Aparthotel Landhaus Bergkrone

Kleine hotelsWeer vandaag5°-2°
Aparthotel Landhaus Bergkrone
9,6

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Bergkrone voor je op een rij gezet:

28 reviews over Aparthotel Landhaus Bergkrone in het Nederlands

Super appartement

Petra
6-8-2018

Mooi ruim en schoon appartement. Keuken van alle gemakken voorzien. Goede bedden. Vriendelijke eigenaren. Heerlijk ontbijt! Gunstig gelegen t.o.v. Lagunebad en centrum. Veel te doen in de nabije omgeving.

Prima appartement

Petra Breedijk
12-8-2017

Verbleven in een zeer ruim 3-kamer appartement. Heel neyjes en schoon. Gunstig gelegen t.o.v. lagunebad, hoofdstraat met vele restaurants en allerlei dingen om te doen. Leuk in combinatie met activiteitenprogramma van touroperator.

Fantastisch!

Fam. Zuiderveld
28-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer vriendelijke eigenaar. Ruime, schone kamer. Een heerlijk ontbijt. Voor zowel jong als oud is er veel te doen in de erg mooie omgeving. We hebben een supervakantie gehad.

Supervakantie

Fam. Van der Borght
2-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer aangenaam ontvangst. Zeer mooi en groot appartement. Heel netjes. Fantastisch ontbijt.

Schitterende omgeving met heel wat te doen voor alle leeftijden: schaatsbaan, rodelbaan, zwembad met toffe glijbanen, wildpark, minigolf, prachtige wandelingen, enz.

Wij komen zeker terug!

Erg mooi appartement!

Ruud
4-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi appartement, netjes en ruim met mooie keuken en ruime kamers.

Wij hebben ook een diner around kaart gehad en zijn daar erg enthousiast over! hebben 5 van de 7 restaurants gehad, waarbij een geen drie gangen menu had, maar een vast menu. De rest heeft ons welkom ontvangen en hadden goeie keuze en heerlijk gegeten, Zur Alten Post hebben wij als zeer leuk ervaren in tegen stelling tot eerdere referenties. Ook de andere Hotel Central, Kupferpanne was ook heerlijk. Wij waren met 2 volwassen en 4 kids, echt vakantie gevoel met zo'n diner kaar.

Geweldige appartementen

Jessica Ruijs
23-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heerlijk weekje verbleven in een geweldig appartement. Netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Een vriendelijk ontvangst bij aankomst door de eigenaar.

Het ontbijt is heerlijk en gevarieerd. De ligging is erg goed. Dichtbij alle voorzieningen (zwembad, informatiepunt en de hoofdstraat) en ideaal startpunt voor wandelingen in de omgeving.

Uitstekend verblijf. Aanrader!

Peter
4-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer ruim appartement. Compleet, schoon en met goede spullen. Ontbijt erg lekker en uitgebreid. Ontvangst was erg prettig. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Omdat ik een been in het gips had, kregen we direct een plaats in de parkeergarage toegewezen. Helemaal gratis. Heerlijk verblijf gehad!

heel goed.

jansen
30-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

heel fijn 3k. appartement groot,schoon goede service 2de jaar dat we er naartoe zijn geweest en nog steeds dik tevreden.

Alleen 1 minpunt dat is zeker niet het app. en de omgeving maar wel de dine-arround kaart, die is natuurlijk ook niet duur maar dat is echt een goedkope bedoeling de meeste restaurants zitten echt niet op je te wachten muv. (hotel central in het centrum) hotel zum alten post heeft zelfs een aparte vreetschuur aan de overkant van de weg,en hotel ruters heeft voor volwassen maar 1 menu dus voor de dine-arroundkaart geef ik een dikke 1(muv. hotel central).

Fantastisch groot en schoon 3 kamerappartement

Wendy Peters
25-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de eerste keer naar landhaus Bergkrone in Willingen geweest. We hadden een prachtig groot en schoon appartement op de begane grond. 2 slaapkamers, 2 badkamers met douche, een woonkamer/keuken en een balkon. Daarnaast ook nog een speelkamer met volop speelgoed of Donald Duck's.

Parkeren kan voor de deur. De eigenaars zijn erg klantgericht en zorgen bij aankomst voor een aangenaam verblijf.

Een prima uitvalsbasis voor de vele uitstapjes die we in de omgeving hebben gedaan.

Geweldig schoon compleet appartement

e
23-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de derde keer op rij, naar Bergkrone Willingen geweest.

Appartement schoon verzorgd en zeer compleet ingericht.'

Parkeren voor of achter appartement.

Eigenaar zeer service gericht, weet vele uitstapjes aan te prijzen.

Appartement ligt zeer centraal, binnen 5 minuten lopen in zwembad ijshal etc. Naar beneden via de 143 treden trap ben je snel in de winkelstraat van Willingen. Door deze ligging in Willigen kan je vele uitstapjes maken in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Landhaus Bergkrone in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Landhaus Bergkrone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.