Appartement Landhaus Meran Ferienwohnungen

Appartement
9,6

• Ligging t.o.v. pistes8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Meran Ferienwohnungen voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Landhaus Meran Ferienwohnungen in het Nederlands

In 1 woord Geweldig! Volgend jaar weer op tijd

Fam. Koppens
14-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles was Goed! Fantastische ligging, erg mooie omgeving, en ligging centraal.Super schoon en fris de studio. Mooie inrichting.Erg vriendelijke eigenaresse, broodjes service ook ideaal.

ZEER mooi appartementencomplex

Ton. Z
7-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi skigebied vooral voor beginners. Zeer vriendelijk en spontaan ontvangst van de gastvrouw.

Kamer schoon en modern ingericht en van alle gemakken voorzien.

Prijs en kwaliteit verhouding super.

Mooie, rustige plek

Fam. Jansen
22-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het landhuis ligt aan de rand van Willingen, hoger dan het centrum. Door sneeuwval en vorst is de weg naar het appartement lastig te lopen/rijden i.v.m. gladheid. Het appartement zag er keurig uit. De pistes zijn makkelijk te bereiken. Evenals het mooie zwembad en de ijsbaan, allemaal binnen 10 minuten met de auto.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Meran Ferienwohnungen in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Meran Ferienwohnungen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhaus Meran Ferienwohnungen scoort een 9.55 uit 10 op basis van 3 reviews.