Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald

AppartementKleine hotelsWeer vandaag22°12°
Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald
9,6

• Ligging t.o.v. pistes8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienwohnungen Willingen Wald voor je op een rij gezet:

49 reviews over Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald in het Nederlands

Fantastisch! echt een aanrader.

Fam. Honekamp, 6-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij vonden alles goed aan dit appartement. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het is er netjes en schoon. Service van Trees en Jan is uitstekend. Er hangt een goede sfeer in het huis. Wij zijn hier nu 2 jaar achter elkaar geweest. Als wij weer naar Willingen gaan komen we zeker terug.
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij verbleven met ons gezin, 5 dagen in Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald. Het appartement is ruim opgezet, van alle gemakken voorzien en heeft een gunstige ligging tov de pistes. Met de auto ben je er binnen een paar minuten. Wij zijn zeer enthousiast over dit fijne appartement en het ski gebied en zullen het zeker aanraden bij vrienden en familie.

Mooi appartement op een prachtige locatie

Romy, 25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement is netjes, schoon modern. Bij aankomst heerlijke opgemaakte bedden en schone handdoeken. Rustig gelegen en prachtige omgeving. Ik ben hier nu voor de tweede x geweest en ga echt nog een keer hier weer heen.

Top locatie!

Wim Loos, 3-9-2016

Goed ingericht en van alle gemakken voorzien! Met passie beheerd door maatschappelijk betrokken mensen die je een heerlijk en onbekommerde vakantie willen aanbieden!Absolute aanrader!

Fantastische Appartementen

Familie Truin, 2-9-2016

Een prachtig vakantiehuis op een schitterende plek. Super schoon en netjes appartement, van alle gemakken voorzien. Zeer compleet. Wij hebben genoten. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaren Jan en Trees. Wij komen hier zeker terug!!!

Fantastische appartementen , rustiek gelegen.

Els van der Giessen, 18-4-2016
            • Ligging t.o.v. pistes10

Bijzonder geschikt als groepsaccommodatie.Mooie lokatie aan de rand van het bos. Mooie, schone comfortabele appartementen met complete keuken en goed sanitair.

1 appartement is geschikt om met een grote groep van 15-20 personen bij elkaar te zitten met groot balkon op de zonzijde. Je loopt of fietst zo het huis uit de natuur in, als je wilt skien is het slechts 2 minuten rijden met de auto.

's ochtends vroeg lopen de hertjes door de voortuin.

Helemaal super

patrick Vroom, 18-2-2016
            • Ligging t.o.v. pistes10

Ferienwohnung willingen wald is omgeven door geweldige natuur, skipiste en eetgelegenheid op loop afstand

Top accommodatie !

Leo en Angelique Vink, 12-2-2016
            • Ligging t.o.v. pistes10

Willingen Wald voelt direct als een warm bad.

We werden heel vriendelijk ontvangen door Simon de huismeester.

Het appartement is prachtig, schoon, sfeervol en het ontbreekt er aan niets.

Prachtige tv, heerlijke bedden enz. Rustige ligging in het bos, centraal t.o.v het centrum, ski-pistes enz.

Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren ! Bedankt Trees en Jan !!

We komen zeker terug.

Je voelt je er meteen thuis

Gerrit Boom, 5-2-2016
            • Ligging t.o.v. pistes10

We werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Later bleek dat we door de eigenaren zelf werden begroet. Ze hadden er zelf plezier in om het mensen naar de zin te maken' Ze namen alle tijd om ons alles uit te leggen en wat we allemaal in de omgeving konden gaan doen. Het appartement is zeer compleet uitgerust, met oog voor detail.

Ik miste alleen een leeslamp.

Helemaal super! Wij hebben genoten!

Jacques van Mackelenbergh, 18-1-2016
            • Ligging t.o.v. pistes8

De appartementen werden schoon opgeleverd, ze waren ruim en allen voorzien van een keuken en een badkamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ferienwohnungen Willingen Wald scoort een 9.59 uit 10 op basis van 54 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: