Hotel DAS Loft Hotel Willingen

8Fantastisch

Duitsland, Hessen, Willingen (Sauerland)

8Fantastisch

• 6.3Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor DAS Loft Hotel Willingen voor je op een rij gezet:

• Sauna

194 reviews over Hotel DAS Loft Hotel Willingen

• 2019
    8Loes19-03-2019

Uitstekend hotel!

Wij waren met 2 volwassenen en een kind. We kregen een erg ruime kamer, met een dubbel bed en 1 eenpersoonsbed die een beetje in een nis stond, dus heel handig. Er was genoeg ruimte om nog te lopen (of dansen). Het ontbijt was zeer uitgebreid! balkon is niet privé. Het was er schoon. De laatste nacht sliepen we met 3 andere gasten in het hotel. De rest van het hotel was leeg en er was ook geen personeel aanwezig in de avond/nacht. Een kapotte lamp werd direct gemaakt. koffie/thee op de kamer werd dan weer niet aangevuld. Ligging vond ik prima: vlakbij de hoofdstraat, op loopafstand van het zwembad, VVV en een aantal skiliften/-scholen. Ver genoeg van de hoofdstraat om weinig tot geen last te hebben van het apres-ski-gebeuren.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 2018
    8Sjannie27-08-2018

Hotel Am Park Stadtkyll, goed hotel voor ouderen

Prijs kwaliteit was goed, kamer heel groot en netjes, all inn concept was goed, hoofdzakelijk oudere vakantiegangers. Mooie omgeving, in het stadje zelf is niets te doen. Fietshuur gratis, iedere avond wel iets te doen in het hotel. Vriendelijk personeel.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Karin05-05-2018

Zeer goed, echt een aanrader. Mooie omgeving.

Wat een grote kamer, prima douche. Ontbuffet ruime keuze, wordt goed aangevuld. Lunch was € 7,50, en ook ruime keuze. Buffet avondeten is uitstekend, elke avond andere keuze, ook chineesbuffet wat zeer lekker was en andere buffetten waren ook prefect. Bediening erg vriendelijk. Bij inchecken niet voldoende informatie, maar werd tijdens diner uitgelegd door personeel. Wij komen zeker terug, ondanks de negatieve reviews, waar wij niks van snappen.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

10W.G.Broens12-08-2017

Fantastische plek

Hotel Am Fang .. service gericht fijn persooneel.. met nieuw management Jos en echtgenote Geweldige mensen waren 1/1/2017 daar begonnen.. twee keer geweest .. gaan zeker weer daar naartoe

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Engelen30-07-2017

Heerlijk rustig

Vriendelijk behulpzaam personeel

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Arie&Greet27-07-2017

Uitstekend hotel!

Hotel ligt achter de winkelstraat van Willingen aan de rand van een prachtig park. Goede keuken en vriendelijk personeel. Kamers ruim genoeg en prima uitgerust. Ook aanliggend balkon met ruim uitzicht.

Gereisd met partner in mei 2017

• 5Kaldenberg01-07-2017

Slecht eten veel hetzelfde . Kamers goed schoon .

Kamers zijn schoon . Sauna was kapot door brand erg jammer, eten viel tegen veel hetzelfde en niet vers. De bar was ook niet gezellig om te zitten met slecht weer zat als kippen op een hok bij elkaar als je te laat was kon je naar kamer geen plek meer.eigenaars kibbelden veel met gasten om zich heen .

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2016

• 9H.Westerhoff30-04-2017

fantastisch

Alles was goed zeer goede keuken en vriendelijk personeel,goed kamers

Gereisd met partner in april 2017

• 8Fam. Meppelink20-03-2017

Uitstekend

Vriendelijk bekwaam personeel. Ruime kamers Goede kok

Gereisd met partner in maart 2017

• 7Sigrid25-02-2017

Basic, gedateerd, redelijk schoon.

Dit jaar kregen we bij ons 4 dagen Sauerland arrangement een vriendelijk ontvangst, bij vorige beheerders was dat minder. De bedden lagen prima, badkamer is schoon. Vloerbedekking mag al jaren vervangen worden, maar daar kijken we maar even overheen. De prijs is er dan ook naar. Ontbijtbuffet is prima, ruime keuze en op tijd nieuwe aanvoer broodjes etc. Dit jaar viel het avondeten tegen. Het was nu geen buffet, maar je kreeg wat de pot schafte. De eerste 2 dagen viel het mee, vis en varkenslapje maar wel in veel saus en weinig groente. Normaal eet ik veel groente en weinig vlees, bij buffet kan ik dat zelf bepalen, nu niet. De derde avondmaal viel erg tegen, nauwlijks van gegeten en dan is er geen alternatief. Kortom met de nieuwe beheerders het avondeten voortaan ergens anders gaan halen? Of lag het aan de weinige avondeten gasten? De wifi werkte dit weekend na de vrijdagavond niet meer helaas. De bij het arrangement beloofde fles wijn en flesje water hebben we ook niet gezien. Dit jaar wel de sauerlandkaart gekregen. De sauna is al een tijd buiten bedrijf vanwege een brand aldaar, Helaas wordt dit nog niet hersteld en dat misten we wel. Het is een mooie prijs voor dit arrangement maar je eisen moeten dan niet te hoog zijn. Onze vrienden hadden een kamer waarbij er iets erg tikte, waardoor ze niet konden slapen. De volgende dag is er veel aan gedaan om dit opgelost te krijgen en toen dit niet lukte kregen ze een andere kamer. Dat was zeer netjes.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats