Hotel Zum Paradies

Hotel Zum Paradies
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,3

123 reviews over Hotel Zum Paradies in het Nederlands

Prima hotel voor herhaling vatbaar.

Dennis
20-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel wij hadden een nachtje even skiën. Hotel was net open zoals veel hotels in de omgeving. Vriendelijk ontvangen ondanks dat het heel vroeg was. Mensen proberen het allemaal goed te doen . Voor ons is dat overigens ook zo. Hotel wordt opgeknapt kamers dus prima ontbijt eenvoudig maar prima. We waren als eens in het hotel geweest nu andere eigenaren.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

H. SMIT
10-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Huisdier(en) zijn welkom. Wel even bij het boeken melden.

fijne dagen gehad

marsi
17-5-2017

We hebben heerlijke dagen gehad. We waren met z'n tweetjes in het hotel ondanks dat voelden we ons wel erg welkom. De gast heer en vrouw waren gezellige mensen die echt een goed plan hebben met het hotel.

Wij wensen jullie veel succes de komen de jaren.

HotelSpecials.nl

We zijn hier het paaswekend geweest om rondom Willingen te fietsen. Prima uitvalbasis ook om te wandelen.

Het hotel heeft sinds een jaar nieuwe eigenaren. Service is top. Ontbijt is super en dat voor een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

gastvrij en goed hotel op mooie, rustige locatie

Hans en Lia
30-7-2016

rustige ligging buiten Willigen

eigenaren zijn zeer gastvrij

omgeving is uitstekend om te wandelen met de hond

accommodatie is wat verouderd, maar wordt opgeknapt door de nieuwe eigenaren

• Ligging t.o.v. pistes10

De nieuwe eigenaren hebben erg hun best gedaan om ons een warm welkom te heten, terwijl ze nog aan het opstarten waren. Wij hebben heerlijke dagen gehad, met goed eten. Zowel ontbijt als het warm eten was goed gelukt. Onze complimenten.

fantastisch

Angela
1-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

het is een heerlijk hotel erg gastvriendelijk.

We komen hier altijd met heel veel plezier en onze kinderen vinden het er ook heerlijk.

Ze zijn lief voor de honden!!

Meedenkend!

Ria Jansen-Vullers
3-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima voor kleine ukken en senioren.

Ertussenin kan dan ook goed mee komen.

In een woord geweldig

Fam schmeisser
20-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

We zijn een weekend geweest en hebben enorm genoten. wat een geweldig stel die Robin en Marga.. We hebben enorm veel lol met ze beleefd en hebben heerlijk bij ze gegeten... We komen zeker nog een keer terug.. Bedankt voor alles

• Ligging t.o.v. pistes4

Ontspannen sfeer en binnen een huiselijke uitstraling.

Marga en Robin zijn gastvrij en vriendelijk.

Of er 's avonds een maaltijd mogelijk was, was onduidelijk.

Het was beneden fris en jammer dat al snel in de avond alles aan de voorkant donker was .

Als je tv wilt kijken of een praatje wilt maken met Marga, dan kan dat enkel in een ruimte waar door Marga en Robin volop gerookt wordt.

De rook is ook op de begane grond te ruiken.

Dit kwam bij mij onprofessioneel over.

Sowieso kwam het hele geheel bij mij over alsof de pit eruit was en het hotel een aflopende zaak was ofzo...

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Paradies in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Paradies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.