Appartement
9,7

558 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Familie Van Kraalingen,
26-2-2019

Wat een heerlijk schoon huis. Dichtbij de winkels. Fijne ontvangst. Heerlijk genoten van een top ontbijt aan een mooi gedekte tafel. Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Het was fantastisch ❄⛄

Corrie Gorissen,
16-1-2019

De aankomst was geweldig een gevoel van thuis komen. In een super apartement dat uitkijkt op een schitterende omgeving. En de verzorging van Rob en Loet onze gast heren super..'s ochtends als je het wilt een heerlijk ontbijt niet te versmaden 👍 ik was daar met mijn dochter schoonzoon en kleindochter en ik heb genoten 👌 Rob en Loet ik maak voor jullie een diepe buiging en nog bedankt voor alles….dus zeker tot ziens 💋💋

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Fantastisch!

Michelle Schipper-Gorissen,
12-1-2019

In Haus alle jahreszeiten is alles tot in de puntjes geregeld. Woningen zijn super netjes en schoon en geen gesleep met handdoeken etc. Ook dat is top geregeld. Top gastheren! En een super mooie omgeving met winkels en leuke restaurants in de buurt. Ik was hier met man, dochter en moeder en hebben een top week gehad!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Een fantastisch verblijf gehad. Niets is de jongens (oud-dorpsgenoot) teveel om het de gasten naar de zin te maken, alleen het weer hebben ze niet in de hand. Een week voor ons verblijf had het (licht) gesneeuwd dus hadden we er weer zin in om de sneeuw in te gaan. Echter tijdens ons verblijf sloeg het weer om en hebben we constant onder de gruwelijkste omstandigheden gewandeld: kletsnat, veel wind, waterkoud. Erg jammer als je denkt in de sneeuw te zitten, maar: volgend keer beter. Gelukkig kunnen opwarmen in één van de vele Stuben in Willingen. Buiten kijf: gezellige stad, prachtige omgeving, gratis parkeren, prima eten en last but not least: geweldig appartement in Usseln!

Gereisd met partner in december 2018

Dus weer voor herhaling vatbaar.

Ton Muishout.,
29-9-2018

We zijn hier voor de vierde keer geweest. En alles was weer geweldig .De gastheren Rob en Loet waren weer top.

Gereisd met partner in september 2018

Ella Ostermeier,
27-9-2018

Alles was super!

Heel schoon. Gezellig en prima service.

Klantvriendelijk.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig en vooral doorgaan

Jolanda en Cees,
10-9-2018

Wat valt er nog te vertellen over deze mooie appartementen.

Alles is al gezegd en daarom komen wij al vele jaren terug bij de gastheren, die er iedere keer weer, voor ons, een feestje van maken. Locatie is perfect gelegen en een mooie uitvalbasis voor je avonturen. Genieten is ons credo. Wij zeggen laat u verrassen.

Gereisd met partner in juni 2018

Hier krijg je weer energie !

René en Joke,
4-9-2018

Dat we al voor de 14e keer naar dit topadres zijn geweest zegt al genoeg. De gezellige appartementen zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Wij voelen ons direct thuis als we de drempel over komen. Rob en Loet zijn hartelijk gastheren die ook een heerlijk uitgebreid ontbijt verzorgen. Dit is een goed begin van de eindeloos mooie wandelingen die je in de directe omgeving kunt maken. Met de supermarkt naast de deur, restaurants op loopafstand is dit de perfecte plek om je vakantie door te brengen. Wij kijken al weer uit naar de volgende keer.

Gereisd met partner in juli 2018

Super vakantieadres

Marieke Mulder,
2-9-2018

Voor de derde keer waren we er en het was weer een goede ervaring! Zowel voor ons als de kinderen. Prettig, netjes en schoon appartement en heerlijk ontbijt. Rob en Loet zijn super vriendelijk en bieden goede service. Ze zorgden dat we ook met een kleine baby een ontspannen vakantie hadden. We hebben al opnieuw geboekt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

we gaan hier graag heen

Anneliese,
1-9-2018

prachtige omgeving waar voor iedereen wat te doen is, ook in de directe omgeving.

gastvrije gastheren waarvoor niets teveel is

een rustig gelegen appartement waar alles aanwezig is en dat

superschoon wordt verhuurd

supermarkt, bakker en restaurants in de buurt

Gereisd met partner in juni 2018

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.