Vakantiehuis Skihütte Ettelsberg

8Fantastisch

Duitsland, Hessen, Willingen (Sauerland)

8Fantastisch

• 8Ligging t.o.v. pistes

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Skihütte Ettelsberg

• 8Josien14-08-2011

goede afstand t.o.v. dorp en attracties

Wij zaten met een grote groep in dit huis. Voldoende ruimte. De slaapkamers en douches waren echt prima. De slaapkamers waren niet gehorig. De keuken was goed. Helaas was wifi(internet) niet beschikbaar. Jammer genoeg was er niet een heel fijne zithoek met comfortabele banken. Geen wasmachine. Prettig verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8Margreeth16-08-2007

Prachtig gelegen huis, volop ruimte. Goede complete keuken, twee persoonskamers met voldoende douches en wc 's. Wij zaten er met een groep van 18 personen. Volop ruimte rondom het huis met terrassen met meubilair. Buitenbarbeque met daarboven een afdakje.Het huis is minder geschikt voor mindervaliden, omdat de toegangsweg erg stijl is. Er zijn ook geen slaapkamers op de begane grond

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in augustus 2007