Hotel Bürgerstuben

Uitstekende vakantie gehad

Visscher
22-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden een arrangement voor 5 dagen ,het was uitstekend, ontbijt en diner zeer uitgebreid en prima vriendelijke bediening. het hotel is behoorlijk gedateerd maar er wordt aan gewerkt, wel is er een lift die goed functioneert. Zeer fraai zwembad, is groot en op temperatuur. Sauna is gescheiden van het zwembad. Voldoende handdoeken, anders even vragen. Nadeel is dat het diner gebruikt moet worden tussen 18:00 -20:00 uur. Vanaf 20:00 uur wordt alles weer opgeruimd. Je moet wel voor 19:00 uur aanwezig zijn. s'Avonds na 21:00 uur is er weinig meer te doen. Er is een bar naast het Hotel, maar je moet geluk hebben als er na 21:00 uur nog iemand zit. De gasten in het Hotel zijn voornamelijk 70 plussers en maken niet veel gebruik van het zwembad en sauna. Ruimte genoeg dus.

Mimi
23-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellige sfeer in het hotel, leuk en vriendelijk personeel.
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel prima, knus gezellig en vriendelijk personeel. Eten half penson in hotel is beneden niveau, in ochtend vaak te weinig brood en weinig bijvulling. In avond gewoon veel te basic

We hebben een aantal aanbieders voor Bürgerstuben voor je op een rij gezet:

Fantastisch weekend gehad. Geweldig hotel!

fam Verhoeven
22-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super mooi hotel, zeer schoon, super vriendelijk personeel.

Geweldige ligging. En super grote mooie kamer met geweldig uitzicht op de piste!!!!!!! En het zwembad: super !!!! We gaan heel graag nog eens terug !!!!! We hebben Genoten!!!

Prima 4-daags arrangement in sfeervol huis

philjac6294
18-2-2018

Centrale ligging aan de doorgaande weg in Willingen, met eigen parkeergelegenheid op loopafstand.

Goede verzorging, vriendelijk personeel.

Prima hotel

Henk
11-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een prima hotel met fijn zwembad. Avond eten bij half pension was niet super maar wel okay. Ontbijt was prima.

uitstekend

lijftogt
4-10-2017

Je moet vooraf afspraak maken over soort en plaats van kamer.

Wij kwamen in de kelder van het hotel terecht met halsbrekende toeren om die te bereiken. Steile trap achter deur met dranger. Voor 80+ teveel van het goede.

Zeer verzorgd en gemoedelijk familiehotel

Knispel
26-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ook zeer milieubewust werd er met het eten omgegaan, zodat het restant van het buffet tot een minimum beperkt bleef. Voor mensen die slecht ter been zijn, is deze omgeving met heuvels en dalen niet erg geschikt. De omgeving kent veel leuke dorpjes met het bekende fachwerkhauser.

Rectificatie

M.Pol
8-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes1

Prima hotel, uitstekend eten, alleen is er niets te doen in hotel na 21.00 uur, je kunt ook op andere terassen na 21.15 niets meer bestellen, in ons eigen hotel mocht het binnen nog wel maar ook 1 drankje meteen afrekenen want dan is het ook einde.De bediening op terras van burgerstuben was niet best, weinig plek maar toch duurde het erg lang voordat je wat kon bestellen, muv een jongedame, die bediende vlot en prettig, met ons zijn verscheidene mensen opgestapt om ergens anders iets te bestellen. Ook hadden wij een onoverdekt balkon, dus als het regent kun je niet buiten zitten en beneden in het café ook niet, hotel leek wel uitgestorven na 21.00., beetje jammer.

nooit meer

Fam van den Berg
29-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

vooral voor oudere mensen [met een handicap] veel trapjes en afstapjes parkeren is hopeloos voor het gebouw mag je alleen maar uitladen dan moet je naar de achterkant van het hotel daar zijn ook maar 4 a5 plekken dus altijd vol ik heb zuurstof voor mijn copd dan moest ik nog verder naar boven dat was geen doen wij hadden een kamer met badkuip waar wij in moesten klimmen douchkop ging alle kanten op wc bril zat los verders het bed was goed en het eten was prima

We hebben een aantal aanbieders voor Bürgerstuben voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bürgerstuben in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bürgerstuben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bürgerstuben scoort een 8.35 uit 10 op basis van 41 reviews.