Hotel Altes Doktorhaus

Kleine hotelsWeer vandaag12°4°

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Altes Doktorhaus voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Altes Doktorhaus in het Nederlands

Met jonge kinderen

Tof adresje voor een korte vakantie

Staeskes
30-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijn appartement met twee grote slaapkamers en een moderne badkamer, geen keuken. Ontbijten in accommodatie zelf, diner mogelijk in naastgelegen hotel (was lekker en niet zo duur). Je zit op slechts enkele passen van de winkelstraat met gezellige tavernes en terrasjes.

Enige nadeel vonden wij dat de verwarming vaak af stond en het vooral in de badkamer erg fris was. We hebben dit gemeld maar er werd niets aan gedaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altes Doktorhaus in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altes Doktorhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.