Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen ****

Weer vandaag3°-4°

519 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in het Nederlands

Grandioos

Matty van de Vis, 27-11-2017

Is super schoon en gezellig en verzorgd.

Tom en Yolanda Wild, 14-11-2017

We hebben een enorm leuke tijd gehad bij Rob en Loet! Alles ziet er super schoon en reuze gezellig uit. Lekker slapen op prima bed, koken in keuken met alles erop en eraan,en video kijken op natte avond in comfortabele woonkamer!

En dan ontbijten bij de gastheren ......, nou ja, gewoon geweldig!

Geweldig!

Gerard, 14-11-2017

Voor de 4e keer weer genoten!! Mede door de fantastische gastheren. Vrienden die voor de 1e keer mee waren zijn ook vol lof!

Het was weer fantastisch

Willem & Tineke Procee, 14-11-2017

Wij waren in oktober hier voor de vierde keer en het voelde weer als thuiskomen. Super schoon appartement, mooie wandel omgeving, supermarkt op loopafstand en een goed ontbijt bij Rob & Loet. Fantastische gastheren. Zien er nu al weer naar uit om weer te komen. Echt een aanrader.

Fantastisch!

Antonet, 13-11-2017

Het was echt Super! Heerlijk gewandeld en hebben nog lang niet alles gezien. We gaan zeker nog een keer terug. Het lijkt ons leuk om ook een keer te gaan skiën in Willingen.

Verder ontbrak het ons aan niets. Super, schoon appartement en de winkel is op nog geen minuut lopen waar alles vers te koop is. Echt een geweldige plek! Zeker iets om trots op te zijn. Veel succes Rob & Loet met jullie nieuwe project. Veel klus plezier.

Niet over nadenken, gewoon doen!

Nico de Reus, 13-11-2017

Een geweldig mooi appartementen gebouw met fraaie appartementen in Duits/Oostenrijkse steil. Gezellig ingericht, netjes en schoon. Zeer gastvrije gastheren.

Het was een hele fijne week.

Ella Ostermeier, 4-11-2017

We werden gastvrij ontvangen door Rob en Loet. Het appartement was weer op en top verzorgd en super schoon.

Het ontbijt was super. Prima verzorgd.

We komen zeker weer een keer terug!

Helaas was het weer wat minder, maar ondanks de regen hebben we ons prima vermaakt.

Geweldig! Nog steeds na 10x!

Bert en Jolanda, 20-10-2017

Wat ze echt moeten weten zijn de eigenaren Rob & Loet !!!!!

Wat een fijne mensen!

En je voelt je gelijk thuis als je er bent.

En sorry,ik kan geen slechte dingen vinden!!

Grandioos, gezellig

Familie Middelkoop, 18-10-2017

Alles was perfect. Goede service, mooie ligging.

Buitengewoon vriendelijke ontvangst. Goed ontbijt en super schoon.

Bijzonder gastvrij en netjes en schoon

Geert, 13-10-2017

Wij komen hier al heel veel jaren en het is nog steeds fantastisch hier. De heren eigenaars zijn netjes en voorkomend, vriendelijk en leuk in de omgang. Ze weten hoe ze met mensen dienen om te gaan. Verder is het appartement om door een ringetje te halen, superschoon! Ik heb hier nog nooit iets kunnen ontdekken wat niet goed in orde is. Ook het ontbijt is heerlijk en overvloedig. Wij houden van rust en dat vind je hier. De heren Rob en Loet zorgen voor de benodigde prettige sfeer.

Ook al komen we hier al jaren, er valt nog steeds veel te ontdekken in deze mooie omgeving en natuur. Wij komen volgend jaar en de volgende jaren weer terug. Iedere keer als wij hier arriveren voelt het als thuis komen en zo hoort het ook. Super!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen scoort een 9.65 uit 10 op basis van 522 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: