Hotel Sauerland Stern Hotel

Hotel Sauerland Stern Hotel
7,5

• Ligging t.o.v. pistes8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sauerland Stern Hotel voor je op een rij gezet:

375 reviews over Hotel Sauerland Stern Hotel in het Nederlands

Prima!

Mieke
12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een prima hotel! Personeel gewoon vriendelijk, niets mis mee. Kamers schoon en ruim met 2 zitbanken en een heerlijk ruim bed. Nog een balkonnetje aanwezig om buiten te zitten. Badkamer keurig modern, dat deze niet zo ruim is, is niet hinderlijk.

Ontbijt en avondeten prima. Prettige bediening. Werkelijk niets op dit hotel aan te merken. Het is wel een Duits hotel, zijn wat meer van tradities en regels. Kunnen we toch respecteren.

Fantastisch!

Maartje
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel, lekker dichtbij de piste. Comfortabele bedden en fijn dat het buffet zo uitgebreid was.

Matig

Cindy
6-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ontbijt prima, diner matig (niet veel keus).

Kamers niet heel schoon, handdoeken dagelijks aangevuld maar werd niet schoongemaakt of bv afvalbakken geleegd.

Personeel in Treff Punkt bar onvriendelijk!

Iets te eten besteld, na half uur wachten nog eens vragen bleek de dame het zgn niet genoteerd te hebben (terwijl ze er nog iets over vroeg) en kregen het niet meer omdat de keuken bijna dicht ging😡

Plus punt is absoluut dicht bij piste, vervoer naar piste en op loopafstand dorpskern.

Alleen locatie is prima.

Hans
5-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Als je op zoek bent naar een massaal, luidruchtig/gehorig sfeerloos hotel met gedateerde kamers en een kantine als restaurant en niet altijd vriendelijke medewerkers maar wel dicht bij de skipistes, dan is dit het adres.

• Ligging t.o.v. pistes9

prachtig accommodatie , dicht bij skigebied ook wat mij betreft, een goede end bestemming met Tesla waar ik mijn auto kon opladen

vriendelijk personeel , goede buffet ( ook voor kinderen)

kortom, leuk om te proberen

Super, zeker een aanrader.

Arjan
27-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel met voldoende faciliteiten, en vrijwel direct (2 a 3 minuten lopen) aan de pistes van Willingen. Ruim voldoende gratis parkeer gelegenheid bij het hotel. (meer dan 500 plaatsen) Zwembad in hotel is simpel, echter kun je via een ondergrondse tunnel zo naar het naast gelegen tropische Laguna bad lopen. (superleuk voor kinderen met meerdere glijbanen)

Ontbijt en avondeten in buffetvorm. (Er is ook een ala carte restaurant) Keuze uit meerdere zalen. Kwaliteit was echt boven verwachting, zeer smaakvol, en volop keuze. Dit was echt boven verwachting gezien andere reviews.

Kamer was keurig, geen opmerkingen. Verder geen luxe.

Wij komen zeker terug.

Dramatisch

Suzanne
18-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

De locatie is prima. Kamers ruim maar ouderwets. Personeel super onvriendelijk en chagrijnig. Eten smerig. Bediening slecht. Parkeren ergens om het hotel. Voor kinderen niks te doen behalve een klein zwembadje.

Tof verblijf. Dichtbij de pistes.

Sylvie
16-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie grote kamers. Heel proper. Gratis handdoeken bij het zwembad dat netjes is en lekker warm. Ontbijt prima in orde. Avondmaal kan misschien meer afwisseling in gebracht worden.

Geen 4 sterren hotel

Vincent van Elferen
15-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

De kamers zijn verouderd, badkamer veel te klein. Vieze kamers met brandplekken van sigaretten. Personeel is niet vriendelijk. Geen aanrader.

• Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel met fantastische ligging t.o.v. De pistes. Service in “Tagesbar” onvriendelijk tot niet. Eten in de Tratoria en Grillrestaurant gezellig maar het Hoofdrestaurant is veel te massaal en te groot om enige gezelligheid te creeeren.

Zwembad heerlijk. De kamers zijn heerlijk groot, daarentegen de badkamer onhandig klein door n naar binnen draaiende deur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sauerland Stern Hotel in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sauerland Stern Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sauerland Stern Hotel scoort een 7.53 uit 10 op basis van 379 reviews.