Vakantiepark Ferienpark Willingen

Duitsland, Hessen, Willingen-Usseln

7.5Goed

• 7.5Onderkomen
  • 7.8Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienpark Willingen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

35 reviews over Vakantiepark Ferienpark Willingen

• 10Gerda van de Heuvel10-11-2017

Mooi rustig park met mooie huisjes

Het is een mooi rustig kleinschalig park met allemaal dezelfde particuliere vakantiewoningen. Er is een speeltuin voor de kinderen en de omgeving is prachtig. Wij hadden huisje 44. Het was keurig ingericht met alles aanwezig wat je nodig hebt. Er is in de buurt van alles te ondernemen. De gondel en het skigebied van Willingen is vlakbij. Zeer de moeite waard voor een weekje of weekend weg. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 9Familie ter Huurne07-02-2017

Fantastische week in knus huisje

Heerlijk wintersport week gehad met veel sneeuw en mooi weer. We verbleven in huisje 41. Zeer speels en gezellig ingericht huisje met klein ligbad (voor de kinderen) en gezellige houtkachel. spelletjes en kinderfilms waren aanwezig. Kinderpistes op loopafstand van het park. We hebben meteen weer geboekt voor volkgend jaar!!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 10Smit02-12-2016

Fantastische vakantieplek voor elk seizoen

Het is geen vakantiepark meer, maar de huisjes zijn van diverse eigenaren. Aan de rand van de natuur en kleine skipiste is het er goed toeven. Genoeg te doen in de omgeving, lekker eten kan je er ook. Wij komen er meerdere keren per jaar en het is voor ons een ideale bestemming voor weekend of vakantie.

• 10Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 10Ria30-07-2015

Hele leuke vakantie gehad

Wij verbleven in huisje nr. 15, dat zag er prima uit. Ruimte genoeg, Keuken van alle gemakken voorzien, douche met 2e toilet was ook goed voorelkaar. We wisten dat er op het park verder niets te doen was, maar dat was heerlijk rustig. Verder is alles wat je nodig hebt in de zeer nabije omgeving; winkels, restaurantjes , zwembad, wandelroutes. Kortom je kunt je hier prima vermaken voor een hele leuke prijs. Wij huurden van een particulier en die had alles goed geregeld. De hond mocht mee, wat voor ons ook heel belangrijk was.

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2015

• 8diana06-04-2014

leukkk

prachtige plek ook voor kinderen met uitzicht op de piste en in de zomer herlijk ontspannen

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Lisa11-12-2012

super

Huis nr 12 ( via internet geboekt) heeft alles in huis om een leuke en gezellige vakantie te hebben. Leuk ingericht, heel schoon en voor de kinderen voldoende speelgoed. Het park ligt in een rustige omgeving maar daardoor konden de kinderen ook geweldig buitenspelen! In de omgeving met de sauerlandkaart (kregen veel korting) veel dingen bezocht en lekker gezwommen in het mooie zwembad van willingen. Veel gewandeld en op een paar minuten rijden van Willingen ook fijn gewinkeld! Wat een mooie omgeving zeker voor herhaling vatbaar hopelijk nog een keertje in de winter dan zal het er ook mooi zijn.

Gereisd met jonge kinderen in november 2012

• 8fam. Maarse27-08-2011

Rustig en mooi gelegen

Eenvoudig kleinschalig vakantiepark, met een aantal huisjes via organisatie en een aantal particuliere huisjes. Wij waren er in de zomer en hadden een particulier huisje, nr. 1, gehuurd via internet. Dit huisje ligt aan het einde van het park en heeft een mooi uitzicht. Het park zelf heeft geen faciliteiten (het centraal gelegen hotel is dicht, gaat misschien ooit weer open), maar het huisje was mooi ingericht en prima verzorgd. De kinderen konden spelen op het weitje voor de deur (geen speeltuin). Het dorp Willingen is leuk en de omgeving is prachtig voor wandelaars en rustzoekers.

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7albert29-07-2011

midweek geweest

op zicht zag het er wel leuk uit maar de vakantie was al verpest toen er een auto ons geen voorrang gaf en vol links erin reed dan is je vakantie gevoel over.

we hadden een huisje niet echt schoon en we hebben alleen maar regen regen regen regen regen gehad. opzicht was de buurt wel leuk veel bergen en natuur maarja jevakantie is verkloot

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 10Edgar18-03-2011

Heerlijk rustige plek

het park is al jaren geen park meer, maar de huisjes zijn van verschillende eigenaar. Restaurant is dicht, Oefenskipistes naast het park, een mooie lange piste. het hele jaar is Sauerland een ideaal vakantieoord voor ons. je kan er echt van alles doen, zwemmmen, zeilen, wintersporten, wandelen, klimmen, fietsen, genieten van de natuur en ja indien gewenst ook apres skieen! Je moet alleen niet denken dat het op het park te vinden is, het zijn gewoon leuke huisjes, de een mooier ingericht als de andere. Wij komen hier meerdere keren per jaar, makkelijk bereikbaar binnen 3 uur vanaf onze woonplaats.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8familie van Rooij10-01-2011

heerlijk genoten

wij hebben een heerlijke vakantie gehad in het nieuw ingerichte huis nr 12 . Dit huis is van alle gemakken voorzien. Het park ligt prachtig in de natuur en vanuit het keukenraam keken wij op de skipiste. Op een paar honderd meter van het huisje is ook een oefenweide ideaal voor de beginnende skiër! Ook heerlijk gegeten in de omgeving, voor nog een betaalbare prijs. Op 5 minuten van Willingen waar je gezellig kan winkelen, eten en skiën. In de zomer moet het er ook leuk zijn, dus wie weet!

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011