Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald

Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald

9.9Fenomenaal

Duitsland, Hessen, Willingen (Sauerland)

9.9Fenomenaal

• 9.9Inrichting
  • 8.4Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienwohnungen Willingen Wald voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

56 reviews over Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald

• 2018
    10Pascal11-08-2018

Modern en schoon alles aanwezig in keuken mooie badkamer.

Kleine minpunt Geen Infomatie pakket van de woning waar je het vuil moet weggooien etc.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Fam. Honekamp06-03-2018

Fantastisch! echt een aanrader.

Wij vonden alles goed aan dit appartement. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het is er netjes en schoon. Service van Trees en Jan is uitstekend. Er hangt een goede sfeer in het huis. Wij zijn hier nu 2 jaar achter elkaar geweest. Als wij weer naar Willingen gaan komen we zeker terug.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• Oude reviews

9M. Bos07-03-2017

Ruim appartement met gunstige ligging tov pistes!

Wij verbleven met ons gezin, 5 dagen in Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald. Het appartement is ruim opgezet, van alle gemakken voorzien en heeft een gunstige ligging tov de pistes. Met de auto ben je er binnen een paar minuten. Wij zijn zeer enthousiast over dit fijne appartement en het ski gebied en zullen het zeker aanraden bij vrienden en familie.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 10Romy25-02-2017

Mooi appartement op een prachtige locatie

Het appartement is netjes, schoon modern. Bij aankomst heerlijke opgemaakte bedden en schone handdoeken. Rustig gelegen en prachtige omgeving. Ik ben hier nu voor de tweede x geweest en ga echt nog een keer hier weer heen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 10Wim Loos03-09-2016

Top locatie!

Goed ingericht en van alle gemakken voorzien! Met passie beheerd door maatschappelijk betrokken mensen die je een heerlijk en onbekommerde vakantie willen aanbieden!Absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Familie Truin02-09-2016

Fantastische Appartementen

Een prachtig vakantiehuis op een schitterende plek. Super schoon en netjes appartement, van alle gemakken voorzien. Zeer compleet. Wij hebben genoten. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaren Jan en Trees. Wij komen hier zeker terug!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Els van der Giessen18-04-2016

Fantastische appartementen , rustiek gelegen.

Bijzonder geschikt als groepsaccommodatie.Mooie lokatie aan de rand van het bos. Mooie, schone comfortabele appartementen met complete keuken en goed sanitair. 1 appartement is geschikt om met een grote groep van 15-20 personen bij elkaar te zitten met groot balkon op de zonzijde. Je loopt of fietst zo het huis uit de natuur in, als je wilt skien is het slechts 2 minuten rijden met de auto. 's ochtends vroeg lopen de hertjes door de voortuin.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

• 10patrick Vroom18-02-2016

Helemaal super

Ferienwohnung willingen wald is omgeven door geweldige natuur, skipiste en eetgelegenheid op loop afstand

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Leo en Angelique Vink12-02-2016

Top accommodatie !

Willingen Wald voelt direct als een warm bad. We werden heel vriendelijk ontvangen door Simon de huismeester. Het appartement is prachtig, schoon, sfeervol en het ontbreekt er aan niets. Prachtige tv, heerlijke bedden enz. Rustige ligging in het bos, centraal t.o.v het centrum, ski-pistes enz. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren ! Bedankt Trees en Jan !! We komen zeker terug.

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Gerrit Boom05-02-2016

Je voelt je er meteen thuis

We werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Later bleek dat we door de eigenaren zelf werden begroet. Ze hadden er zelf plezier in om het mensen naar de zin te maken' Ze namen alle tijd om ons alles uit te leggen en wat we allemaal in de omgeving konden gaan doen. Het appartement is zeer compleet uitgerust, met oog voor detail.

Ik miste alleen een leeslamp.

Gereisd met partner in februari 2016

11 tips over Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald

• Motorkeerls Hardenberg, 30-06-2014

Wil je iets boeken voor een grotere groep ? Huur dan meer(dere) appartementen.

• Heijnen, 04-06-2012

Moutainbike familie tour was erg mooie tocht, maar je moet wel een beetje sportief zijn, wil dit aan kunnen, veel heuvels. Leuk om met de gondel naar boven te gaan, gezellig, bedrijvigheid en mooie natuur.

• jan spaargaren, 27-08-2013

het dorp is volledig op het (Nederlandse) toerisme ingesteld, er is van alles te doen voor jong en oud, van vroeg tot laat en zowel s''winters als zomer's. Dichtbij en toch het absolute vakantie gevoel.

0 vragen over Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald

Appartement info