Appartement Göbels Park Resort

8Fantastisch

Duitsland, Hessen, Willingen (Sauerland)

8Fantastisch

• 5.4Ligging t.o.v. pistes

Appartement Info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Göbels Park Resort voor je op een rij gezet:

18 reviews over Appartement Göbels Park Resort

• 2018
    8J de wilde08-09-2018

Prima

Prima hotel / verblijf .aardig en correct personeel.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    8Lopers10-09-2017

Mooi appartement, aan straatkant veel lawaai

Bakker onder appartement heeft een groot terras op de stoep, staat niet op de foto. Bakker wordt vanaf 6:00uur 's,' ochtends aangeleverd, wij hadden onze slaapkamer daar precies boven op de 1e etage. Straat is snachts erg lawaaierig met doorgaand verkeer. Raam openzetten voor frisse lucht is dus geen optie. Tevens biergarten naast de bakker en een Beiers restaurant, staat ook niet op de foto. appartement is keurig en volledig en ruim, 3kmrs hadden wij,prima bedden en bergruimte, na 1 nacht besloten dat dit niet onze plek was qua geluidsoverlast,op de site stond ook dat we uitkeken op het kuurpark en dat is aan de achterzijde van het complex. We kregen echter straatkant, we zijn naar Villa Katharina verhuist op 200 mtr. Afstand en genoten van een heerlijk rustige vakantie, het is maar net wat je zelf prettig vindt en wat je wenst. Oplossing was prima geregeld voor onze klacht met touroperator, complimenten!

• Oude reviews

9Marieke14-08-2016

Prima appartement!

Wij hebben een week in het driekamer appartement gezeten. Het is ons super goed bevallen. Prima locatie. Alles op loopafstand. Heel veel te doen in de omgeving. Appartement keurig. 2e slaapkamer niet zo groot maar je slaapt er alleen maar.

Anders

• 6Lisette13-08-2016

Redelijk

Gezellog ingericht met goede bedden. Kinderbedden/slaapbank dramatisch. Keuken compleet ingericht echter ontbreken er goede pannen om in te koken. Badkamer ruim en mooi. Zwembad en sauna prima.

• 8brikysa07-03-2016

Heerlijk,...

Komen hier al jaren, appartementen verschillen onderling wel. Sommige zijn wat groter of liggen aan de voorkant. Goede bedden en fijne badkamer. Mag gebruik maken van de faciliteiten van het hoofdhotel aan de overkant van de weg. Uitgebreidde sauna's en heerlijke rustruimte. Ook zwembad en bubbelbad is genieten, dit bad is 38 graden, zwembad wel wat kouder maar zeker niet te koud. Onder de appartementen zit een bakker voor verse broodjes en heerlijke taartjes maar de Lidl is op 5 minuten lopen en scheelt de helft. Voor skien ligt het op 5 minuten doorlopen van de grote cabinebaan, maar je kan ook je auto hier gratis parkeren. Wandelen prima met goed bewijzerde paden. Dorpje ook gezellig met vele restaurantjes en winkels, waar je vanuit je appartement zo middenin zit. Al met al een goede plek om heerlijk sportief te zijn of juist relaxen. Wij gaan zeker weer.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 8P. Rotteveel26-02-2011

Een prima plek op loopafstand van de pistes

Een prima appartement. Wij hadden 2 aparte slaapkamers waarbij 1 zelf met eigen tv. Grote woonkamer en open keuken met alles erop en eraan. Zelfs blokjes voor de vaatwasser. Een prima douche en voldoende handdoeken. Het was netjes schoongemaakt. Het appartement dat wij hadden was aan de hoofdstraat gelegen op de 2e etage. Het complex beschikt over een lift en is boven een bakker en bank gelegen. op loopafstand van de pistes en zeer nabij alle lekkere restaurantjes. Helaas hadden wij een groen Willingen. De pistes waren natuurlijk geprepareerd waardoor er voldoende vertier was. Voor het 2e jaar in Willingen en het bevalt ons prima voor een midweekje. In de nabijheid diverse pistes en met een arena kaart (58 euro voor 3 dagen) kan je overal op.

• 7J. de Bruijn07-01-2011

extra bed slecht

Prima lokatie, ruim, netjes, keuken zeer compleet (alleen de kurkentrekker ontbrak). Sauna en zwembad in het hotel superdelux. De bakker onder het complex heeft heerlijke broodjes en lekkere taartjes. Maar het extra bed (wij waren met drie) is waardeloos: alleen een plank met drie centimeter schuimrubber. De eerste nacht ben ik na een uur op de bank gaan liggen (krap), de tweede nacht met de kussentjes van de balkonstoelen en de drie extra hoofdkussens een beetje meer comfort weten aan te brengen. Het ergste is dat de receptie (en dus de direktie ook) wéét dat het bed slecht is. Zij zei: "De collega;s van het reisbureau hadden u daar over kunnen vertellen". Tip: boek een appartement met voldoende normale bedden of neem een luchtbed o.i.d. voor die extra vakantieganger.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 8Fam. Toepoel23-08-2010

Schoon en huiselijk appartement

Appartement was prima. Alleen wij hebben er slecht geslapen. Absoluut geen fijne bedden en kussens. Dat was het enige minpunt. De ligging is prima. Alles kort in de buurt.

• 9kloese26-02-2010

mooi appartement, schoon, vaatwasser aanwezig.

De bakker zit eronder en konden we elke ochtend verse broodjes halen, in de straat kun je genoeg uit eten en supermarkt op loopafstand. Tegenover in het hotel konden we gratis gebruik maken van sauna en zwembad, kortom een goede lokatie. Eingelijk niks op aan te merken!!!

• 5familie de Blaay31-01-2010

dit nooit meer

staat er met dikke letters LUXE sorry maar we zaten in een appartement B volgens boeking.. zou voor 5 personen zijn.. eettafel met 4 eetstoelen ahum.. slaapkamers zeer klein.. eentje was gewoon een soort bedstee.. met schuifdeuren die niet breder waren dan 50 cm.. bed stond van hoofdeind en voeteneind tussen 2 muren geklemd.. en dan nog zoveel geld ervoor durven te vragen. aanvraag verenvrije dekbedden ivm astma werd alleen een dekbed voor de astma patient gegeven.. hahaha zo dom...o ja het balkon moet je delen met de bewoners van het naastgelegen appartement..geen privacy dus..nooit meer hier naar toe.. we gaan nu voor hetzelfde geld naar een nederlands appartementen complex waar wellicht geen oven aanwezig is maar de ruimte wel 15m2 groter en alles met laminaat is.. veel schoner en beter voor mensen met astma..

• 6Ligging t.o.v. pistes

0 tips over Appartement Göbels Park Resort

1 vraag over Appartement Göbels Park Resort

• ummels, 27-06-2014

Is er wifi aanwezig

kan men gebruik maken van wifi

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
    • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats