Hotel Enjoy-Waldhotel Willingen

Kleine hotelsWeer vandaag14°10°
Hotel Enjoy-Waldhotel Willingen
8,4

• Ligging t.o.v. pistes8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Enjoy-Waldhotel Willingen voor je op een rij gezet:

158 reviews over Hotel Enjoy-Waldhotel Willingen in het Nederlands

Geweldig Hotel, Vriendelijk,Gastvrij en Goed eten

Soraya Hoogeveen
6-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed bereikbaar , ruime kamer met groot balkon de kamers werden elke dag gedaan door zeer vriendelijk personeel....af en toe wel wat last van rokend personeel onder ons balkon. Maar verder zeer tevreden en we gaan zeker nog eens terugkomen.

Super fijn hotel.

Hans en Ellen, Almere
21-9-2018

Een heel prettig hotel. Prima verzorging, netjes, ontbijt en diner heerlijk en uitgebreid. Alles goed georganiseerd en als je wat vraagt is niets teveel. Mooie rustige ligging met prachtig uitzicht. Na het wandelen is baantjes trekken in het zwembad en het bubbelbad aangenaam voor de spieren. Kortom, een locatie om terug te komen.

heel fijn verblijf

John Paulis
10-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel fijn hotel. De standaard kamer is behoorlijk groot met een groot balkon over de hele breedte. Het ligt tegen een bos op een heuvel zonder andere gebouwen in de directe omgeving. Fijn terras met goede bediening. Het eten was super:amuse,soep,salatbar,hoofdgerecht,dessert. Wel beetje kleine porties. Prijzen van drankjes zijn heel redelijk. Er is ook een zwembad met jacuzie (Beide niet geprobeerd)Minpuntje:geen koffie/thee faciliteit op de kamer. Wij waren er 5 nachten. De rekening was ca €520 , dat is dus inclusief diner, ontbijt en ca. 15 drankjes.

Vrij Uit

Fantastisch hotel. Al met al een aanrader

Fam. A van der Wal
7-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij Fam. van der Wal zijn vanaf 30 april een midweek in het Waldhotel in Wlligen verbleven.

Wij hebben een fantastische week gehad. De eigenaar en het personeel waren uiterst vriendelijk en behulpzaam.

De kamers waren netjes en de bedden waren goed. 'smorgens was er een prima ontbijtbuffet, en ook het diner was uitstekend verzorgt. ook de ligging van het hotel was fantastisch.

Prima plek in mooie omgeving

Margot
26-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi gelegen hotel aan rand van bos, ideaal startpunt voor wandelingen maar ook vlakbij Willingen. Basic hotel met simpel eten, maar wel lekker zwembad, sauna, zonnebank en welness bij. Minpuntje was dat 5 gangen diner (nou eigenlijk 4, want salade tel ik niet als gang) binnen een uur werd opgeserveerd, maar daarna nog wel mogelijk om gezellig in de bar te zitten.

Heel goed hotel

De cuyper Peeters
29-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Proper goede service sommige zegen je kan er smiddags niet eten je kan dat wel en de weg naar het dorp word sneeuwvrij gemaakt en er is gratis vervoer naar het dorp dus geen probleem met kindjes of Buggy

nooit meer

fam aarsloch
19-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

mooie schone kamers maar daar is alles mee gezegd! smiddags kan je er niet lunchen en wat drinken bestellen gaat ook met moeite medewerkers kijken niet naar je om als je bij de bar staat om wat te bestellen. Van ellende maar door de sneeuw naar het stadje gegaan om daar wat te eten... handig als je met een kindje zit die overdag nog slaapt.

Leuk typisch sauerlands hotel

Theite Kurt
17-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Leuk, typisch sauerlands verblijf . Al 7 jaar klant en nog altijd de moeite om terug te komen.

Familie Theite, België

• Ligging t.o.v. pistes8

Goed eten. Alleen je eet wat de pot schaft. Dus dat is een verrassing. Lust je het echt niet is het mogelijk om wat anders te bestellen. Kamer is schoon en netjes. Mooi groot balkon. Matrassen zijn wat aan de zachte kant maar ik vond het heerlijk. Helaas vonden wij dat de aandacht van het personeel en de eigenaars veel naar de Duitse gasten ging. Een beetje onpersoonlijk. Erg jammer. Receptie regelmatig niet iemand aanwezig. Zwembad en sauna waren schoon en prima.

Prima eten en bediening.Mooie ruime kamers met balcon.Elke dag schoonmaken.

Ligging tegen bos(wald) met wandelroutes.

2 km buiten Willingen, wel rustig.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Enjoy-Waldhotel Willingen in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Enjoy-Waldhotel Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.