Hotel Sauerland Stern Hotel

Hotel Sauerland Stern Hotel
6,9

• Ligging t.o.v. pistes8,1

Omschrijving
Lopend naar de pistes vanuit all-inclusive Sauerland Stern Hotel. Dit is een groot hotel waar de kamers niet heel sfeervol en modern zijn. Ze worden wel dagelijks schoongemaakt. Voor de kleintjes is er een miniclub en een zwembad. Eten kan in een van de drie restaurants. Sauerland Stern Hotel ligt op 6 kilometer van het centrum van Willingen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sauerland Stern Hotel voor je op een rij gezet:

386 reviews over Hotel Sauerland Stern Hotel in het Nederlands

Prima

An,
21-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben hier met 2 kinderen 6 en 8 jaar een heerlijke zomerbreak gehad. Kinderen hebben genoten van de glijbanen in het zwembad! Na lol op de zomerrodelbaan, hopen wij een keer terug te kunnen komen voor de wintersportfaciliteiten rond het hotel..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch!

Wilfred en Debby,
2-2-2019

Super hotel, heerlijk eten en veel keus!

Mooie standaard kamer, zeer schoon en groot, badkamer wat klein maar ach.

Wij gaan hier zeker terug komen!!!!

Skipiste lekker dichtbij en betaalbaar.

Gereisd met partner in februari 2019

Leuk voor een paar dagen!

GD,
27-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk voor met groepen. Groot hotel met veel faciliteiten. Ideaal voor groepen om samen te kunnen eten. Eetzalen zijn wat sfeerloos. Kamers prima, goed verzorgd. Leuke faciliteiten zoals het zwembad, bowlen, schaatsen. Aardige medewerkers. Goede service met pendeldienst naar piste. Winkels en horeca op loopafstand.

Gereisd met vrienden in februari 2018

D-reizen

Prima verblijf tijdens de kerstdagen

Ilse,
7-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben een prima verblijf gehad in dit grote hotel. De kamer (5p senator) was ruim en functioneel maar wel verouderd. Het was netjes en schoon. We hadden een kerstarrangement met allerlei activiteiten geboekt en dat was prima geregeld. Animatie voor de kids was wat knullig maar daar hebben onze kinderen geen last van gehad, die hebben zich uitstekend vermaakt. Omgeving is ook leuk en de piste is op loopafstand. De eetzaal was wel erg groot en massaal maar het eten (in buffet vorm) was prima. Vlak na vertrek ontdekte we dat we onze apple airpods waren vergeten in de kamer, deze heeft het hotel na een telefoontje voor ons opgezocht en opgestuurd. Zeer nette service. Wij hadden op basis van een aantal reviews wat twijfel toen we gingen boeken maar het verblijf is zeker meegevallen en als positief ervaren. Wij gaan nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden met 4 p een luxe (senator) 5 p kamer geboekt. De aparte ouder-slaapkamer is meer een “kast” zonder ramen, dus afsluiten is niet echt een optie. De kamer is groot, maar oud, kasten/tafel vallen half uit elkaar. Niet goed schoon; peuken op balkon, stof op planken, haren in beddengoed. De slaapbanken kun je eigenlijk niet gebruiken als bed, er zitten dikke knopen op en dat ligt niet prettig en zeker niet als een matras.

Kussens zijn ontzettend dun. Dekbed synthetisch en niet prettig. Het is wel ruim, je skispullen kun je er goed kwijt.

Dames van receptie niet echt vriendelijk (gedoe om reserveringsformulier dat ik niet had geprint maar alleen digitaal had- welkom in 2019 sauerland stern-.)

Buffet s ochtends was Okay, s avonds vrij eenzijdig (nauwelijks vegetarische keuze).

+ speelhal voor de kinderen met opblaaskussen en pingpongtafels

- zwembad alleen koud water, niet prettig

+ busservice naar piste = top

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Super verblijf!

Ouwehand,
2-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een heel groot hotel met veel faciliteiten. Het eten was goed en het entertainment geweldig. De kamers waren schoon met geen achterstallig onderhoud! Het zwembad van Willingen is leuk maar je moet wel betalen. Het zwembad van het hotel is koud en er is weinig omkleedruimte dus neem een badjas mee. We hadden een oudejaarsarrangement. Door de receptie werd weinig informatie over tijden en locaties gegeven. Ook tijden van rstaurants ontbraken. Nog 1 ding is de parkeergelegenheid bij het hotel. Als je in de middag aankomt kun je bijna nergens parkeren omdat het parkeerterrein van het hotel niet is afgesloten en skiërs en mensen van het zwembad ook op het terrein parkeren! Je auto overdag weg halen moet je ook niet doen! Verder was het verblijf super! We gaan er zeker nog een keer naar terug!

Gereisd met vrienden in december 2018

Never nooit meer!

Kell,
31-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

Ga hier niet naar toe!!! 29 december hier aangekomen om oudjaar te vieren . Het hotel was overvol waardoor er een congres ruimte ingericht was als ontbijt zaal . Je zat net als haringen in een tonnetje !!! De kamers waren wel schoon maar hadden 20 jaar geleden al gerenoveerd moeten worden . In de gangen hing een vieze muffe lucht en als je met de lift naar beneden moest was je minimaal 20 min verder voordat je erin kon met een kinderwagen ! Wij zijn smorgens meteen weggegaan op 30 december want hier stuur je je vijand ook niet naartoe !!! Het hotel zou 4 sterren moeten zijn , nou daar kunnen minimaal 2 sterren vanaf !!! Ze rekenen overigens wel 4 sterren prijzen . Echt belachelijk . Ook voor de reisbureaus , mochten jullie overwegen om mensen hier naar toe te sturen denk goed na want er zijn veel betere uitvals mogelijkheden in omgeving willingen,winterbergen .

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Grote, keurige kamer. Slaapbanken zijn wat hard, vraag even dekens zodat je de knopen op de matras niet meer voelt. Dank zij Pharos allerlei activiteiten inbegrepen. Zoals Ijsbaan, 1 buitenzwembad dorp verder, hotelzwembad, Lagunenbad. Buffetten leuk voor de kids, redelijke kwaliteit, veel keus.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar!

Angela,
2-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een groot hotel, onze kamer was wat verouderd maar zeer goed schoon. Heerlijke grote kamer. Badkamer was klein. We hadden een campingbedje gevraagd en gekregen en was prima. Als je met je kind gaat, houd er dan rekening mee dat het zwembad van de foto’s niet bij het hotel hoort maar wel via het hotel bereikbaar is. Het zelfde geld voor het speelparadijs. Het eten was goed, wel in buffet vorm. Wij hebben een prima tijd gehad! In het zwembad van het hotel was het water vrij koud en niet geschikt voor een kind van 2 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Eerste, maar laatste keer

Martijn,
16-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

De hygiëne van dit hotel en het zwembad zijn de enige pluspunten. De rest is ronduit slecht. Wij hadden een tweepersoonskamer, de indeling is niet goed en ouderwets. De badkamer is te klein, de bedden te hard en de kussens erg matig. Het ontbijten is een ramp. Je zit een grote freetschuur, in rijen te eten. Ongezellig en niet fijn. Er is nauwelijks keus, en wat er wel is, valt tegen. Je hebt een eigen tafel, met naambordje. Maar voordat je deze gevonden hebt, ben je 10 minuten verder. Slecht georganiseerd. Personeel is ronduit onvriendelijk en gaan niet gedisciplineerd te werk. Het is een immens groot hotel, waar je echt van moet houden. Voor ons was dit de eerste én laatste keer!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sauerland Stern Hotel in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sauerland Stern Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.