-02-2010 Rapporteren

appartementen info:

hallo

hebben jullie nog plaats voor 2 personen van maandag 15/2 tot en met 19/2 ??

jessica slotman, 19-08-2014

Mail ze deze vraag en ze mailen bijna direct terug. Ontzettend snel met hun mail