Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

541 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in het Nederlands

Altijd thuiskomen!

Vera en Bert
15-5-2018

Wij waren hier al voor de elfde keer. Dit betekent dus uiteraard dat wij het altijd naar ons zin hebben. Prachtig, ruim en schoon appartement. Rob en Loet hebben het afgelopen jaar weer in heel wat leuke en mooie dingen geïnvesteerd. Een nieuwe zitbank, mooie houten omlijstingen, enz. Dank zij het prachtige weer en de vriendelijke en zorgzame eigenaren hebben wij weer een fantastische vakantie gehad.

Loet en Rob, nogmaals bedankt.

Geweldig fijn onderkomen in erg mooie omgeving

van Weeren
4-4-2018

Het appartement was knus, warm ingericht, een heerlijk onderkomen en zo netjes schoon ! De ontvangst hartelijk, goed uitleg over alles.

Perfect dat de supermarkt om de hoek zat. Een heerlijke rustige plek - en volop gelegenheid in de nabije omgeving te genieten van het mooie landschap en van diverse dorpen, stadjes. Wij troffen het, er lag sneeuw, we hebben fantastisch kunnen wandelen, direct vanuit het huis en ook wat verder weg. We waren verrast hoe mooi het Sauerland is, en hopen er nog terug te komen !

Erg fijne mensen. Super schone huisjes en perfecte ligging

Geweldig!

Simone
17-3-2018

Mooie en gezellig ingerichte appartementen. En bovendien super schoon! Rob en Loet doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Wij komen hier al 8 jaar. Dus dat zegt genoeg.

Zeker weer!

Appie Broersma
17-3-2018

Mooi schoon huis en van alle gemakken voorzien. Behulpzame verhuurders. Gewoon een aanrader dus.

Super!

Hoefs
17-3-2018

Het verblijf was super! Mooi appartement, van alle gemakken voorzien. Fijn dat je geen handdoeken hoeft mee te nemen. Rob en Loet weten veel over de omgeving en geven goed advies. Supermarkt zit om de hoek en ook het centrum zit dichtbij. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Uitstekend

Fam. Cancian
17-3-2018

Accommodatie, ruim, zeer schoon en netjes. De ligging is prima tov ski-piste Willingen. Voor de kinderen is er ruimte genoeg om ook nog te spelen en in ons geval met de slee te spelen.

Zou morgen zo weer gaan

J middelkoop
17-3-2018

Was een heerlijk weekend mooie omgevinging , schoon net huis goed verzorgd huis ,en er werd prachtig gezongen door de heren op me verjaardag bij het ontbijt. Er is eigenlijk niets verkeerd in Haus alle jaargetijde . Bedankt.

Het appartement is schoon en goed verzorgd

fam. Bert
17-3-2018

Het verblijf in appartement nummer 4 Alle Jahreszeiten, Willingen Usseln, was perfect verzorgd. Hartelijk ontvangen. schoon appartement, alles zoals de eigenaar gezegd had. Mooie locatie, dicht bij ski- en wandelgebied. Zeker aan te bevelen aan vrienden, familie en kennissen.

Geweldig

Esther
17-3-2018

We hebben genoten van onze dagen in Haus alle Jahreszeiten. Goed contact met de eigenaren. Ligging is prachtig. Aan een rustige weg en via de achtertuin kom je in een groot natuurgebied. Het appartement is zeer sfeervol ingericht. Schoon, fris en gezellig! We hebben genoten en raden dit appartement ten zeerste aan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen scoort een 9.65 uit 10 op basis van 544 reviews.