Pension Haus Waldfriedenstersterster

9.3Fenomenaal

Duitsland, Hessen, Willingen (Sauerland)

9.3Fenomenaal

• 8.5Ligging t.o.v. pistes

Pension info

Meer pension info

11 reviews over Pension Haus Waldfrieden

• 9Frans & Alice Habets15-07-2019

Fantastisch, een echte aanrader!!

Mooie ruime slaapkamers met douche en balkon. Super vriendelijke en vooral behulpzame gastvrouw. Tevens een ruime keuze om je ontbijt te nuttigen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Gitta Pastor18-06-2018

Leuk en ontzettend goed pension. Lieve en enthousiaste eigenaars. Zeer uitgebreid ontbijt, deels in buffetvorm met voor ieder wat wils. Vele soorten kaas, vleeswaren, jam en ander zoet beleg, kwark Joghurt, mueslie, crueslie enz. vruchtjes en fruit. Ontzettend schoon. Voor eventuele motorrijders een garage voor de motor. Rustig gelegen en toch maar 5 minuten lopen naar het centrum met eetgelegenheden en terrasjes. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9nico07-09-2016

geweldig

zeer vriendelijke ontvang,st , nette kamer ruim genoeg incl badkamer .500.meter van centrum gelegen goed ontbijt echt nog een familiepension toppie wilde je iets weten wat te doen in omgeving werd je zeer uitvoerig geinformeerd

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Theo en Annemiek18-03-2016

fantastisch

goede ontvangst, heerlijk gevarieerd ontbijt,ruime en schone kamer, rustige ligging en toch dicht bij het centrum

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Fam. van den Kerkhof16-02-2016

Zeer goed pension voor een vakantie in Willingen

Een zeer goed pension in willingen waar je gastvrij ontvangen wordt ,met een verblijf in een mooie kamer en een lekker uitgebreid ontbijt.

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Tonnie & Hélène11-08-2015

Mooie en rustige accomodatie

Ook vanuit Nederland voor een langweekend kun je goed terecht bij Pension Haus Waldfrieden. Vanaf de oostgrens een 250 km van Doetinchem vandaan. Goed te bereizen dus. Het Haus kent een erg vriendelijke gastvrouw, die erg behulpzaam en meedenkend is. Accommodatie ligt in het centrum, maar aan een zijstraat en dat maakt het tot een lekker rustige accommodatie. Kortom een aanrader. Onbijt is prima, daar kun je mee vooruit. In de winter ben je zo op een piste.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8piet baarsma15-07-2015

Veel voor weinig..en lekker eten !

Simpele kamers, maar ons boeide dat niet, wel een heerlijk bed ! Goede service en leuke gastheer en vrouw....en super lekker eten. Mooie wandelroutes, in een super omgeving ! En een koolmees nest met jongen in de pomp op het terras !

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Rob van Duijnen26-02-2015

heerlijk stekkie

heel vriendelijk, prima ontbijt en uitmuntende verzorging. Zelf een vergeten oplaadkabeltje wordt ongevraagd nagestuurd!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 9Henk van den Hil25-08-2014

Gastvrij en super vriendelijk

De service in Haus Waldfrieden is top. Doris doet werkelijk alles om het naar de zin te maken. Wij hadden een klein minpunt en dat was de "doorgeslapen" matras die geen enkele steun meer bood. Volgens Doris wordt dat probleem echter binnenkort verholpen. Voor mensen die wat slecht ter been of kortademig zijn dient er rekening gehouden te worden met het feit dat (nagenoeg) iedere weg omhoog (en omlaag natuurlijk) loopt.

Gereisd met partner in augustus 2014

0 tips over Pension Haus Waldfrieden