Appartement Büller Höhe

15 reviews over Appartement Büller Höhe in het Nederlands

Super vakantie!

Monique,
5-3-2018

Geweldige vakantie! Groot appartement met alle nodige voorzieningen. Uitzicht is fantastisch. Het was deze week extreem koud maar in het appartement erg aangenaam. We hebben door de vele sneeuw en ligging van het appartement twee keer sneeuwkettingen om moeten doen! De supermarkt en bakker zijn op loopafstand (1,1km) maar wel bergop/bergaf.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Voor de 2e keer een goede tijd gehad

MIscha,
13-7-2017

Het appartement ligt prachtig, mooi uitzicht, ruim, voorzien van keuken met alle benodigde spullen, oude televisie naar wel met Nederlands zenderpakket van Plus, Diverse spelcomputers op aparte televisie met vele games erbij. WiFi is snel, echter na 20Gb is het gedaan en. Dat bereik je snel met 4 kids die hun iPad eb iPhone mee hadden genomen en zoals thuis Netflix en YouTube gebruiken en ook drie volwassenen die er gebruik van maken. Wij komen zeker weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Net appartemenent, mooie omgeving.

Jolanda
9-1-2017

Met vrienden en kinderen (onder 10 jaar) geweest. Net appartement, keuken goed gevuld met servies ed. Alleen geen of weinig deksels voor de pannen, en afwasmachine maakt niet goed schoon, dus nog even nalopen. Prachtig uitzicht, maar balkon is niet aan de zonkant. Dus mocht hij schijnen dan voor de appartementen of in het speeltuintje een stoel neerzetten. Badkamer en wc in één ruimte, met 6 personen even goed "plannen". Maar ruim genoeg met douche en apart bad. Playstation kregen wij niet aan de gang, staat een oud model die het nog wel doet. Makkelijk te lopen naar supermarkt Rewe en de restaurants in Usseln. Zwembad in Willingen erg leuk (ook sauna), maar best aan de prijs. Wild park, kneuterig maar toch erg leuk om daar heen te gaan. Met gondel omhoog en lopend naar beneden. Leuke wandeling. en ja sneeuwkettingen écht nodig bij sneeuwval. Pracht omgeving, komen hier zeker een keer terug.

Gereisd met vrienden in december 2016

Mooie plek

F Pronk
12-2-2016

Contact met eigenaren is goed.

Appartement heeft een mooie keuken en veel servies!

Badkamer is wat gedateerd maar functioneert.

Het uitzicht is echt prachtig we begonnen de week met een groene bergen, na een beetje sneeuwval is het uitzicht nog mooier. Heerlijk wandelen, dorpje Usseln heeft een Aldi en een supermartk REWE bakkerij etc.. je hoeft niet ver te rijden. Laat wel je saurland kaart zien bij activiteiten dan krijg je korting.

Wij zijn naar het melkemuseum geweest dat is niet heel groot echter het winkeltje heeft een ruim assortiment aan zuivel en kaas mmmm. Schaatsbaan is niet bijzonder maar als er geen sneeu ligt leuk om te doen. In het restaurant kan je goed eten. Ben je de braadworsten zat... Wij hebben heerlijke pizza, paste en hamburger gegeten in de Seilbar deze is bij de grote gondel aan de Ettselberg.

In Willingen waren 2 van de 5 (sonnelift n Rithagen) pistes open. Dat wisten we van te voren dan valt het niet tegen bij aankomst.

Bij Neuhas ski spullen gehuurd, de verhuur bij Ritzhagen (WIWA) is goedkoper en nieuwere spullen. Skiles gehad bij de Nederlandse skischool vraag wel naar een Nederlandse leraar.

Neem Sneeuwkettingen mee! 1 dag de hagel vast gevroren op de weg dan kom je zonder sneeuwkettingen niet veilig op de weg.

Zeker een aanrader en een plek om terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Compleet huis op een mooie plek

Marmed83
20-7-2014

Terug van een weekje in appartement nr 6. Wat is er veel te doen in de omgeving! Wij, en de kinderen hebben genoten!

Eigenlijk heeft dit appartement alles! Een prachtig uitzicht, mooie leefruimte, goede slaapkamers en bedden, ruimte en speelgoed voor kinderen.

Toch zijn er ook zeker aandachtspunten. Bij binnenkomst zag je dat er was schoongemaakt na de laatste bezoeker. Waarschijnlijk was dat een paar weken voordat wij kwamen. Veel dode vliegen op de grond en vensterbank en spinnenwebben in de hoeken. Eerst dus naar stofzuigen..

Verder zaten de rolgordijntjes van de slaapkamers los en vielen regelmatig naar beneden. Het speeltuintje bij het complex was slecht onderhouden. Je moest de glijbaan vast houden als de kinderen wilden glijden anders viel deze om. Ook de trampoline was niet veilig. De rand was kapot, en omdat hij vrij hoog van de grond staat, is een net zeker geen overbodige luxe.

Ondanks deze punten een dikke voldoende!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heerlijke plek!

Nicolien Straathof
19-8-2013

Dit appt ligt centraal in Sauerland maar door de ligging op de berg is het een oase van rust. Deze keer een week geweest en de zomerse faciliteiten uitgeprobeerd maar ook in de winter is het appt van alle gemakken voorzien. Vanuit de woonkamer heb je prachtig uitzicht over de omgeving.

Het is super schoon en door de goede inrichting, kun je prima je eigen maaltijden verzorgen. We komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Een leuke plek voor een weekje.

Rietman
11-8-2012

Wij zijn net terug van een weekje Buller Hohe.We hadden een familiepas aangeschaft waarmee je in de buurt leuke dingen kon doen.Echter het moet wel met de auto want op loop afstand is hier in de zomer niks.Je kunt wel prachtig wandelen vanuit het appartement.In het plaatsje Willingen is het erg leuk en gezellig dit is op ong 10min rijden.Het appartement was netjes.We hebben een leuke week gehad maar langer zou ik er niet blijven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

In februari 2012 weer een week geboekt in Buller Hohe en het was weer geweldig. We gingen eigenlijk voor de sneeuw, maar bij aankomst bleek de meeste sneeuw verdwenen.

We hebben ons toch vermaakt. We zijn weer naar het zwembad geweest (zoutwater), het wildpark in Willingen en het wildpark in Edersee. Dit is echt een aanrader, we hebben een foldertje in de map gedaan voor toekomstige bezoekers. De Edersee is een stuwmeer en het uitzicht vanaf het wildpark is waanzinnig mooi.

Alles was weer perfect verzorgd in het appartement, bedden opgemaakt en een zakje beertjes voor de kinderen op de kussens.

Als je de weg omhoog loopt bij Buller Hohe dan ga je daarna naar beneden, bij de kruising ga je naar links richting Grillstation U4, daar heb je waanzinnige wandelroutes en een mooi uitzicht op Willingen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

gigantische mooie ligging

familie Tol
17-8-2011

wij zijn voor de tweede keer in de buller hohe geweest,en het is ons wederom zeer goed bevallen!

het lagunabad ligt op een steenworp van het appartement.

ook de dierentuin is de moeite om er heen te gaan.(ook dichtbij)

de kinderen kunnen zich hier heel goed vermaken.

ook het pretpark fortfun is makkelijk bereikbaar,ligt iets verder maar goed te doen.

uit het appartement heb je een hele mooie wandelroute.

je kunt het zo lang maken als jezelf wilt.

het balkon daar kom je nooit meer vanaf(ZO MOOI uitzicht)

ook de supermarkt ligt op loop afstand,net als het centrum.

kortom,ik kom hier zeker nog een keer.

een dikke 10

Fam Tol

Gereisd met partner in augustus 2011

super appartement

fam Kleijsen
30-8-2010

super leuke vakantie gehad. Mooi en schoon appartement en ook nog erg ruim. Voor de kinderen was er een playstation die erg goed in de smaak viel. Verder waren er spelletjes en DVD's. In de buurt is erg veel te doen en je kan er heerlijk uit eten. Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Büller Höhe in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Büller Höhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.