Hotel Klemm

9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Klemm voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Klemm in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastisch!!

Nancy de Wit
29-10-2017

Prachtig hotel!! Niets op aan te merken. Sfeervolle kamer helemaal geweldig. En het ontbijt zeer uitgebreid en super vers. Dichtbij het centrum van Wiesbaden. Vriendelijke mensen. De parkeergarage om de hoek ook super!

Fantastisch hotel

Jessica
14-8-2012

Heel prettig hotel, zeer vriendelijk personeel. Wij hadden het appartement. Helemaal niets op aan te merken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klemm in Wiesbaden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klemm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Klemm scoort een 9.86 uit 10 op basis van 2 reviews.