Hotel Gastehaus Lehnertstersterster

6.4Voldoende

Duitsland, Hessen, Willingen (Sauerland)

6.4Voldoende

• 9.3Ligging t.o.v. pistes

11 reviews over Hotel Gastehaus Lehnert

• 8Meurders30-01-2013

Eenvoudig maar wel degelijk.

Een echte uitgaanshut is het absoluut niet, maar als je gaat voor een rustig hotel is dit een zeer geschikt hotel. Het hotel is een beetje oud, maar dat geeft ook een landelijke sfeer. De kamers waren erg standaard, maar wel lekker ruim. Wij hadden half pension, het ontbijt was eenvoudig en het avondeten was geweldig. De eigenaar is een superkok. Het hotel ligt 50 meter van de piste, korter kan niet. De eigenaar was ontzettend vriendelijk en zeer behulpzaam. De kamers worden elke dag schoongemaakt.

Gereisd met partner in januari 2013

• 0Marijne27-02-2012

Dramatisch

Het minste wat je van een Gasthof mag verwachten zijn een goed bed en een warme douche. Dat gaat hier niet lukken helaas. We hebben hier "overleefd" in 3 zeer verouderde kamers voor 2 nachten: iedereen heeft slecht geslapen omdat de spiralen van de matrassen er vrijwel uitsteken. Daarnaast zowel s-morgens als s-avonds koude (heel soms lauwe) douche "omdat de boiler de 12 kamers niet tegelijkertijd aankan"... Ligging is wel gunstig tov de piste, restaurant voor diner is prima. Ontbijtruimte is net als de kamers ingericht met vooroorlogse stoelen waar je echt gewoon "inzakt". Niet doen dus!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 0Bob23-02-2012

3 nachten, skieen, samen met zoon van 13

Wat ouderwets, wel goed schoon en alles netjes op orde. Vriendelijke eigenaar, zeer goed ontbijt. Restaurant ziet erg netjes uit en prima bediening. Ondanks de beschrijving geen WIFI aanwezig, bar is niet meer in bedrijf, dus je bent aangewezen op de Vis a Vis hut aan de overkant van de weg. Parkeerplaats onvoldoende plekken voor het aantal gasten, dus auto aan de weg (veel volk met skies, stokken, e.d.). Afstand naar dorp, zeker 20 min lopen. Al met al voor het geld een goede keuze.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 9PvHeiningen11-08-2011

Een bijzonder gastvrij gasthaus

In de zomer een ideale plek om te verblijven. Ontbijt was goed. Diners 's avonds smaakvol en goed klaar gemaakt door de gastheer, een prima kok. Voor weinig geld krijg je heel veel. Komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2011

• 7robert08-01-2011

Bourgondische sfeer

We kunnen het maar beoordelen voor 1 nacht maar waren wel tevreden. Prima kamer met douche en toilet. Het ontbijt was uitgebreid. Het hotel ligt naast de piste. We hebben ook in het hotel gedineerd en dit was heerlijk. Het barretje onder het hotel was een leuke afsluiter van een sportieve dag. Het enige minpuntje was de gehorigheid van de kamers.

Gereisd met partner in januari 2011

• 7iris24-12-2010

leuke vakantie

Gastehaus Lehnert is een klein hotel. De inrichting is wat verouderd, maar dat is niet raar in Duitsland. Het hotel ligt tegenover de Sonnenlift. Hier ligt ook de Vis a Vis hutte waar je overdag en 's avonds kunt eten. Lehnert ligt op een berg, dus als het glad is, moet je uitkijken met rijden. Naar het dorp wandelen is goed te doen. Maar bij gladheid moet je erg uitkijken als je omlaag of omhoog loopt. Ontbijt was goed. De eerste dag kwamen ze zelfs aan tafel vragen welk ei we wilden: spiegelei, gekookt, roerei. De tweede dag was het drukker en lagen er gekookte eieren klaar op het buffet. Verder ruime keuze aan: vlees, kazen, zoet beleg, broodjes, thee, muesli en cornflakes, melk, sap en yoghurtjes. De kamers zijn inderdaad gehorig. Als mensen een etage hoger lopen, hoor je dit beneden in de kamers heel goed. Bedden en badkamer waren normaal.

Gereisd met partner in december 2010

• 6Ellen Hutten27-05-2010

Leuke locatie, wel verouderde kamers.

Pinksterweekend waren we hier met z'n negenen. Hotel ligt 20 minuutjes lopen van het best drukke toeristische centrum. Kamers zijn erg verouderd. Ons bed zakte niet door, maar van de anderen wel. Dun dekbedje en erg dun kussen. Douchekop niet te stellen, alleen richting muur! Diner was erg lekker, wel aan de dure kant. Lopend ontbijt buffet was goed, voldoende aanwezig en variatie. Buitenterras erg leuk, lekkere stoelen met dikke kussens en ook een deken voor de kou! Prachtig uitzicht op skipiste. Voor de deur klein liftje en verderop grote. Vriendelijke gastheer. Waarschijnlijk erg druk, want we hadden gevraagd of hij wat wilde maken in een kamer, dat is niet gebeurt. Ik zou niet weer na dit hotel gaan, prijs/kwaliteit verhouding niet voldoende voor mij.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 4Fam Van den Brand01-03-2010

Vreselijk hotel

We kwamen aan in het hotel, en de eerste indruk is meteen: slecht. Hal niet onderhouden en vies. Geen duidelijke receptie. Kamers zijn klein, vies, en erg ouderwets ingericht. De badkamer stamt uit de jaren 60. Handdoeken ruiken erg ranzig. Groot bed was redelijk, bedden voor de kinderen hard, 1 geïmproviseerd bed, meer een matras op de grond, erg hard. Ontbijt redelijk maar erg weinig keus. Prijs/kwaliteit heel erg slecht, 185 euro per nacht voor 4 personen. Nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 5Fam Van den Brand28-02-2010

Slechte prijs/kwaliteit. Alleen ligging is goed

Kamer 2 volw + 2 kinderen voor €185 voor 1 nacht! Hotel is zwaar verouderd. Kamers zijn zeer eenvoudig en zeer ouderwets. Geen enkele vorm van fatsoenlijk hotel herkenbaar. Diner kunnen we niet beoordelen. Uitsluitend ligging tov piste is uitstekend, maar dan zo min mogelijk op de kamer blijven. Het ontbijt was redelijk.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 5anoniem26-01-2010

Bijv. tegenvaller

erg slechte bedden en met alles zoals ontbijt een beetje gierig,het diner is uitstekend maar erg duur.de kamer was niet schoon.de ligging recht tegenover de piste is ideaal.na een flinke renovatie is dit een goed hotel

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

0 tips over Hotel Gastehaus Lehnert

0 vragen over Hotel Gastehaus Lehnert

• Huishoudelijke apparatuurTV

• AdresIn der Barmecke D-34508(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website