Hotel Haus Quentin Willingen

1 review over Hotel Haus Quentin Willingen in het Nederlands

Fantastisch!!!

Seuren, 25-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hier wordt gastvrijheid nog met hoofdletter G geschreven. Een ontzettend vriendelijke gastvrouw die werkelijk alles doet om het naar je zin te maken. Ontbijt is super, de kamers zijn super schoon. Kinderen kregen nog een kleine verrassing. De ligging is perfect t.o.v. de vele bezienswaardigheden. De prijs kwaliteitsverhouding is top. Indien we weer naar Willingen gaan zullen we zeker weer hier boeken. Er is voor de kinderen veel te doen en omdat je ook nog eens de meinekarte+ cadeau krijgt zijn vele dingen ook nog eens gratis of kosten heel weinig. Wie over deze accommodatie nog iets te klagen heeft die is pas echt super verwent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Quentin Willingen in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Quentin Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haus Quentin Willingen scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: