Hotel Bürgerstuben

Hotel Bürgerstuben
8,2

• Ligging t.o.v. pistes7,7

38 reviews over Hotel Bürgerstuben in het Nederlands

Leuke midweek gehad, voor herhaling vatbaar

Familie
25-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden een zeer ruime kamer met een grote badkamer, die je gedateerd zou kunnen noemen, maar ook de rustieke stijl van het hotel weerspiegelde. Wij vonden dat wel gezellig; ook in de rest van het hotel komt dit terug. Wel is het overal opvallend schoon en wordt er dagelijks schoongemaakt. We hebben dagelijks genoten van een heerlijk ontbijt en 's avonds een diner(buffet), waarvan mijn man vond dat de porties niet echt Duits waren qua grootte. Ik vond het overigens prima, en ook werd er heel lief rekening gehouden met onze dochter van 5. Zowel bij de receptie als bij de horecaploeg werken vriendelijke en attente mensen. Er is een fijn zwembad met een bubbelbad, waar onze dochter het erg leuk vond. Verder is er een kleine zoutgrot en kunnen gasten diverse schoonheidsbehandelingen boeken. De omgeving biedt vele activiteiten, mountainbiken, wandelen, zwemmen en mogelijkheden voor rondleidingen.

Prachtige omgeving maar niet in dit hotel

Petra
11-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het eten was absoluut niet lekker. Hotel gedateerd.

Personeel redelijk vriendelijk

Uitstekende vakantie gehad

Visscher
22-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden een arrangement voor 5 dagen ,het was uitstekend, ontbijt en diner zeer uitgebreid en prima vriendelijke bediening. het hotel is behoorlijk gedateerd maar er wordt aan gewerkt, wel is er een lift die goed functioneert. Zeer fraai zwembad, is groot en op temperatuur. Sauna is gescheiden van het zwembad. Voldoende handdoeken, anders even vragen. Nadeel is dat het diner gebruikt moet worden tussen 18:00 -20:00 uur. Vanaf 20:00 uur wordt alles weer opgeruimd. Je moet wel voor 19:00 uur aanwezig zijn. s'Avonds na 21:00 uur is er weinig meer te doen. Er is een bar naast het Hotel, maar je moet geluk hebben als er na 21:00 uur nog iemand zit. De gasten in het Hotel zijn voornamelijk 70 plussers en maken niet veel gebruik van het zwembad en sauna. Ruimte genoeg dus.

Mimi
23-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellige sfeer in het hotel, leuk en vriendelijk personeel.

• Ligging t.o.v. pistes7

Hotel prima, knus gezellig en vriendelijk personeel. Eten half penson in hotel is beneden niveau, in ochtend vaak te weinig brood en weinig bijvulling. In avond gewoon veel te basic

Fantastisch weekend gehad. Geweldig hotel!

fam Verhoeven
22-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super mooi hotel, zeer schoon, super vriendelijk personeel.

Geweldige ligging. En super grote mooie kamer met geweldig uitzicht op de piste!!!!!!! En het zwembad: super !!!! We gaan heel graag nog eens terug !!!!! We hebben Genoten!!!

Prima 4-daags arrangement in sfeervol huis

philjac6294
18-2-2018

Centrale ligging aan de doorgaande weg in Willingen, met eigen parkeergelegenheid op loopafstand.

Goede verzorging, vriendelijk personeel.

Prima hotel

Henk
11-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een prima hotel met fijn zwembad. Avond eten bij half pension was niet super maar wel okay. Ontbijt was prima.

uitstekend

lijftogt
4-10-2017

Je moet vooraf afspraak maken over soort en plaats van kamer.

Wij kwamen in de kelder van het hotel terecht met halsbrekende toeren om die te bereiken. Steile trap achter deur met dranger. Voor 80+ teveel van het goede.

Zeer verzorgd en gemoedelijk familiehotel

Knispel
26-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ook zeer milieubewust werd er met het eten omgegaan, zodat het restant van het buffet tot een minimum beperkt bleef. Voor mensen die slecht ter been zijn, is deze omgeving met heuvels en dalen niet erg geschikt. De omgeving kent veel leuke dorpjes met het bekende fachwerkhauser.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bürgerstuben in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bürgerstuben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.