Hotel Göbels Gästehaus Am Park

Hotel Göbels Gästehaus Am Park

7.8Goed

Duitsland, Hessen, Willingen (Sauerland)

7.8Goed

• 6.8Ligging t.o.v. pistes

Hotel Info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Göbels Gästehaus Am Park voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Göbels Gästehaus Am Park

• 10fara20-02-2019

perfect

het was super leuk, want alles werd goed geregeld. Heel veel dingen bezocht.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 2018
    6Pris lammering26-08-2018

Haus am Park, nooit meer!!

3x verplaatsen van kamer in 3 uur tijd, daar wordt je wel knetter van en al met al eindig je met z'n drieen in een kamer waar je claustrofobie bij krijgt en met een badkamer waar je amper je kont kunt keren. Een jaar geleden zaten we aan de overkant in het Landhotel, top was het daar!! Ook met z' n drieen maar in een kamer met een vide boven waar het kind heerlijk kon slapen. Grote kamer en klein balkonnetje maar heerlijk met een koelkastje in de kamer. NOOIT MEER,Haus am Park!!!

• 4Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• Oude reviews

8stefan15-08-2015

leuk verblijf

Toen wij aankwamen moesten we ons melden in hotel gobels aan de overkant van de straat. daar. werd ons verteld dat we een gratis upgrade naar een deluxe kamer hadden gekregen. Echter kon ik deze luxe niet terug vinden. De kamer was netjes en schoon maar niet byzonder luxe. een gewone kamer met douche zonder bad. Er was een tv maar daar waren enkel 9 Duitse zenders op te krijgen. Voor Wifi betaal je 5 euro voor 24 uur. Deze kan je dan wel uit en aan zetten zodat je er meerdere dagen mee kan doen. Het ontbijt is in de zomer in het andere hotel aan de overkant van de weg. ontbijt was goed en het werd goed aangevuld. Je kon gratis gebruik maken van het zwembad, sauna en fitness in het hotel. Wij keken aan de achterkant van hotel am park uit op de parkeerplaats en een klein stukje van het park. Dat was wel fijn want daar was het savonds wat rustiger dan aan de voorkant waar vooral in het weekend veel dronken mensen lopen.

• 8Leny en Wim Keurentjes16-01-2012

Groot feest gehad geweldig.

Geweldige bediening en geweldig mooie kamers echt goed verzorgd. De kok heeft ook een extra schouderklopje verdiend.

• 8vdwegen08-02-2011

zeker voor herhaling vatbaar

Kamers super netjes, eigen personeel in dit gedeelte van het hotel en erg vriendelijk. badkamer erg luxe. kamers erg ruim. ontbijt prima geregeld. zaten ietsje van de weg af waardoor de drukte van de straat niet te horen was. ideaal op vrijdag en zaterdagavond vanwege het uitgaansleven.mochten gebruik maken van ander hotel het zwembad enz was ook prima netjes mooi en luxe allemaal.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 8maaike30-11-2010

prima plek

De mogelijkheid om van sauna, bubbelbad ed., bij hotel 'aan de overkant 'gebruik te kunnen maken is fijn!

• 5diana23-04-2009

nooit meer

willingen was super voor een paar daagjes in de winter. maar dit hotel! de kamer stonk en eg heel vies! we hebben een geurverfrisser gekocht en dat hielp niets! we zouden ontbijt in t hotel hebben. nou jammer dan we konden naar de overkant waar je schijnbaar gereserveerde tafel kreeg (wat ze ff niet vertellen). bij inchekke moet je ook naar de overkant en ze zegge van je moet naar de overkant dit zijn de sleutels. nou net een doolhof!!!! ik vond willingen super maar t hotel nooit weer. wies smerig stoffig jeh

• 9rg van gils26-07-2008

een echte aanrader

het is allemaal goed alleen baalde wij van de tv.totaal geen andere kanalen met nederlanders of engels.dat is wel heel erg storend van dit hotel.en geen koelkastje ook vervelend.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8E. van der Bijl18-02-2008

ruime kamer, heerlijk ontbijtbuffet, lekkere restaurants, aardige mensen, prachtig weer.....helaas geen sneeuw! Maar wel mooie wandelingen gemaakt.

Familie

• 8musters13-10-2005

uitstekende appartementen. Wij hebben honden en daar zijn ze ook heel behulpzaam mee. Gaan ieder jaar terug en kunnen het iedereen aan bevelen die van wandelen en luxe houdt

Anders

1 tip over Hotel Göbels Gästehaus Am Park

• Leny en Wim Keurentjes, 16-01-2012

Bij ons is nog geen vlokje sneeuw gevallen en dan is het dubbel zo leuk dat er in Sauerland lekker sneeuw ligt. Wel niet zo veel maar de sfeer is er dan toch.

0 vragen over Hotel Göbels Gästehaus Am Park

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden
    • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages