Hotel Friederike

8.6Fantastisch

Duitsland, Hessen, Willingen (Sauerland)

8.6Fantastisch

• 8.5Ligging t.o.v. pistes

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

64 reviews over Hotel Friederike

• 8Henri Verveen26-04-2019

Thuisgevoel

Mooie kamer goed hotel goed eten elke ochtend schoopgemaakt echt gemoedelijke bediening Dus dit jaar gaan wij weer en wel in juli

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9Knoops Knoops22-03-2019

Mooi gelegen de wandelroutes komen voorbij het hotel

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 2018
    9jean-pierre van bouwel02-10-2018

zeer goed

de vriendelijkheid,de mooie propere kamer en perfekt onderhoud Wel iets te snelle afruiming van de tafel in het restaurant Geen afvalbakje op de kamer de deur van het terras hing een beetje uit haar hengels(wel vermeld maar niet hersteld) Het avondeten was goed Het ontbijt was zeer goed maar er ontbrak wel fruit(zoals:appels,peren,bananen of appelsienen)er was wel vers klein geneden fruit.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8gerrit17-09-2018

zeer goed te doen

Hebben daar 2 nachten door gebracht met 3 vrienden. Goed hotel nette bediening en een goed buffet. Kamers netjes en schoon Nette prijs in verhouding tot het gebodene

Met vrienden

• 9Lara19-08-2018

SUPER

Hotel ligt in een rustig gedeelte buiten het centrum van Willingen. Schone kamers en goede bedden. Ontbijt zeer goed en men komt niets tekort. Avondbuffet uitgebreid met zeer veel keuze uit vlees en groenten. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Een goede reden om hier nog een keer terug te komen wat wij zeker gaan doen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 2017
    8Lava13-08-2017

Prima prijs kwaliteit verhouding

Wij zijn net terug van 7 nachten in hp in dit hotel. Heel goede prijs kwalitiet verhouding. Oerduits hotel, eten en bediening. Met hond en onze dochter. Kamer in hoofdgebouw groot met groot terras. Proper. Eten zeer goed, kwaliteitsvol, gevarieerd, uitgebreid, vers, kindvriendelijk. Wel ouder publiek. Wij hadden de indruk dat onze hond, middelgroot, sommige gasten, oudere dan, stoorde. Jammer. Hoteleigenaars zouden beter duidelijk maken dat dit een hondvriendelijk hotel is naar gasten zonder honde toe. Zwembad is aan groot onderhoud toe. Prijs kwalitiet zeer ok. Heel mooie ligging.

Met oudere kinderen

• 8Berto27-02-2017

In 1 woord geweldig ! Voor herhaling vatbaar.

Echt het eten in buffetform was fantastisch wij geven een 10!! ook het ontbijt is perfect en zijn echt al overal in Europa in hotels geweest maar zo goed hebben we nog maar weinig meegemaakt.Zeer schone en nette kamers echt Duits ingericht.Zwembad en sauna zijn heerlijk meegenomen na een dag skieen.Ook zeer vriendelijke bediening en gastvrij en geen capsones daar kunnen sommigen in Horeca Nederland een puntje aanzuigen. Een aanrader dus!!

• 3Walter Van de Berckt -Belgie24-02-2017

gedateerd ,onvriendelijke uitbater,nooit meer

Bedden oke ; badkamer oke Maar stel je niet te veel voor van het wellness-gedeelte.Zwembad moet dringend gerenoveerd worden ( rond skimmers-openingen geen skimmers meer te bespeuren )Marmeren vloerdelen waar gaten in zaten.

• 1Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

9Willem11-04-2016

Net zoals andere jaren weer goed bevallen.

Zeer kindvriendelijk hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Met jonge kinderen

• 9R van Bruchem24-02-2016

Sfeervol kleinschalig familiehotel

Hotel Friederike is een heerlijke plek voor een ontspannen verblijf bij Willingen, geleid door het vriendelijke (familie)team wat dagelijks een zeer vriendelijke en persoonlijke service biedt. Tevens voor hondjes staat de deur open - onze viervoeter heeft net als wij ook genoten. Heerlijk ontbijt buffet in de ochtend en een uitstekend keuze menu in de avond. In de directe omgeving zijn prachtige wandelroutes; een paar honderd meter gelegen van 's werelds hoogste skischans en 2km van centrum van Willingen met de diverse pistes. Het (kleine) zwembad en sauna zijn heerlijke faciliteiten na een dagje in de sneeuw.

Met jonge kinderen

9 tips over Hotel Friederike

• mariannekuh, 19-02-2012

Op 500mtr van het hotel ligt de Muhlenkopffschans die je echt even moet bezoeken. We hadden geluk dat er veel sneeuw lag, dus het zag er indrukwekkend uit.

• Martin en Corrie, 10-11-2013

Na het wandelen is het heerlijk om even te zwemmen in het zwembad bij Hotel Friederike.

• Sven, 15-03-2014

Het hotel ligt aan de springschans (200meter) maar zeker 3km van het centrum van Willingen en zeker 5 km van de skilfiten. Dus verplaatsingen met de auto moet je zeker doen.

2 vragen over Hotel Friederike

• Verveen, 20-06-2018

Bar

Heeft U ook een apparte bar?

• linda van Heimenberg, 05-06-2016

bridge

is er nog bridge in augustus met tjeerd en maria

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages