Hotel Dorint Pallas Wiesbaden

We hebben een aantal aanbieders voor Dorint Pallas Wiesbaden voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Dorint Pallas Wiesbaden in het Nederlands

Hotel zonder animo

Nico
26-10-2013

Ik heb 2 nachten in het hotel geslapen tijdens een conferentie. Het is een stijlloos, zielloos hotel. Het heeft alles van een hotel, maar ik verging er van verveling. Van bij de check-in tot de check-out, alles professioneel, maar zonder meer. Niemand aan de receptie kon zelfs lachen. Mijn kamer was redelijk klein. Anderen hadden een grotere kamer. Het is een kwestie van zo laag mogelijk een kamer te versieren. Alle maaltijden waren buffetvorm. Zeker 's avonds was ik niet onder de indruk.

Gereisd Zakelijk in september 2013
2008

mooi hotel, prima ligging

aernouts
5-7-2008

mooi hotel, prima ligging.

Gereisd Familie in juli 2008

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Caldarium, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dorint Pallas Wiesbaden in Wiesbaden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dorint Pallas Wiesbaden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.