Hostel Das Orange Schafsterstersterster

Tonen op kaart

158 reviews over Hostel Das Orange Schaf

• 2019
    9Fam vd Westen29-09-2019

Geweldige accomodatie in mooie omgeving

Een fantastische accomodatie in een mooie omgeving! Fijn wandelen en fietsen en ook met de motor ben je welkom. Bij Bart en Ingrid staat de gast op de 1e plaats. In overleg is erg veel mogelijk. Het is netjes en schoon en de maaltijden erg lekker. Uitgebreid ontbijt buffet. Je komt er niets te kort; we gaan snel weer!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Betty28-06-2019

Heel goed

Wij zijn met de MTB club een weekend in Winterberg geweest. Das Orange Schaf is een hele goede locatie voor zo`n weekend. Het is schoon, de douches zijn prima, het eten is heerlijk en er is een leuke vuurplek voor s avonds. Dus echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Erik fietsclub26-06-2019

geweldig

Een gunstig gelegen, gezellige locatie waar we zeer gastvrij zijn ontvangen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Alex van de Burgwal02-04-2019

Geweldig verblijf op een prachtige locatie

Het is een heerlijk verblijf op een prachtige locatie. Ruime schone kamers en lekkere bedden. Als je wilt skiën zit je op een mooie locatie denk ik. Maar wij zijn gegaan om te mountainbiken en dan zit je echt top. Er loopt een route pal langs het verblijf en er zijn er genoeg in de buurt. Je kan je fietsen veilig binnen stallen en je kan z ed buiten afspoelen. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Gerson van Manen02-04-2019

Een puike accommodatie met leuke details!

Afgelopen weekend logeerde ik in Das Orange Schaf met mijn vrienden van De Meesterknecht om twee dagen in de omgeving te mountainbiken. Fijne kamer, goed sanitair, leuke platen aan de wand en wat een heerlijk geluidssysteem in de 'grote zaal'! Lekkere piano en een leuke Spaanse gitaar aan de muur, echt top. Mooie vuurschaal aan de ene kant van het huis en een gave blokhut aan de andere kant. Echt een geweldige plek om ervaringen op te doen, die je niet snel zult vergeten!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Mariëtte09-02-2019

Goed pension waar je wandeling gelijk kan beginnen

Mooie omgeving met een geweldig uitzicht. Prima schone kamers. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Niets is te veel, zij geven je het gevoel dat je er gelijk thuis bent. Goed ontbijt en lekkere maaltijden. Elk jaargetijde is er bijzonder. Vervelen hoeft men zich hier niet en ook kan men de rust hier vinden. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Carola01-02-2019

Heerlijk verblijf in een mooie omgeving!

Een fantastisch verblijf gehad, heerlijk eten, fijne kamers en erg aardige eigenaren. Alles enorm schoon en heerlijke biertjes speciaal voor ons gehaald. De omgeving is ook fantastisch en in alle seizoenen een mooie plek om met meerdere personen naartoe te gaan. We gaan zeker nog eens terug😁.

• 10Paulieke01-02-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wat een fantastische accommodatie is Das Orange schaf! Mooie locatie, nette kamers, ontzettend schone douches en wc’s, lekker eten en de gastheer en vrouw heel vriendelijk. Echt een leuk weekend gehad.

• 10Carla Swinkels28-01-2019

Fantastisch!

Het voelde in deze kou zeker als een warm bad om te mogen logeren in het oranje schaap!Bart en Ingrid geven je een warm welkom. De bedden heerlijk,kaners schoon en de douche op de gang was zo fijn dat ik m wel mee naar huis had willen nemen. Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Bart kan ook nog eens heerlijk koken dus was ookblijverrast door de heerlijke maaltijden. Genoten van de omgeving ,de kinderen hebben nog gesnowboard in willigen en op de naastgelegen piste. Een aanrader dus!

• 9Marty26-01-2019

Superfijn adres!

Al een aantal keer te gast geweest bij Das Orange Schaf, zowel in de wintersportperiode als in de lente. Wat een fijn adres! Alles klopt en is zeer goed verzorgd: de kamers, badkamers (de lekkerste douche die ik ken!), het ontbijt. De omgeving is prachtig, zeer geschikt om te wandelen, en er is een skipiste direct naast het huis. Bart en Ingrid zijn superaardig en altijd bereid te helpen. Aanrader dus, voor alle leeftijden!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

5 tips over Hostel Das Orange Schaf

• Harry V., 16-06-2014

We hebben zelf gekookt. De uitstekend uitgeruste keuken is perfect hiervoor.

• Wim Goedhart, 24-02-2013

Wij hebben sneeuwschoenwandelingen gemaakt, vanuit huis kun je meerdere tochten maken met prachtige uitzichten. De schoenen gehuurd bij Craftschop in Stryck,, goed materiaal. Wil je in alle rust de omgeving verkennen dan is dit in de winter een prima alternatief voor ski-en of langlaufen.

• fredlans, 04-09-2012

Boek tijdig want voor je het weet zitten ze vol. Vooral in de winterperiode.

0 vragen over Hostel Das Orange Schaf

Hostel info