Hotel Sporthotel Zum Hohen Eimberg

7,7

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Zum Hohen Eimberg voor je op een rij gezet:

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes8

Willingen is ideaal als je niet veel ski ervaring hebt en met kleine kinderen. Het is 4 uurtjes rijden van Utrecht en de pistes worden goed gehouden met sneeuwkanonnen. Het hotel heeft ruime kamers, zwembad en bar. Het is niet heel bijzonder maar wat heb je nodig als het gezellig is.

Kenmerken

Leuke Skivakantie met kleine kinderen

Ludwig
3-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Nette bediening, kamer die wij hadden was ophet noorden en dus zonder zon.

Veel trappen en duidenlijk in diverse fasen gebouwd.

Het eten was onder de maat. Eenvoudig en buffet vorm.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Zum Hohen Eimberg in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Zum Hohen Eimberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.