Hotel Sauerland Stern Hotel ****

Hotel Sauerland Stern Hotel
7,5

Weer vandaag2°-5°

• Ligging t.o.v. pistes8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sauerland Stern Hotel voor je op een rij gezet:

369 reviews over Hotel Sauerland Stern Hotel in het Nederlands

Dramatisch

Suzanne, 18-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

De locatie is prima. Kamers ruim maar ouderwets. Personeel super onvriendelijk en chagrijnig. Eten smerig. Bediening slecht. Parkeren ergens om het hotel. Voor kinderen niks te doen behalve een klein zwembadje.

Tof verblijf. Dichtbij de pistes.

Sylvie, 16-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie grote kamers. Heel proper. Gratis handdoeken bij het zwembad dat netjes is en lekker warm. Ontbijt prima in orde. Avondmaal kan misschien meer afwisseling in gebracht worden.

Geen 4 sterren hotel

Vincent van Elferen, 15-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

De kamers zijn verouderd, badkamer veel te klein. Vieze kamers met brandplekken van sigaretten. Personeel is niet vriendelijk. Geen aanrader.

Doorsnee groot hotel met uitmuntende ligging.

J.Wolf, 12-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel met fantastische ligging t.o.v. De pistes. Service in “Tagesbar” onvriendelijk tot niet. Eten in de Tratoria en Grillrestaurant gezellig maar het Hoofdrestaurant is veel te massaal en te groot om enige gezelligheid te creeeren.

Zwembad heerlijk. De kamers zijn heerlijk groot, daarentegen de badkamer onhandig klein door n naar binnen draaiende deur.

verliefd op sauerland

A, 27-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldige accomodatie, prachtige omgeving. Heb veel rust kunnen vinden daar

Peters, 11-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

De omgeving van het hotel

• Ligging t.o.v. pistes9

Onze kinderen van 6 en 8 genieten met volle teugen van dit hotel. Het zwembad, bowlen, schaatsen, alles is in huis. Het onbeperkt kiezen uit het uitgebreide buffet (ontbijt en diner), daar hebben we het het hele jaar over.

Het is voor ons te grootschalig, maar als kinderen genieten, dan is het voor de ouders ook goed :-)

De ligging ten opzichte van de pistes is goed, maar sneeuwzeker is het zeker niet.

Zeer vriendelijk hotel

Frank de Kruijff, 28-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

vriendelijk personeel, erg lekker boor de kids, ze kunnen overal zelf gaan en staan waar ze willen.

Nooit meer!

Aalbers, 26-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

De kamers waren ruim en netjes. Verder vonden wij dit een zeer slecht en onpersoonlijk hotel. De eetzaal is een grote vreetschuur, en het eten slecht, weinig variatie. Voor oudere kinderen is hier niks te beleven. Omdat de oppas voor onze hond ziek werd, moesten we gelukkig eerder naar huis. We waren hier met kerst maar was niks geen kerstsfeer. Voor ons noooit meer dit hotel!!

De activiteiten in de buurt maken veel goed

Inge Delissen, 17-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotelkamers erg sober ingericht. Geen waterkoker, minibar oid. Bankbedden waren waardeloos; erg slecht geslapen hierop vanwege de knopen erop. Er wordt "voor het oog" gepoetst. Hoofdrestaurant is erg massaal, eten redelijk. De andere restaurants in het hotel waren gesloten en na 18u is er geen bar waar je gezellig kan zitten. Kortom: voor gezelligheid of comfort moet je niet naar dit hotel gaan.

In Willingen is wel veel te doen, ook voor jongere kinderen. Mooi zwembad, rodelbaan, kabelbaan, wildpark (erg verouderd, maar voor jongere kinderen leuk om te zien) en ook een rustig stadspark. Hierdoor toch nog een geslaagde vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sauerland Stern Hotel in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sauerland Stern Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sauerland Stern Hotel scoort een 7.5 uit 10 op basis van 373 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: