Hotel Upländer Hof

Hotel Upländer Hof

• Ligging t.o.v. pistes6,8

6 reviews over Hotel Upländer Hof in het Nederlands

prima adres voor korte vakantie

de Jong
24-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Uiterst vriendelijke eigenaar, grote kamers met balkon. Auto nodig voor bereiken van dorp en pistes.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Feb 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekende service

Bob Zwemmer
11-3-2015

Zoals zo vaak bij door een familie gerund hotel is de service uitstekend!: uiterst vriendelijk en in alle opzichten behulpzaam!

Gereisd Met partner in januari 2015

Weekendje weg

Jan
22-6-2009

Leuk knus familiehotel, kamers schoon, ruim en met een ruim balkon. Op het moment dat wij er waren, weinig gasten aanwezig. bijna heel het hotel voor ons zelf. Heerlijk rustig. Vanaf hier de omgeving verkend. Voor een weekendje is het goed genoeg.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Upländer Hof voor je op een rij gezet:

Leuk hotel voor een paar dagen weg

Dennis
24-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Voor een paar dagen er tussenuit is dit best een leuk hotel. Houdt er rekening mee dat het een stukje rijden is naar de pistes. Het hotel ligt namelijk niet in Willingen maar in een naastgelegen dorpje. Kamers zijn erg saai en sober ingericht maar wel schoon en ruim.De bedden zijn van een redelijke kwaliteit. In het bijbehorende restaurant kun je prima eten voor een bescheiden bedrag. Bij de alleszins redelijke kamerprijs kun je tevens gebruik maken van de sauna waarbij badjassen door het hotel verstrekt worden. Vriendelijke eigenaar die zijn best doet het de gasten naar de zin te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Feb 24 2009 20:23:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel

anneke
19-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

net terug uit dit hotel. Het ligt op 5 minuten rijden van willingen. Het is een schoon en goed hotel. Ontbijt niet heel uitgebreid maar volledig. Kamers groot 6 bij 6. in het plaatsje zelf niets te doen. Maar willingen dichtbij. Mensen super aardig. En je kunt gratis gebruik maken van sauna en stoombad. al met al aan te raden

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

Mooi hotel, goede service.

M. Jonker
19-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was prima in orde, service en kwaliteit. Communicatie was moeilijk, niemand van het personeel sprak een andere taal dan Duits.

Gereisd Met partner in februari 2009

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • FitnessYoga
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Upländer Hof in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Upländer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.