Vakantiehuis Groepsaccommodatie Villa Alinkhof

VakantiehuisWeer vandaag28°7°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Villa Alinkhof
9,6

• Ligging t.o.v. pistes8,8

20 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Villa Alinkhof in het Nederlands

Aanrader voor jong en oud met top gastvrijheid

Jeu Claes, 26-10-2017

Met hele familie (6 vol. en 5 kind (11-15)) weekje doorgebracht in Villa Alinkhof in Willingen. Wat een feest mede door de enorme gastvrijheid van eigenaren Simon en Ellen. Ieder gezin eigen slaapkamers en badkamers, gezamenlijke huiskamer, serre en prachtig terras met mooi uitzicht.Ontbijt door Simon verzorgd was helemaal top en we waanden ons in een luxe hotel. De barbecue verzorgd door Simon was geweldig en een groot culinair feest.

Enkele reacties van familieleden:

Fleur: Mooi groot huis met mooi uitzicht!

Juul: Leuke activiteiten rondom het huis.

Thomas: Simon topkok

Huib: Supervet!!

Sebastiaan: Veel leuke dingen gedaan, schaatsen, mountainbiken, rodelen, en ga zo maar door.

Astrid: Topvakantiehuis met fantastische hotelservice

Alex: Niets is teveel

Stefan: 5 sterren Hollandse gastvrijheid

Marlou: Middenin een prachtig Sauerlands landschap

Ria: Super gastvrouw en gastheer

Jeu: Aanrader voor jong en oud

Mooie ruime vakantiewoning

Danielle, 14-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Villa Allinkhof is een mooie ruime vakantiewoning waar wij met veel plezier een weekend met onze familie hebben gelogeerd. De woning is zeer ruim en netjes. De keuken is voorzien van alle gemakken. Hond Nora was ook welkom en heeft zich prima vermaakt. Onze gastheer Simon heeft heerlijk voor ons gekookt. Villa Allinkhof is wat ons betreft een echte aanrader.

Zeer goed bevallen

Angela, 15-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Begin van deze maand met 14 personen een lang weekend verbleven in deze prachtige villa om de 80e verjaardag van opa te vieren. Ik kan me alleen maar aansluiten bij alle eerdere reacties. De villa is heel ruim, mooie badkamers, grote slaapkamers. Onze zes (volwassen) kinderen hebben zich ouderwets vermaakt in de 6 persoons slaapkamer. Ook de keuken en gezamenlijke ruimtes zijn ruim en gezellig, mede door de heerlijke houtkachel. Opa heeft een hele fijne verjaardag gehad. Als oma 80 wordt gaan we dit zeker nog een keer doen.

We hebben genoten.

Esther, 15-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eigenaren zijn enorm gastvrij.

Eef, 3-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met 4 gezinnen (16 personen in totaal) verbleven wij in Villa Alinkhof. Het was echt super!!

Er is voldoende ruimte, de bedden slapen goed, alles is super schoon en het uitzicht is mooi.

Gastheer Simon maakt echt het verschil. Hij verzorgt het eten en ontbijt en dat was in 1 woord 'Geweldig'.

Super verzorging!

Quint, 30-4-2015

Afgelopen weekend met 19 personen op koorreis geweest en kennis mogen maken met de super verzorging en uitstraling van Villa Alinkhof! Ruime kamers met tip top schone badkamers, grote eetkeuken en gezellige gezamenlijke ruimte waarin wij tot in de late uurtjes veel plezier beleefd hebben met het aanwezige muziekaanbod :-). Gastheer Simon is niets teveel. Heerlijk ontbijt, lunch en avondeten verzorgd, maar ook alle activiteiten in ons programma werden door hem getipt of geregeld. Ongekende service, nogmaals heel erg bedankt!

Geweldige Villa voor grote groepen

Bossche kunstrij vereniging, 6-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Villa Alinkhof is een ruim, zeer schoon modern ingericht aan alle gemakken voorzien groepshuis. Grote Badkamers mooie bedden, goede matrassen en de keuken is een ware hemel. Wij als sportgroep die een kunstschaats kamp georganiseerd hebben in de carnaval vakantie, met 18 “gillende” kinderen, trainers en begeleiders hebben gelogeerd in Vila Alinkhof.

Eerst warm ontvangen door Simon die ons persoonlijk een rondleiding gaf door het huis.

In dit huis is aan Alles gedacht, tot in de kleinste puntjes!!!!! Werkelijk alleen maar je koffer meenemen en uitladen.

De keuken was mijn domein, wat een feest was het om hierin te mogen werken, met genoeg materiaal, inbouw frituur :-) , grote schalen, braadslee enz.

De bedden opgedekt, goede matrassen , extra handdoeken, extra dekens en ga zo maar door. Zodra wij weer een kunstschaats kamp organiseren is dit het huis waar wij weer naar toe willen. !!!!!! Simon heel erg bedankt.

Geweldige accommodatie

Fam Flobbe, 5-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Opnieuw een weekend in deze vakantie villa geweest.Het was wederom fantastisch.Het eten, gast vrijheid en de ruimte die ieder gezin had. Alles brand schoon en een prachtig uitzicht!

Onvergetelijk!

Marleen van den Eijnden-Theeuwes, 1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met 24 personen hebben we een weekend in deze hele mooie, ruime villa doorgebracht die van alle gemakken is voorzien.

Heel vriendelijke, hulpvaardige eigenaren die voor alles kunnen zorgen.

Mooie ruime slaapkamers met goede bedden en op iedere verdieping grote badkamers.

Het ontbijt en diner was super compleet en uitgebreid en erg lekker.

Er is echt aan alles gedacht in dit huis....handdoeken, beddengoed, toiletpapier, koffie, thee, muziekinstallatie met ook veel extra cd's, openhaard met haardhout en ga zo maar door.

Super plaats voor grote groepen

Susan Zondag, 28-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een zeer gastvrij echtpaar dat voor een super service zorgt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Villa Alinkhof in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Villa Alinkhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Villa Alinkhof scoort een 9.58 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: