Hotel Dribischenhof

18 reviews over Hotel Dribischenhof

• 2017
    1K28-05-2017

Nooit meer!

Wij hadden oorspronkelijk een ander hotel geboekt welke 3 sterren heeft. Daar aangekomen bleek deze toch vol te zitten. Zij hadden voor ons dit hotel geregeld, welke dus achteraf slechts 2 sterren bleek te hebben. Dribischenhof is een zeer vies, oud, vervallen, zeer gehorig hotel welke vol zat met dronken jongeren (die ons steeds lastig vielen; gooiden bv ook bier over onze auto heen) op het moment dat wij daar zaten. Ik heb nog nooit eerder zo'n vies en gehorig hotel gezien met een zeer onvriendelijke eigenaar. Bij aankomst konden we niet met kaart betalen, hij moest gelijk het bedrag contant hebben. Het bedrag is tevens een bedrag wat wij normaal voor een 4 sterren hotel uitgeven. De eigenaar hield ons steeds in de gaten en dreigde onze kamer te controleren op schade wanneer we weer weg gaan. Dat heb ik nog nooit meegemaakt in een hotel. En dat terwijl wij normale, rustige, nette mensen zijn. De kamer is echt ontzettend vies. Overal stof, spinnenwebben, kapot behang, vieze dekens, enz. De kamer sleutel kon je ook gebruiken voor de voordeur wat dus betekent dat andere gasten je kamer in kunnen als je er niet bent. Wij hebben de hele nacht niet geslapen door zowel de dronken jongeren als de drukke straat waar onze kamer pal naast zat. Het hotel kent dus geen regels qua rust en rekening houden met andere gasten. Een normale hoteleigenaar zou dit soort gasten met wangedrag weg sturen. Het ontbijt stelt niets voor. De broodjes had ik eerder die ochtend zien liggen open en bloot in een krat in de gang. Alsof het voor dieren is bedoeld. De eigenaar had ons gezegd dat het ontbijt pas vanaf 9:00 uur is. Dat vonden we zo vreemd. Bij het ontbijt aangekomen bleek dat de broodjes en eieren op waren, werden later aangevuld. Dat betekent dus dat het ontbijt wel al lang was begonnen. Hebben we de hele ochtend voor niets gewacht in de kamer! Tevens werden we bij vreemde mensen aan een tafel gezet. Zo raar! En dat terwijl er zoveel tafels vrij waren. Er is geen keuze bij het ontbijt. Er is welgeteld 1 soort broodje, beslist niet lekker, wat beleg en een mandje met eieren. Wij zijn beslist niet kieskeurig maar dit is het slechtste hotel die wij ooit hebben meegemaakt.

• Oude reviews

5Martin29-12-2015

Alleen slapen en dan wegwezen.

Ontbijt was wel goed.

Tv werd na 20 minuten helemaal groen moest ie eerst 20 minuten afkoelen. Wel oudbollig en muf.

Wel aardige eigenaar, doet wel zn best.

• 8Francis26-02-2012

goed no nonsense Hotel

We wisten niet wat we moesten verwachten. Kinderen tot 12 jaar halve prijs. Wij waren voor 2 nachten met 4 personen ongeveer 250 euro kwijt. Inclusief 1 x avondeten en 2 keer ontbijt. (2 volwassen en 2 kinderen) De 4 persoonskamers hadden 2 of 1 badkamer. Vrienden van ons hadden 2 badkamers, wij 1. 2 ruime kamers, met tussenstuk. Niets was hetzelfde. Elke kamer had een ander bed, beddengoed en op de badkamer lagen 8 verschillende gekleurde badlakens. Klein hotelletje, maar alles is erg schoon en netjes, dus wat maakt het uit??? Personeel is aardig. Eten was goed genoeg voor de prijs. Op de piste krijg je niks beters.. Kortom... voor de prijs is het een prima hotel, en als je luxer wil, dan moet je een 3 of 4 sterren hotel boeken.

• 0Marian06-01-2012

Nooit meer

Wij zijnmet de kerst in dit hotel geweest. Wij vonden dit hotel zeer saai. Ouderwetse kamers. Als je `s avonds in de bar gezellig een biertje wilt drinken moet je je goed warm aankleden want het was steenkoud in deze ongezellige ruimte. Ook in het dorpje Usseln was niets te beleven. Willingen en Winterberg waren super gezellig. Maar nooit meer naar Dribischenhof.

• 7Petra van de Schoot-Jonkers07-01-2011

Prima voor een paar dagen wintersport!

Kamer was groot, 2 persoonsbed en extra bed voor onze dochter. Zelfs ook nog een bankje en grote stoel. Douche was prima. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Bediening niet echt vriendelijk, doen geen moeite ook niet om bijv. diner aan te prijzen. Men vond het prima dat we elders aten. Helaas was de piste niet echt dichtbij. Volgens sommigen op 300 meter? Wij gingen met de auto naar Willingen, ongeveer 5 minuutjes. Het was wel druk dus duurde even met parkeren etc. Prima skigebied voor beginners!

• 8john23-02-2010

goed, maar prijzig hotel

Zijn hier 2 nachten geweest. Goed eten, lekker ontbijtbuffet. Ruime familiekamer 2x2 persoonsslaapkamer. Ca 10 min autorijden naar piste in Willingen. Vind 59 euro pp. voor overnachting met halfpension (lees 2-gangen diner) wel aan de hoge kant.

• 8ikke13-01-2009

Goed familiehotel

Wij zijn hier een weekend met alleen maar meiden gweest...ze hebben echt prima verzorgd! kregen zelfs een exyra kamer om te douchen of te slapen! Eten is prima, erg afwisselend en lekker! Behulpzame mensen, ong. 5min van willingen piste! overigens erg klein!

• 5helderman07-01-2009

nooit meer!

leuk hotel maar deed niets met de mensen om ze tips te geven. kamers voor 4 personen lagen 10 meter van het hotel moest altijd naar buiten om te gaan eten. kerst was eenvoudig te eten en met oudjaar was er naar 19uur niets meer te beleven in het hotel.

Met oudere kinderen

• 8C. Pulchra29-12-2008

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Hotel Dribischenhof is een prima plek om enkele dagen te logeren. Ligt op steenworp van Willingen, bekend om zijn ski-pistes, prima alternatief voor het super toeristische Winterberg. (Leuk om even rond te kijken, op ca 15 km afstand). Steeds voldoende sneeuw op de banen (oa dmv machines) Kartbaan, rodelbahn en mooie wandelroutes op 5-10 km. Kamers zijn degelijk. Prima ontbijt (heerlijke verse bröttchen) voor een goede start van de dag. Ook avondeten is van gedegen kwaliteit. Vriendelijk personeel. Kortom een aanrader voor gezinnen met beginnende tot redelijk geoefende skiërs die er enkele dagen tussenuit willen gaan.

Met oudere kinderen

• 4Wendy29-12-2008

Helaas

Wij zijn kerst 2008 in Dribischenhof geweest. Ons is het helaas erg tegengevallen! Bij aankomst werd ons nieteens verteld hoelaat het diner/ontbijt was, eetzaal (eigenlijk hele hotel) niet gezellig aangekleed in kerstsfeer. Ook vonden we Usseln erg tegenvallen, op kerstavond nergens een cafe'tje te vinden waar we lekkere warme choco konden krijgen! Het eten in het hotel was wel erg lekker!

0 tips over Hotel Dribischenhof

0 vragen over Hotel Dribischenhof

• Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WintersportSkiën