Aparthotel H+ Hotel Willingen

KinderhotelWeer vandaag9°4°
Aparthotel H+ Hotel Willingen

11 tips over Aparthotel H+ Hotel Willingen

Ilse, 24-8-2016
Op de kamers is geen koffie en thee-voorziening. Wij nemen dit de volgende keer mee.
Lookylook2010, 1-3-2015
500 meter naast het hotel is een ski baan slee baan en ski baan voor beginners, er zit ook een restaurantje en u kunt er skies en sleetjes huren. Dit kan overigens ook in Willingen waar u 5 minuten met de auto vandaan zit. Huren van skies kost €19,00 per dag incl schoenen en stokken de skipas voor alle liften en pistes is €23,00 wilt u alleen met de gondel naar boven en weer omlaag betaald u €8,50 retour. Wilt u Savonds uit eten ga eens naar de Harlekijn dit is een Nederlands restaurant.
Ilse, 26-12-2014
Tip: als je met jonge kinderen gaat, zeker zwembandjes meebrengen, want het zwembad is 1,25 m diep.

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Willingen voor je op een rij gezet:

jmeeuw, 16-10-2014
Is misschien voor vele net iets te ver rijden maar bezoek eens park wilhelmshöhe in Kassel, Een prachtig park met schitterende waterpartijen. Gezien het hoogte verschil (en trappen) minder geschikt voor diegene die slecht ter been zijn. Onze ervaring is dat Sauerland ook in de herfst (met zijn kleuren) zeker een bezoek waard is
Bart, 2-9-2014
Wandelen in gebied achter het hotel richting de Diemelquelle, en dan naar de nieuwe berghut "Graf Stoltenberghütte". In WIllingen naar de skischans (met erbij leuk restaurant), of met de gondel de Ettelsberg op
Clementien, 3-3-2014
Tips in de omgeving, rodelbaan in willingen en het lagune zwembad is zeker de moeite waard.

speklap37, 6-9-2012
avond eten stelt niet zo veel voor loope daarvoor het dorp in of het tegenoverliggende restaurant
mirte_sj_hagen, 9-8-2012

Korbach

Curioseum Willingen-Usseln

Openluchtzwembad Usseln

arnosmits, 3-8-2012
Voor uitstapjes naar Willingen een prima uitvalsbasis.
eddie_254, 10-1-2012
Ga in de willingen eten bij VIS a VIS heerlijk eten voor een goede prijs.