Hotel Landgasthof Sauer

Kleine hotelsWeer vandaag20°11°
Hotel Landgasthof Sauer

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Sauer voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Landgasthof Sauer in het Nederlands

Prima hotel

Danny
5-1-2018

Op zich een prima simpel hotel. Alleen vonden wij de bedden erg slecht, veel te hard. Bij de vraag of ons alles beviel lieten we weten dat we de bedden veel te hard vonden, kregen we het antwoord dat ze nog harde matrassen hadden, die moeten dan van massief hout zijn gemaakt. Roken werd wel toegestaan bij de bar, daar stonk het dus ook echt heel erg naar rook gelukkig werd het ontbijt geserveerd in een andere zaal waar niet werd gerookt. Het ontbijt was verder prima. De kamer was verder netjes en schoon. Voor ons geen 3 sterren

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2018

Super heerlijk weekend gehad

Familie linders
11-8-2017

Een echt leuke fijne en schone plek om heen te gaan erg gezellig mooie grote kamer goed eten en drinken je voelt je er meteen thuis Familie linders en aanhang

Gereisd Anders in augustus 2017

Fijne omgeving, zeer eenvoudig hotel.

Anna
31-12-2016

Het hotel was zeer eenvoudig, kamer flink gedateerd, slechte bedden, dun dekbed. Het ontbijt was voldoende, maar niet uitgebreid. Het diner, was eten wat de pot schaft.Het was geen eten wat je onder half pension verstaat.Het was niet mooi gepresenteerd en zeer goedkoop. De meisjes van de bediening waren aardig. Het internet was slecht. Dit hotel verdient zeker de score niet zoals vermeld.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

Theo en Marlies
7-5-2016

geweldig gezellige sfeer. voor 3,20(pp) taxi naar Willingen. Je voelt je meteen welkom.

Prima vakantieplek. Niet sjiek wel goed.

E. Cox
10-7-2013

Kamers eten en ruim ontbijt heel goed. Eten ook. Prijs kwaliteit Eer goed Jammer dat er gerookt wordt in het restaurant. Mooie wandeling in de buurt. Te ver van willingen om te lopen maar taxi is ook en optie, niet duur. Gezellig en gemoedelijk pension.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

in 1 woord "geweldig"

zegger
9-1-2012

Bij Sauer staat de Duitse gemutlichkeit hoog in het vaandel. Je kunt er erg lekker eten voor een zeer betaalbare prijs.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Al meer dan 10 jaar een plek om terug te komen.

Janssen
13-3-2011

Landgasthof-sauer is een gastvrije lokatie waar je goed kunt eten en prettig kunt verblijven in een aangename wandel omgeving.

Gereisd Met vrienden in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrij, schoon, heerlijk eten.

franke en attie
10-3-2011

Wij zijn hier al 4 keer geweest, en proberen volgend voorjaar hier weer heen te gaan. Het bevalt ons zeer goed.

Gereisd Met partner in Wed Mar 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk vertoeven

familie Poels
8-3-2011

We zijn een paar dagen met zijn tweetjes weggeweest. Heerlijk genoten in een zeer ruime kamer met mooie douche! Overdag lekker in Willingen geskied en 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant. Daarna nog even doorgezakt aan de bar! Kortom een paar perfekte dagen geweest!

Gereisd Met partner in januari 2011

Weer heerlijk bijgetankt!

familie Poels
8-3-2011

We zijn weer bij de familie Sauer geweest voor een paar heerlijke dagen! Door de sneeuwkannonen in Willingen hebben we zelfs nog drie dagen lekker geskied. 's avonds heerlijk gegeten en lekker een wijntje gedronken in het cafe. Kortom lekker genoten!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

• Soort gerechtenDuits, Lunchpakketten, Regionaal

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• SaunaAanwezig, Geurensauna, Kleurentherapie sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Sauer in Willingen-Eimelrod, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Sauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.