Aparthotel H+ Hotel Willingen

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag11°5°
Aparthotel H+ Hotel Willingen
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Willingen voor je op een rij gezet:

175 reviews over Aparthotel H+ Hotel Willingen in het Nederlands

Relaxed

Esther
2-8-2018

Ikzelf kom hier al 27 jaar. Eerst met mijn ouders, later met mijn man. Alle jaargetijden hebben we gezien in dit prachtige hotel. In de 27 jaar dat ik hier kom, is er elk jaar wel iets vernieuwd. De kwaliteit blijft al die jaren zeer goed! Men is klantvriendelijk en netjes, de kamers zijn schoon en ruim. De maaltijden zijn altijd erg lekker... we komen altijd wel een beetje aan omdat het zo lekker is. De uitvalsbasis van dit hote is perfect! Het is rustig gelegen en je hebt direct toegang tot de piste of de wandelroutes. We hopen hier nog vele mooie herinneringen te mogen maken! Een echte aanrader voor iedereen die even lekker tot rust wil komen. In de afgelopen jaren hebben we vaak gevlogen naar verdere bestemmingen, maar toch keren we steeds hier naar toe terug om even te genieten en tot rust te komen.

Goed hotel met prachtig uitzicht

Fam. Grandia
30-6-2018

Mooie ligging, prettig hotel. We hadden een familiekamer met aparte slaapkamer, en fijn balkon.

Prima Hotel

R Scheerder
9-2-2018

Zeer nette kamer, goed ontbijt en vriendelijk personeel.

G.Peeters
30-1-2018

vriendelijk personeel . schone ruime kamers. uitgebreid ontbijt . zwembad / wellnes ruimte aanwezig

Toch liever iets anders volgende keer.

Saskia de Vries
6-5-2017

Heel erg klein appartementje echt benauwd klein. Kon er nauwelijks koken of even relaxen op de bank. Het was ook oud, de kasten vielen letteflijk uit elkaar. De receptie zou iemand sturen om te repareren maar die is nooit geweest. Buiten zitten op het terrasje was ook geen succes aangezien deze direct aan de parkeerplaats was en je constant in de uitlaatgassen zat. Het hotel was verder wel keurig, ook veel te doen voor kinderen. En de ligging was grandioos !

Kamers waren goed eten en gezelligheid minder

Willem
23-5-2016

Zou geen eten boeken, voor te overnachten prima.

Goed verzorgd, relaxed hotel

G. van Doorn
2-5-2016

Een gemoedelijk, kindvriendelijk hotel met zwembad en tafeltennis.

Ontbijt goed, avondeten minder.

Afstand naar de skilift Willingen ongeveer 6 km dus met de auto

Ruime gratis parkeerplaats, ontbijt is prima. Restaurant niet geweldig.

Eten in Usseln bij Restaurant kupferpfanne is een aanrader.

Personeel is okay met een uitzondering : De ober in de bar die Andy heet is een hork die totaal ongeschikt is voor Horeca. Onvriendelijk, onvindbaar wanneer je nog eens wil bestellen en muziek in de bar er op gericht om je zo snel mogelijk weg te jagen.

uitstekend

Mascha
7-3-2016

Ruime schone familiekamer, prima bedden, lang genoeg ! Kindergedeelte met muurtje en gordijn afgesloten van ouderkamer. Klein keukentje met ijskast. Balkon aan achterkant met prachtig uitzicht op vallei. Zwembadje en saunaruimte in kelder.

Eten goed genoeg. Eetzaal savonds wat ongezellig verlicht. sMorgens heerlijk zonnig!

Gezellige zitruimte voor na het eten is er helaas niet, behalve bar waar gerookt wordt

Zeer vriendelijk personeel!

Prima hotel

R
22-2-2016

Kamers lekker ruim en netjes.

Serveersters bij het ontbijt zijn niet aardig.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel H+ Hotel Willingen in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel H+ Hotel Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.