Kleine hotelsWeer vandaag21°7°
8,1

• Ligging t.o.v. pistes5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Das Loft (vh. Venue Hotel Am Park) voor je op een rij gezet:

192 reviews over Hotel Das Loft (vh. Venue Hotel Am Park) in het Nederlands

Uitstekend hotel!

Loes,
19-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren met 2 volwassenen en een kind. We kregen een erg ruime kamer, met een dubbel bed en 1 eenpersoonsbed die een beetje in een nis stond, dus heel handig. Er was genoeg ruimte om nog te lopen (of dansen). Het ontbijt was zeer uitgebreid! balkon is niet privé. Het was er schoon. De laatste nacht sliepen we met 3 andere gasten in het hotel. De rest van het hotel was leeg en er was ook geen personeel aanwezig in de avond/nacht. Een kapotte lamp werd direct gemaakt. koffie/thee op de kamer werd dan weer niet aangevuld. Ligging vond ik prima: vlakbij de hoofdstraat, op loopafstand van het zwembad, VVV en een aantal skiliften/-scholen. Ver genoeg van de hoofdstraat om weinig tot geen last te hebben van het apres-ski-gebeuren.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Prijs kwaliteit was goed, kamer heel groot en netjes, all inn concept was goed, hoofdzakelijk oudere vakantiegangers. Mooie omgeving, in het stadje zelf is niets te doen. Fietshuur gratis, iedere avond wel iets te doen in het hotel. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

Wat een grote kamer, prima douche. Ontbuffet ruime keuze, wordt goed aangevuld. Lunch was € 7,50, en ook ruime keuze. Buffet avondeten is uitstekend, elke avond andere keuze, ook chineesbuffet wat zeer lekker was en andere buffetten waren ook prefect. Bediening erg vriendelijk. Bij inchecken niet voldoende informatie, maar werd tijdens diner uitgelegd door personeel. Wij komen zeker terug, ondanks de negatieve reviews, waar wij niks van snappen.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Fantastische plek

W.G.Broens,
12-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Am Fang .. service gericht fijn persooneel.. met nieuw management Jos en echtgenote Geweldige mensen waren 1/1/2017 daar begonnen.. twee keer geweest .. gaan zeker weer daar naartoe

Gereisd met partner in januari 2017

Uitstekend hotel!

Arie&Greet,
27-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel ligt achter de winkelstraat van Willingen aan de rand van een prachtig park. Goede keuken en vriendelijk personeel. Kamers ruim genoeg en prima uitgerust. Ook aanliggend balkon met ruim uitzicht.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Kamers zijn schoon . Sauna was kapot door brand erg jammer, eten viel tegen veel hetzelfde en niet vers. De bar was ook niet gezellig om te zitten met slecht weer zat als kippen op een hok bij elkaar als je te laat was kon je naar kamer geen plek meer.eigenaars kibbelden veel met gasten om zich heen .

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

H.Westerhoff,
30-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was goed zeer goede keuken en vriendelijk personeel,goed kamers

Gereisd met partner in april 2017

Uitstekend

Fam. Meppelink
20-3-2017

Vriendelijk bekwaam personeel. Ruime kamers Goede kok

Gereisd met partner in maart 2017

Basic, gedateerd, redelijk schoon.

Sigrid
25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit jaar kregen we bij ons 4 dagen Sauerland arrangement een vriendelijk ontvangst, bij vorige beheerders was dat minder. De bedden lagen prima, badkamer is schoon. Vloerbedekking mag al jaren vervangen worden, maar daar kijken we maar even overheen. De prijs is er dan ook naar. Ontbijtbuffet is prima, ruime keuze en op tijd nieuwe aanvoer broodjes etc. Dit jaar viel het avondeten tegen. Het was nu geen buffet, maar je kreeg wat de pot schafte. De eerste 2 dagen viel het mee, vis en varkenslapje maar wel in veel saus en weinig groente. Normaal eet ik veel groente en weinig vlees, bij buffet kan ik dat zelf bepalen, nu niet. De derde avondmaal viel erg tegen, nauwlijks van gegeten en dan is er geen alternatief. Kortom met de nieuwe beheerders het avondeten voortaan ergens anders gaan halen? Of lag het aan de weinige avondeten gasten? De wifi werkte dit weekend na de vrijdagavond niet meer helaas. De bij het arrangement beloofde fles wijn en flesje water hebben we ook niet gezien. Dit jaar wel de sauerlandkaart gekregen. De sauna is al een tijd buiten bedrijf vanwege een brand aldaar, Helaas wordt dit nog niet hersteld en dat misten we wel. Het is een mooie prijs voor dit arrangement maar je eisen moeten dan niet te hoog zijn. Onze vrienden hadden een kamer waarbij er iets erg tikte, waardoor ze niet konden slapen. De volgende dag is er veel aan gedaan om dit opgelost te krijgen en toen dit niet lukte kregen ze een andere kamer. Dat was zeer netjes.

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• Soort gerechtenBrasilian, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Lunchpakketten, Regionaal
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Das Loft (vh. Venue Hotel Am Park) in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Das Loft (vh. Venue Hotel Am Park) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.