Hotel Enjoy-Waldhotel Willingen

Hotel Enjoy-Waldhotel Willingen
8,5

• Ligging t.o.v. pistes9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Enjoy-Waldhotel Willingen voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Enjoy-Waldhotel Willingen in het Nederlands

Fantastisch hotel. Al met al een aanrader

Fam. A van der Wal
7-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij Fam. van der Wal zijn vanaf 30 april een midweek in het Waldhotel in Wlligen verbleven.

Wij hebben een fantastische week gehad. De eigenaar en het personeel waren uiterst vriendelijk en behulpzaam.

De kamers waren netjes en de bedden waren goed. 'smorgens was er een prima ontbijtbuffet, en ook het diner was uitstekend verzorgt. ook de ligging van het hotel was fantastisch.

Prima plek in mooie omgeving

Margot
26-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi gelegen hotel aan rand van bos, ideaal startpunt voor wandelingen maar ook vlakbij Willingen. Basic hotel met simpel eten, maar wel lekker zwembad, sauna, zonnebank en welness bij. Minpuntje was dat 5 gangen diner (nou eigenlijk 4, want salade tel ik niet als gang) binnen een uur werd opgeserveerd, maar daarna nog wel mogelijk om gezellig in de bar te zitten.

Heel goed hotel

De cuyper Peeters
29-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Proper goede service sommige zegen je kan er smiddags niet eten je kan dat wel en de weg naar het dorp word sneeuwvrij gemaakt en er is gratis vervoer naar het dorp dus geen probleem met kindjes of Buggy

nooit meer

fam aarsloch
19-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

mooie schone kamers maar daar is alles mee gezegd! smiddags kan je er niet lunchen en wat drinken bestellen gaat ook met moeite medewerkers kijken niet naar je om als je bij de bar staat om wat te bestellen. Van ellende maar door de sneeuw naar het stadje gegaan om daar wat te eten... handig als je met een kindje zit die overdag nog slaapt.

Leuk typisch sauerlands hotel

Theite Kurt
17-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Leuk, typisch sauerlands verblijf . Al 7 jaar klant en nog altijd de moeite om terug te komen.

Familie Theite, België

• Ligging t.o.v. pistes8

Goed eten. Alleen je eet wat de pot schaft. Dus dat is een verrassing. Lust je het echt niet is het mogelijk om wat anders te bestellen. Kamer is schoon en netjes. Mooi groot balkon. Matrassen zijn wat aan de zachte kant maar ik vond het heerlijk. Helaas vonden wij dat de aandacht van het personeel en de eigenaars veel naar de Duitse gasten ging. Een beetje onpersoonlijk. Erg jammer. Receptie regelmatig niet iemand aanwezig. Zwembad en sauna waren schoon en prima.

Prima eten en bediening.Mooie ruime kamers met balcon.Elke dag schoonmaken.

Ligging tegen bos(wald) met wandelroutes.

2 km buiten Willingen, wel rustig.

geweldig

Annie
2-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

hotel geweldig, eten fantastich . er was niets te goed

Een hotel wat zijn drie sterren meer dan waard is!

Klaas en Willemien Notenboom
15-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Perfecte ligging voor wandelaars en skiërs. Wij waren er in februari en juni 2017. Prachtige ruime verzorgde kamers met prima sanitair. Mooi uitzicht. Erg vriendelijke eigenaresse en personeel. Uitermate goed ontbijt en een prima 4 gangendiner. Erg kindvriendelijk en buiten veel speelruimte en materiaal. Goede faciliteiten zoals zwembad, welness en beauty. Een van onze groepsgenoten werd helaas in het ziekenhuis opgenomen. Staf en personeel waren zeer behulpzaam bij het regelen van aanpassing. Alle lof voor de flexibele houding. Wij hebben de wintervakantie voor 2018 al geboekt met onze kinderen en kleinkinderen.
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig gelegen op een berg en mooie omgeving. Ontbijt en avondeten zeer goed en van alles ruim voldoende aanwezig. Personeel zou iets vrolijker kunnen kijken. Ruime kamers en bijna altijd een balkon. Ondanks dat er druk gewerkt werd aan WiFi kwam deze nog steeds niet goed door. Prijs en kwaliteit zijn uitstekend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Enjoy-Waldhotel Willingen in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Enjoy-Waldhotel Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Enjoy-Waldhotel Willingen scoort een 8.48 uit 10 op basis van 159 reviews.