Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

Appartement
Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen
9,6

538 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in het Nederlands

Geweldig fijn onderkomen in erg mooie omgeving

van Weeren, 4-4-2018

Het appartement was knus, warm ingericht, een heerlijk onderkomen en zo netjes schoon ! De ontvangst hartelijk, goed uitleg over alles.

Perfect dat de supermarkt om de hoek zat. Een heerlijke rustige plek - en volop gelegenheid in de nabije omgeving te genieten van het mooie landschap en van diverse dorpen, stadjes. Wij troffen het, er lag sneeuw, we hebben fantastisch kunnen wandelen, direct vanuit het huis en ook wat verder weg. We waren verrast hoe mooi het Sauerland is, en hopen er nog terug te komen !

Erg fijne mensen. Super schone huisjes en perfecte ligging

Geweldig!

Simone, 17-3-2018

Mooie en gezellig ingerichte appartementen. En bovendien super schoon! Rob en Loet doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Wij komen hier al 8 jaar. Dus dat zegt genoeg.

Uitstekend

Fam. Cancian, 17-3-2018

Accommodatie, ruim, zeer schoon en netjes. De ligging is prima tov ski-piste Willingen. Voor de kinderen is er ruimte genoeg om ook nog te spelen en in ons geval met de slee te spelen.

Zou morgen zo weer gaan

J middelkoop, 17-3-2018

Was een heerlijk weekend mooie omgevinging , schoon net huis goed verzorgd huis ,en er werd prachtig gezongen door de heren op me verjaardag bij het ontbijt. Er is eigenlijk niets verkeerd in Haus alle jaargetijde . Bedankt.

Het appartement is schoon en goed verzorgd

fam. Bert, 17-3-2018

Het verblijf in appartement nummer 4 Alle Jahreszeiten, Willingen Usseln, was perfect verzorgd. Hartelijk ontvangen. schoon appartement, alles zoals de eigenaar gezegd had. Mooie locatie, dicht bij ski- en wandelgebied. Zeker aan te bevelen aan vrienden, familie en kennissen.

Geweldig

Esther, 17-3-2018

We hebben genoten van onze dagen in Haus alle Jahreszeiten. Goed contact met de eigenaren. Ligging is prachtig. Aan een rustige weg en via de achtertuin kom je in een groot natuurgebied. Het appartement is zeer sfeervol ingericht. Schoon, fris en gezellig! We hebben genoten en raden dit appartement ten zeerste aan.

Als je er al 5x bent geweest zegt dat genoeg.

Wim en Joke Kloonen, 16-3-2018

De appartementen zijn geweldig. Niet één minpunt. Rob en Loek zijn beiden erg sympathieke gastheren.

vooral zo doorgaan

Nel en Kees, 16-3-2018

2 appartementen om samen met dochters en hun kinderen 15,8 en 8 een weekend te gaan skiën. De sneeuw was bijna verdwenen, dus we troffen het slecht maar we hebben een fantastisch weekend gehad. 2 super schone appartementen, voor 7 personen stond er weer een heerlijk ontbijt klaar. Mijn kleinzoon ( 8) maakte de volgende opmerking tijdens het ontbijt: Gaat dat hier elke dag zo. Een beter compliment kon Rob niet krijgen, i.d.d. gaat het bij Rob en Loet elke dag zo. Voor ons een dikke 10.

Geweldig verblijf

Walter Snijders, 16-3-2018

Perfect en super appartementen

Schoon

Perfecte ligging

Ontbijt prima

Zeer gastvrij

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen scoort een 9.64 uit 10 op basis van 541 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: