1 review over Hotel City Partner Fürstenhof in het Nederlands

Prachtig Jugenstil-hotel

M
6-2-2011

Prachtig vergane glorie-hotel (Jugendstil), vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijtbuffet. Prima kamers, soms wat gedateerd (meerdere keren gelogeerd). Gelegen aan tegenover park. Minpuntje: aan redelijk drukke doorgangsstraat.

Gereisd Zakelijk in oktober 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Partner Fürstenhof in Wiesbaden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Partner Fürstenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.