Géén boekingskosten

Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald

DuitslandHessenWillingen (Sauerland)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 57 reviews

Meer appartement info

58 Reviews over Ferienwohnungen Willingen Wald

• 9Christa en Andre20-10-2020

Fantastisch!

Nog niet eerder waren wij in Ferienwohnungen Willingen Wald Sauerland. Maar wat een fijn appartement en wat een mooie ligging! Alles was tip top in orde en heerlijk schoon. We boften met en het bijzonder mooie weer (de hele week!) en hebben daardoor nog extra van ons grote balkon kunnen genieten! Wat ons betreft graag voor herhaling vatbaar!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Coco05-07-2020

Vernieuwd, dus nog beter geworden!

Wij komen om de paar jaar wel een weekje hier, het liefst in appartement 1a, en waren dit keer blij verrast met hoe mooi het was geworden! Strakke nieuwe laminaatvloer, hip behangetje, mooie kunst aan de muur, geen schrootjes meer in de slaapkamer en een nieuwe boxspring. En een nieuw, langer douchewandje, ook heel fijn. En verder nog steeds alles zo comfortabel en compleet als altijd: volledige keuken met vaatwasser en oven en alles wat je maar nodig kunt hebben. Nederlandse televisie, heerlijk balkon. En dat geweldige uitzicht over de beboste hellingen! De ligging is heel rustig, aan de rand van het dorp. Wij komen er altijd om te wandelen, dat is in Willingen echt ideaal. Wij hebben ook dit jaar weer genoten en komen zeker terug!

• 10Familie E.15-04-2019

Alles schön, wir kommen wieder

Im großen und ganzen war alles super. Wir waren 10 Erwachsene mit 5 Kindern. W-LAN ist noch ausbaufähig. Top Vermieter. Wir kommen bestimmt wieder.

• 10Pascal11-08-2018

Modern en schoon alles aanwezig in keuken mooie badkamer.

Kleine minpunt Geen Infomatie pakket van de woning waar je het vuil moet weggooien etc.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Fam. Honekamp06-03-2018

Fantastisch! echt een aanrader.

Wij vonden alles goed aan dit appartement. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het is er netjes en schoon. Service van Trees en Jan is uitstekend. Er hangt een goede sfeer in het huis. Wij zijn hier nu 2 jaar achter elkaar geweest. Als wij weer naar Willingen gaan komen we zeker terug.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10Max08-08-2017

Alles hat gepasst

Ausstattung top, Größe top, Sauberkeit top. Einziges kleines Manko ist vielleicht, dass es nach Willingen rein doch ein wenig dauert zu Fuß. Aber in 20-25 Minuten schafft man das auch.

• 9M. Bos07-03-2017

Ruim appartement met gunstige ligging tov pistes!

Wij verbleven met ons gezin, 5 dagen in Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald. Het appartement is ruim opgezet, van alle gemakken voorzien en heeft een gunstige ligging tov de pistes. Met de auto ben je er binnen een paar minuten. Wij zijn zeer enthousiast over dit fijne appartement en het ski gebied en zullen het zeker aanraden bij vrienden en familie.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Romy25-02-2017

Mooi appartement op een prachtige locatie

Het appartement is netjes, schoon modern. Bij aankomst heerlijke opgemaakte bedden en schone handdoeken. Rustig gelegen en prachtige omgeving. Ik ben hier nu voor de tweede x geweest en ga echt nog een keer hier weer heen.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 10Wim Loos03-09-2016

Top locatie!

Goed ingericht en van alle gemakken voorzien! Met passie beheerd door maatschappelijk betrokken mensen die je een heerlijk en onbekommerde vakantie willen aanbieden!Absolute aanrader!

• 10Familie Truin02-09-2016

Fantastische Appartementen

Een prachtig vakantiehuis op een schitterende plek. Super schoon en netjes appartement, van alle gemakken voorzien. Zeer compleet. Wij hebben genoten. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaren Jan en Trees. Wij komen hier zeker terug!!!

Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald info

• CafeNiet beschikbaar