Reviews over Willingen-Neerdar

Mooie en ruime vakantiewoning!

Michiel,
    18-7-2015

Wij hebben recent een kleine twee weken doorgebracht in "Haus am Uplandsteig" en dat is ons erg goed bevallen.

De woning is erg ruim en heeft een rustige ligging aan een doodlopende straat. De woning is ook erg compleet en van (bijna) alle gemakken voorzien. Er is ook een leuk klein speeltuintje vlakbij de woning in het plaatsje Neerdar.

De omgeving vonden wij ook erg mooi en er is ook van alles te doen. Voor de normale dagelijkse boodschappen kun je naar onze mening het beste terecht bij de REWE of de naastgelegen ALDI in de plaats Usseln.

Helaas hadden we tijdens ons verblijf af en toe last van steekvliegen/dazen rond de woning en die steekvliegen/dazen waren vrij groot en behoorlijk agressief. Dit was wel jammer, want hierdoor kon je geregeld niet echt lekker ontspannen buiten zitten.

Alles bij elkaar een absolute aanrader!!!

Mooie en ruime vakantiewoning!

Mike038,
    18-7-2015

De omgeving vonden wij ook erg mooi en er is ook van alles te doen. Voor de normale dagelijkse boodschappen kun je goed terecht bij de REWE of de ALDI in de plaats Usseln.

Helaas hadden we tijdens ons verblijf af en toe last van steekvliegen/dazen rond de woning en deze waren behoorlijk agressief. Dit was wel jammer, want hierdoor kon je geregeld niet lekker ontspannen buiten zitten.

Alles bij elkaar een absolute aanrader!!!

Geen zin om zelf te koken?

1. Restaurant "Dorf Alm" -Willingen

2. The Grand Wok - Korbach

Supergezellig huis op een leuke plek

Lieve Spoelders,
    20-2-2013

Wij verbleven in february 2013 in het huis met de familie en konden genieten van verse sneeuw , zonnige wandelingen bij het huis. Kortom, topligging. Het huis is volledig ingericht en je komt niets tekort, heel proper en gezellig. Het ligt op een wandelpad naar het bos maar met de vele sneeuwval was dit moeilijk bereikbaar. We komen zeker nog eens terug !

Wat een top locatie en een geweldig huis

M. Van Densen,
    5-8-2012

Een fantastische vakantie doorgebracht in een top huis.

Werkelijk alles aanwezig, heel sfeer vol ingericht.

Voor jong en oud van alles te doen in de omgeving.

Fantastische vakantie

Grote Beverborg,
    16-7-2012

We hebben genoten van ons verblijf in jullie mooie woning. Van alle gemakken voorzien! Onze kleine meid (bijna 19 weken) heeft heerlijk geslapen in het kinderbedje! Als een prinsesje. Heerlijke omgeving, lekker veel gewandeld, heerlijk gegeten bij Pizza Pie in Usseln (het "echte" restaurant, niet de afhaal). Echt één om aan te bevelen! Komen zeker nog eens terug :) Groeten, Vincent, Luciénne en Dagmar, uit Enschede

Willingen-Neerdar scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews