Camping Wetzlar Fischerhütte

Camping Wetzlar Fischerhütte

6.8Voldoende

Duitsland, Hessen, Wetzlar

Op vakantie geweest naar Wetzlar Fischerhütte?

6.8Voldoende

• 6.8Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

5 reviews over Camping Wetzlar Fischerhütte

• 4Jozien05-08-2017

Rommelige doorgangscamping

De camping maakte op ons een heel rommelige indruk. Er stonden oude tuinstoelen, het gras was niet gemaaid. Het sanitair kan eigenlijk niet meer. Je moet je wassen bij een lange wasbak met 3 kranen, tandpasta wegspoelen vergt enige handigheid. Voor de prijs van eur 1,00 krijg je een heerlijke ijskoude douche :-(. De ligging is vlak naast een heel drukke weg. Personeel is uiterst vriendelijk, maar deze camping heeft zijn beste tijd gehad.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 4AJM Beersma20-05-2017

Matige camping

De camping is aan de rivier de Lahn en maakt een oubollige indruk. Grasbodem- diverse water en elektrapunten. Chemie toilet gat in de grond. Zelf slagboom openen en sluiten. Sanitair schoon . Douche muntjes. Niet gehandicapten vriendelijk. Broodjes service en ontbijt service Boten en kano verhuur. Verhuur van huisje. WIFI gratis. Omgeving: fietsen langs de Lahn. Varen op de rivier.

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Peter09-07-2011

Leuke camping in voor- en naseizoen

Kleine keurige camping direct aan fietspad langs de Lahn. Het centrum van Wetzlar is slechts 2,5 km vanaf de camping. Volgens de campingbeheerder zijn de campings aan de Lahn vanaf Pinksteren t/m augustus erg vol. Sanitair en douches zijn in deze periode nauwelijks toereikend.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2011

• 9gerhard klein gebbink12-07-2010

Verrassend laatste station voor de thuiskomst

Zoekend naar een camping bezijden de Sauerland Autobahn Frankfurt - Dortmund ". troffen we in een gids de Fischerhuette in Wetzlar. Dat leek ons wel ...immers de volgende dag was het nog maar 3 1/2 uur rijden en we zijn thuis. Maar ...in die gids stond vermeld dat de camping geen eetgelegenheid heeft, en we hadden onszelf een "laatste avondmaal buitenshuis" beloofd. Toch besloten we naar de Fischerhuette te gaan. EEN TOPPER !! Geweldig vriendelijke ontvangst. Prachtig sanitair en geweldige, rume staanplaatsen. Ook gelegenheid de caravan aan de auto gekoppeld te laten. En .... surprise, tegen het receptiegebouw aan is een Grieks restaurant gevestigd. Weliswaar buiten de camping , maar uiterst attractief. Heerlijk Grieks gegeten en tegen een alleszins redelijke prijs. En die avond de camping bekeken en vastgesteld dat het niet eerlijk is de camping alleen maar passantecamping te noemen. Ook langer verblijf is aan te raden. Wij geven onze tevredenheid weer met ons etiket "WEERKOMM'N

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2010

0 tips over Camping Wetzlar Fischerhütte

1 vraag over Camping Wetzlar Fischerhütte

• Peggy van Dijk, 20-06-2014

Contactgegevens camping

Ik heb tevergeefs gezocht naar contact/mailgegevens van de camping. Graag deze doorgeven als je deze weet.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig