Sorteren

Reviews over Wichte

Wij komen hier al een paar jaar bij de familie Klipp

Dirk Takken
    4-1-2008

Wij komen hier al een paar jaar bij de familie Klipp. Voor wie de rust zoekt, is dit een ideaal adres. Vanuit het appartement loop je zo de natuur in. In de omgeving is van alles te beleven, ook om te winkelen, bv Kassel. In Kassel heb je de Wilhelmshohe, met de Hercules. Dit moet je gezien hebben. Voor wat betreft het appartement beneden inhet dorp, dit is goed. Krijg je kans om bij Gisela het appartement bij haar huis te krijgen, dan heb je een heel mooi gezicht over het dorp.

een regelrechte aanrader.

Ik kom hier al zeker 15 jaar met mijn familie (een lang

Martine Schaaij
    23-1-2007

Ik kom hier al zeker 15 jaar met mijn familie (een lang weekend) en het is ieder jaar genieten!!!!

Eigenlijk een beetje ons "tweede huisje" geworden.

Als je rust zoekt en lekker wil wandelen, is dit een heerlijke plek.

De eigenaresse is hartelijk en en vriendelijk en alles ziet er zeer verzorgd uit.

Het plaatsje zelf is erg klein, maar in de buurt genoeg grote plaatsen.

Kassel, Melsungen en de Höhe Meisner zijn zeker een aanrader!

Ik ga me weer voorbereiden op een heerlijk weekend Wichte!!!!

we gaan nu voor de 3e keer naar dit huis toe en raken leuk

van der Laan
    19-10-2006

we gaan nu voor de 3e keer naar dit huis toe en raken nooit uitgekeken. leuk dorpje, kunt er mooi wandelen, leuke steden in de beurt. goeie services en absoluut niet duur. ook een leuke kinderkamer waar je kunt tafeltenissen. ook een kleine speeltuin in de buurt. wat wij doen is met een skateboard van de berg af. echt een aanrader om te doen. kortom een hele leuke en actieve vakantie!!