Hotel Sauerland Stern Hotel

Weer vandaag6°-1°
Hotel Sauerland Stern Hotel
7,4

• Ligging t.o.v. pistes8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sauerland Stern Hotel voor je op een rij gezet:

379 reviews over Hotel Sauerland Stern Hotel in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes8

Grote, keurige kamer. Slaapbanken zijn wat hard, vraag even dekens zodat je de knopen op de matras niet meer voelt. Dank zij Pharos allerlei activiteiten inbegrepen. Zoals Ijsbaan, 1 buitenzwembad dorp verder, hotelzwembad, Lagunenbad. Buffetten leuk voor de kids, redelijke kwaliteit, veel keus.

Voor herhaling vatbaar!

Angela
2-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een groot hotel, onze kamer was wat verouderd maar zeer goed schoon. Heerlijke grote kamer. Badkamer was klein. We hadden een campingbedje gevraagd en gekregen en was prima. Als je met je kind gaat, houd er dan rekening mee dat het zwembad van de foto’s niet bij het hotel hoort maar wel via het hotel bereikbaar is. Het zelfde geld voor het speelparadijs. Het eten was goed, wel in buffet vorm. Wij hebben een prima tijd gehad! In het zwembad van het hotel was het water vrij koud en niet geschikt voor een kind van 2 jaar.

Eerste, maar laatste keer

Martijn
16-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5

De hygiëne van dit hotel en het zwembad zijn de enige pluspunten. De rest is ronduit slecht. Wij hadden een tweepersoonskamer, de indeling is niet goed en ouderwets. De badkamer is te klein, de bedden te hard en de kussens erg matig. Het ontbijten is een ramp. Je zit een grote freetschuur, in rijen te eten. Ongezellig en niet fijn. Er is nauwelijks keus, en wat er wel is, valt tegen. Je hebt een eigen tafel, met naambordje. Maar voordat je deze gevonden hebt, ben je 10 minuten verder. Slecht georganiseerd. Personeel is ronduit onvriendelijk en gaan niet gedisciplineerd te werk. Het is een immens groot hotel, waar je echt van moet houden. Voor ons was dit de eerste én laatste keer!

De Jong Intra

Leuke plek voor vakantie.

Mariëlle
11-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel, het is groot en massaal maar dat weet je als je boekt. Er wordt veel georganiseerd voor de kinderen en het zwembad is top. Personeel is vriendelijk en het eten is prima. De omgeving is mooi ook in de zomer. Wij hebben er een superleuke vakantie gehad!

Prima!

Mieke
12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een prima hotel! Personeel gewoon vriendelijk, niets mis mee. Kamers schoon en ruim met 2 zitbanken en een heerlijk ruim bed. Nog een balkonnetje aanwezig om buiten te zitten. Badkamer keurig modern, dat deze niet zo ruim is, is niet hinderlijk.

Ontbijt en avondeten prima. Prettige bediening. Werkelijk niets op dit hotel aan te merken. Het is wel een Duits hotel, zijn wat meer van tradities en regels. Kunnen we toch respecteren.

Fantastisch!

Maartje
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel, lekker dichtbij de piste. Comfortabele bedden en fijn dat het buffet zo uitgebreid was.

Matig

Cindy
6-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ontbijt prima, diner matig (niet veel keus).

Kamers niet heel schoon, handdoeken dagelijks aangevuld maar werd niet schoongemaakt of bv afvalbakken geleegd.

Personeel in Treff Punkt bar onvriendelijk!

Iets te eten besteld, na half uur wachten nog eens vragen bleek de dame het zgn niet genoteerd te hebben (terwijl ze er nog iets over vroeg) en kregen het niet meer omdat de keuken bijna dicht ging😡

Plus punt is absoluut dicht bij piste, vervoer naar piste en op loopafstand dorpskern.

Alleen locatie is prima.

Hans
5-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Als je op zoek bent naar een massaal, luidruchtig/gehorig sfeerloos hotel met gedateerde kamers en een kantine als restaurant en niet altijd vriendelijke medewerkers maar wel dicht bij de skipistes, dan is dit het adres.

• Ligging t.o.v. pistes9

prachtig accommodatie , dicht bij skigebied ook wat mij betreft, een goede end bestemming met Tesla waar ik mijn auto kon opladen

vriendelijk personeel , goede buffet ( ook voor kinderen)

kortom, leuk om te proberen

Super, zeker een aanrader.

Arjan
27-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel met voldoende faciliteiten, en vrijwel direct (2 a 3 minuten lopen) aan de pistes van Willingen. Ruim voldoende gratis parkeer gelegenheid bij het hotel. (meer dan 500 plaatsen) Zwembad in hotel is simpel, echter kun je via een ondergrondse tunnel zo naar het naast gelegen tropische Laguna bad lopen. (superleuk voor kinderen met meerdere glijbanen)

Ontbijt en avondeten in buffetvorm. (Er is ook een ala carte restaurant) Keuze uit meerdere zalen. Kwaliteit was echt boven verwachting, zeer smaakvol, en volop keuze. Dit was echt boven verwachting gezien andere reviews.

Kamer was keurig, geen opmerkingen. Verder geen luxe.

Wij komen zeker terug.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sauerland Stern Hotel in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sauerland Stern Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.