Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

550 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in het Nederlands

Fantastisch!!

Klaas en Anja
3-8-2018

Ons verblijf was wederom super! Met plezier kijken wij terug op 2 heerlijke weken.

Het sfeervolle en schone appartement, 2 fantastische gastheren en prachtige omgeving. De reservering voor de 5e keer in 2019 is inmiddels gemaakt!

Super

Eef van Oosterwijck
30-7-2018

Hier is het altijd genieten! Zowel van de natuur als van de geweldige gastheren die je steeds het gevoel geven om "thuis" te komen

Geweldig!

Familie Kroon
30-7-2018

Het was wederom genieten bij Rob en Loet. We komen hier nu al meer dan vier jaar en nog steeds hebben we het er enorm naar onze zin. De gastvrijheid is bijna spreekwoordelijk aan het worden. De appartementen zijn altijd zeer schoon en om de twee dagen worden de handdoeken vervangen. Mooi uitzicht vanaf de balkons niet te vergeten. En restaurants in overvloed en een supermarkt om de hoek. Een vast adres voor onze mei / juni vakantie.

Super vakantie gehad

Bert
29-7-2018

Mooie vakantiewoning, zeer schoon en gezellige gastheren.

1 week de schitterende omgeving verkent op de mountainbike, langs meerdere meren. Omdat het zo goed beviel een weekje bijgeboekt en op de motor door Sauerland getoerd. Wij komen zeker nog terug!

weeral een schitterende week achter de rug.

Jan en Ilse
22-7-2018

er zijn eigenlijk geen min punten!! het enigen min punt is, denken wij, dat je ergens anders u zich niet zult kunnen verbeteren!!

Ga er maar eens heen

Carel
25-6-2018

Je hoeft hier weinig woorden aan vuil te maken. Brand SCHOON. Voor de zoveelste keer daar. Rust, mooie omgeving, aardige uitbaters, wandelen, goede restaurants.

Altijd thuiskomen!

Vera en Bert
15-5-2018

Wij waren hier al voor de elfde keer. Dit betekent dus uiteraard dat wij het altijd naar ons zin hebben. Prachtig, ruim en schoon appartement. Rob en Loet hebben het afgelopen jaar weer in heel wat leuke en mooie dingen geïnvesteerd. Een nieuwe zitbank, mooie houten omlijstingen, enz. Dank zij het prachtige weer en de vriendelijke en zorgzame eigenaren hebben wij weer een fantastische vakantie gehad.

Loet en Rob, nogmaals bedankt.

Geweldig fijn onderkomen in erg mooie omgeving

van Weeren
4-4-2018

Het appartement was knus, warm ingericht, een heerlijk onderkomen en zo netjes schoon ! De ontvangst hartelijk, goed uitleg over alles.

Perfect dat de supermarkt om de hoek zat. Een heerlijke rustige plek - en volop gelegenheid in de nabije omgeving te genieten van het mooie landschap en van diverse dorpen, stadjes. Wij troffen het, er lag sneeuw, we hebben fantastisch kunnen wandelen, direct vanuit het huis en ook wat verder weg. We waren verrast hoe mooi het Sauerland is, en hopen er nog terug te komen !

Erg fijne mensen. Super schone huisjes en perfecte ligging

Geweldig!

Simone
17-3-2018

Mooie en gezellig ingerichte appartementen. En bovendien super schoon! Rob en Loet doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Wij komen hier al 8 jaar. Dus dat zegt genoeg.

Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen 9.65 10 550 .