Hotel Enjoy-Waldhotel Willingen

Louis, 1-9-2014

Summer rodelbaan

Willingen brauhaus

J.v.d.Wiel, 13-8-2013
Aanbevelenswaardig is een kamer met balkon.Qua leuks in de omgeving;de rodelbaan,de skilift en diverse activiteiten in het dorp.

We hebben een aantal aanbieders voor Enjoy-Waldhotel Willingen voor je op een rij gezet:

a.bolster, 12-3-2013
Als je in de winter dit hotel bezoekt moet je gedeeltelijk over de piste.....laat dit je niet afschrikken, het is goed te doen! (en nog lachen ook)
Rob, 22-1-2013

Voor de niet echt geoefende skiërs vind ik de pistes in Willingen soms best pittig. Ik kom van elke rode piste wel beneden, maar moest soms toch flink werken. De Sonnenlift is het best te doen, leuk voor beginners en gevorderden. Bovendien lekker lang! Alleen jammer dat je dus ook errug lang in de sleeplift staat...

Wie niet in de sleeplift wil: ruim een half uurtje rijden naar Winterberg: daar geen sleepliften meer!

Rob Angenent, 28-7-2012
Varen op de Diemelsee, bezoek Korbach, en Brilon, met de lift naar de Ettelsberg,enz.enz.

owjee, 4-7-2012
Voor de (ervaren) skiër: ga eens een dagje naar Winterberg (30min. rijden), meer pistes, en zetelliften.
I. Ruijsestein, 8-3-2012
Leuk dorpje met allerlei winkeltjes, ruime keuze uit diverse pistes, goed te doen voor beginners, je kunt overal een ski-pas kopen, skilessen vangen op meerdere tijdstippen per dag aan.
Geonoria, 3-2-2012
als het gesneeuwd heeft parkeer je auto dan voor het bruggetje.
Ronald, 20-1-2012
Neem wel altijd kleding mee voor alle seizoenen, kan er zomaar koud worden, maar ook enorm warm. Weerbeeld kan snel omslaan. Maar dat is wel voordeel van Willingen, dan is er altijd vertier, is niet weerafhankelijk. En pak de willingen pas, als je met kinderen gaat.