Hostel Das Orange Schaf ****

Hostel Das Orange Schaf
Hostel Das Orange Schaf
9,1

82 reviews over Hostel Das Orange Schaf in het Nederlands

Wij waren met een groep van 30 man, volwassenen, kleine en grote kinderen in Das Orange Schaf. De positieve ervaring begon al tijdens de boeking; al onze vragen werden vriendelijk en geduldig beantwoord en ook de flexibiliteit was heel fijn.

Het verblijf was prima geregeld, Bart en Ingrid zijn uitstekende gastheren (m/v), de maaltijden waren degelijk en voedzaam en de kamers en badkamers schoon en fris. De ligging naast de oefenweide en vlak bij het skigebied van Willingen is perfect. De kinderen konden ook heerlijk sleeën voor Das Orange Schaf. Je krijgt echt meer dan je betaald.

En natuurlijk, het is een groepspension en geen 3 sterren-hotel, dus er staan stapelbedden en het sanitair wordt gedeeld. Maar dat weet je als je boekt en de prijs-kwaliteit verhouding is echt heel goed!

Voor herhaling vatbaar!

De 2 neven uit Holland!, 8-2-2018

Het was helemaal top! Super vriendelijke eigenaren, met veel nuttige tips over de omgeving. Voor herhaling vatbaar! (alleen wel echte Duitse broodjes en verse jus verwacht... ;) )

Prima onderkomen met goede maaltijden!

Jan Nathan Rozendaal, 11-1-2017

Heerlijk rustig gelegen groepshuis / hostel.

Direct aan de bossen en bij kleine skiweide

Aardige eigenaren

Goede verzorging

Heerlijke maaltijden

Geweldige plek!

j.jacobs, 30-7-2016

De hostel is gelegen op een prachtige locatie. Kamers en sanitair zijn basic, maar ruim en schoon. Het is een plek waar je je snel thuis voelt. Bart en Ingrid zijn heel hartelijk en behulpzaam, ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij hebben erg genoten van ons verblijf.

Gastvrij en vriendelijk

Carla, 24-7-2016

Niet geschikt voor personen die slecht ter been zijn.

Was heel goed lekker eten goed bed en heel proper

Rina van Elewout, 12-7-2016

Locatie geweldig eten geweldig kamers geweldig prijs kwaliteit verhouding

zeer goed vriendelijke leiding

Fantastische mensen en fantastisch huis

Chantal van NUNEN, 11-7-2016

Super gastvrije eigenaren.

Geweldige locatie

Prachtige gerenoveerde kamers

Heerlijke verblijfsvergunning ruimte

gastvrije eigenaren in een fantastische omgeving.

hedwig gosselink, 6-7-2016

Wat ik goed vind:

- de gastvrijheid van de eigenaren. Niets is ze teveel.

- de mooie omgeving waar je prachtige wandelingen en fietstochten kunt maken. En in de winter kunt skiën.

- de rust spreekt me erg aan en daar hebben de eigenaren hun accommodatie-omgeving ook op ingericht.

- prachtig uitzicht vanuit het terras en een geweldige vuurplaats en grillhut.

Wat ik minder goed vind:

- het uitzicht wordt soms belemmerd door een dennenhaag en die mag van mij wel ingekort of vervangen

worden zodat het uitzicht nog beter wordt.

Geweldige gastvrijheid!

Christa Köhler, 5-7-2016

Gelegen in een prachtige omgeving. Midden in de natuur, maar met gezellige dorpjes op een steenworp afstand.

Wandelen, fietsen... en de skipiste is vlakbij. Hier hoef je je echt niet te vervelen.

Daarnaast zijn Bart en Ingrid ontzettend warme en gastvrije mensen: ze geven je een heel fijn thuisgevoel.

heerlijke omgeving, gastvrij, als thuis komen!

edith jansen, 5-7-2016

Gastvrij, netjes, lekker ontbijt en eten. Vanuit hier direct in mooie omgeving en wandelingen of skieen mogelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Das Orange Schaf in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Das Orange Schaf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Das Orange Schaf scoort een 9.08 uit 10 op basis van 145 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: