Hotel H+ Willingen

Geweldig

Angela
9-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super schone en ruime kamers. Fijne medewerkers.

Genoeg te doen in de omgeving en niet zo druk.

Prima hotel met goed ontbijt

Shirley
31-10-2017

Het hotel was prima. Iedere dag werd de kamer gedaan. Het ontbijt was erg lekker ook al was het iedere dag redelijk hetzelfde. De mensen zijn vriendelijk en bereid tot uitleg/hulp.

De zg woonkamer was niet heel groot, maar we konden ons prima redden; we waren toch vaak weg.

De slaapkamer naar de kinderen werd met een gordijntje afgesloten, dat werkt niet echt tegen het geluid, maar voor die paar dagen prima te doen. De badkamer was goed. De douche heerlijk!

Het saunagedeelte is ook prima. Zwembad is klein, maar er zijn ook nog diverse sauna's, stilteruimte etc.

De omgeving is echt heel mooi als de bomen gaan kleuren in de herfst. Let op, dit is wel eerder dan bij ons!

Mooi gelegen!

Ruud
3-8-2017

Het waren zeer schone kamers en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Voldoende parkeergelegenheid en op loopafstand van Usseln.

Tegenvaller was het ontbijt lang niet zo uitgebreid als verwacht! Een aantal artikelen waren alleen verkrijgbaar op aanvraag (was ons niet bekend).

Weer andere onderdelen stonden er alleen in het weekend. Ook viel het ons tegen dat de bar alleen vrijdag en zaterdag was geopend. Zoals in een eerdere review wordt vermeldt viel het avondbuffet tegen. Een andere tegenvaller was de Whirlpool hiervoor moest je apart muntjes aanschaffen á 3 euro voor max. 15 min.

De whirlpool is in mijn ogen niet meer dan een veredeld bubbeltjesbad.

Van de sauna hebben we geen gebruik gemaakt maar zag er wel netjes uit.

Geweldig fijn hotel!

Doorn
24-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed verzorgde, ruime kamers met balkon/terras.

Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en goede kwaliteit.

Personeel zeer vriendelijk.

Dinerbuffet is matig van kwaliteit.

5 Minuten rijden naar de skipistes.

• Ligging t.o.v. pistes7

Zeer net en vriendelijk hotel, zo'n 10 min rijden vanaf de piste in Willingen (gratis parkeren). Zeer ruime kamer met een apart gedeelte waar de kinderen sliepen (afgezet met gordijntjes). Tafel en een grote bank. Lekker bed, iedere dag schone handdoeken. Prima ontbijt (buffet). Leuk zwembad+sauna. Kinderen konden zich vermaken bij het zwembad, speelruimte en tafeltennistafel. Vriendelijk personeel. Diner vonden wij wat matig. Daarom logies+ontbijt en lekker gegeten in Wilingen en tip!Usseln (dorp verder en daarom budget vriendelijker). Aandachtspunt van hotel is dat er wat te weinig personeel rondloopt, daarom duurt alles wat langer. Het personeel wat er wel loopt doet echter goed zijn best.

rustig gelegen

jackiedenO
14-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

rustig gelegen hotel in een mooie omgeving, 3,5 km van het centrum van Willingen,en met genoeg parkeerplaats.

De kamer waren voor ons als gezin met 2 grote kinderen perfect, ze hadden hun eigen hoekje en sliepen in een eigen bed en niet zoals we zo vaak meemaken op een bedbank, of dat je een exstra kamer moet boeken. voor de rest was de badkamer erg fris en mooi, alleen wat aan de kleine kant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Willingen in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.