Appartement Auf der Tenne

Appartement
Weer vandaag7°-2°

1 review over Appartement Auf der Tenne in het Nederlands

Mooi, nettjes, nieuw appartement.

Fam. Heijmans
2-11-2010

We hebben genoten in ons appartement in Usselen. Het dorpje is voorzien van een lekkere bakker/konditorei op maar 3 min. lopen. Ook de restaurantjes Pizza pie en Kupferpfanne zijn een bezoekje waard! Het eten is er heerlijk en de prijs/kwaliteit ook.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Auf der Tenne in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Auf der Tenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.