Géén boekingskosten

Landhaus Bergkrone

Aparthotel
DuitslandHessenWillingen (Sauerland)

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Landhaus Bergkrone voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 29 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 29 reviews
  • 8.7Ligging t.o.v. pistes

Aparthotel info

• Rolstoel toegankelijk
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

29 Reviews over Landhaus Bergkrone

• 9Van de Kamp22-07-2019

Redelijk

Prima appartement, ruim en brandschoon. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt (niet heel uitgebreid). De WIFI was erg beroerd. Hier nog hulp bij gevraagd, maar is wat het is. Ik was met twee jongens van 9 en 11 jaar via reisorganisatie. De Nederlandse voetbalschool Complete Techniek vonden ze erg leuk. Kan je ook ter plaatse reserveren. Ik had tevens de Dine Around Card bijgeboekt, waarbij je 7 keer uit eten kunt bij vier verschillende restaurants. Dit viel erg tegen. Het zijn vier Duitse oubollige restaurants, waar je een aangepast menu krijgt met de keuze uit gefrituurde schnitzel. Niet lekker. Het ontvangst is ook niet hartelijk als je met de dinerkaart aankomt. Eerst zegt men standaard dat ze vol zitten en dan krijg je ergens in een hoekje een plek, terwijl de hele tent leeg is. Niet doen, gewoon een leuk restaurant opzoeken. Al met al geen wereldvakantie, maar prima weekje weg. Voor de kids genoeg te doen. Voor volwassenen wat minder

• 10Petra06-08-2018

Super appartement

Mooi ruim en schoon appartement. Keuken van alle gemakken voorzien. Goede bedden. Vriendelijke eigenaren. Heerlijk ontbijt! Gunstig gelegen t.o.v. Lagunebad en centrum. Veel te doen in de nabije omgeving.

• 10Petra Breedijk12-08-2017

Prima appartement

Verbleven in een zeer ruim 3-kamer appartement. Heel neyjes en schoon. Gunstig gelegen t.o.v. lagunebad, hoofdstraat met vele restaurants en allerlei dingen om te doen. Leuk in combinatie met activiteitenprogramma van touroperator.

• 10Fam. Zuiderveld28-08-2016

Fantastisch!

Zeer vriendelijke eigenaar. Ruime, schone kamer. Een heerlijk ontbijt. Voor zowel jong als oud is er veel te doen in de erg mooie omgeving. We hebben een supervakantie gehad.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Fam. Van der Borght02-08-2016

Supervakantie

Zeer aangenaam ontvangst. Zeer mooi en groot appartement. Heel netjes. Fantastisch ontbijt. Schitterende omgeving met heel wat te doen voor alle leeftijden: schaatsbaan, rodelbaan, zwembad met toffe glijbanen, wildpark, minigolf, prachtige wandelingen, enz. Wij komen zeker terug!

• 9Ruud04-09-2015

Erg mooi appartement!

Mooi appartement, netjes en ruim met mooie keuken en ruime kamers. Wij hebben ook een diner around kaart gehad en zijn daar erg enthousiast over! hebben 5 van de 7 restaurants gehad, waarbij een geen drie gangen menu had, maar een vast menu. De rest heeft ons welkom ontvangen en hadden goeie keuze en heerlijk gegeten, Zur Alten Post hebben wij als zeer leuk ervaren in tegen stelling tot eerdere referenties. Ook de andere Hotel Central, Kupferpanne was ook heerlijk. Wij waren met 2 volwassen en 4 kids, echt vakantie gevoel met zo'n diner kaar.

• 10Jessica Ruijs23-08-2015

Geweldige appartementen

Een heerlijk weekje verbleven in een geweldig appartement. Netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Een vriendelijk ontvangst bij aankomst door de eigenaar. Het ontbijt is heerlijk en gevarieerd. De ligging is erg goed. Dichtbij alle voorzieningen (zwembad, informatiepunt en de hoofdstraat) en ideaal startpunt voor wandelingen in de omgeving.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Peter04-08-2015

Uitstekend verblijf. Aanrader!

Zeer ruim appartement. Compleet, schoon en met goede spullen. Ontbijt erg lekker en uitgebreid. Ontvangst was erg prettig. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Omdat ik een been in het gips had, kregen we direct een plaats in de parkeergarage toegewezen. Helemaal gratis. Heerlijk verblijf gehad!

• 9jansen30-07-2015

heel goed.

heel fijn 3k. appartement groot,schoon goede service 2de jaar dat we er naartoe zijn geweest en nog steeds dik tevreden. Alleen 1 minpunt dat is zeker niet het app. en de omgeving maar wel de dine-arround kaart, die is natuurlijk ook niet duur maar dat is echt een goedkope bedoeling de meeste restaurants zitten echt niet op je te wachten muv. (hotel central in het centrum) hotel zum alten post heeft zelfs een aparte vreetschuur aan de overkant van de weg,en hotel ruters heeft voor volwassen maar 1 menu dus voor de dine-arroundkaart geef ik een dikke 1(muv. hotel central).

• 10Wendy Peters25-07-2015

Fantastisch groot en schoon 3 kamerappartement

Voor de eerste keer naar landhaus Bergkrone in Willingen geweest. We hadden een prachtig groot en schoon appartement op de begane grond. 2 slaapkamers, 2 badkamers met douche, een woonkamer/keuken en een balkon. Daarnaast ook nog een speelkamer met volop speelgoed of Donald Duck's.

Parkeren kan voor de deur. De eigenaars zijn erg klantgericht en zorgen bij aankomst voor een aangenaam verblijf.

Een prima uitvalsbasis voor de vele uitstapjes die we in de omgeving hebben gedaan.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Aparthotel Landhaus Bergkrone info