Hotel Naunheimer Mühle

Hotel Naunheimer Mühle

3 reviews over Hotel Naunheimer Mühle in het Nederlands

Geweldig op en top hotel

monicaplomp
6-8-2012

2 nachten hier geslapen en van ontbijt tot diner in een woord TOP. Vriendelijkheid personeel, eten, kamers ligging helemaal ok.

Heerlijk rustig familie hotel.

Foppe
30-11-2011

Een heel gezellig hotel met prima kamers, perfect eten.

De kamers zijn basic maar voor 1 of 2 nachten prima. het ontbijt is meer dan in orde.

De omgeving is heel leuk met een rivier ed.

Toller Kurzaufenthalt in der Naunheimer Mühle

Catrin Münzberger
15-2-2010

Wer es "Kettenlos" mag ist in diesem Familiär geführten Hotel genau richtig.

Zwar fehlt dem wunderschön gelegenen Landhotel eine Bar, die wir aber dank des tollen Restaurants nicht vermisst haben.

Offensichtlich wird das Haus hauptsächlich von Firmengästen aus den umliegenden Unternehmen genutzt, da wir ab 8.30 Uhr das großzügige Frühstücksbüfett praktisch für uns allein hatten.(toll die frisch zubereiteten Eier)

Wir haben uns rundherum wohl gefühlt.

Der Preis von € 108,00 fürs DZ inkl. Frühstück pro Nacht war nicht verhandelbar, war aber dennoch jeden Euro wert.

Jederzeit wieder

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Naunheimer Mühle in Wetzlar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Naunheimer Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Naunheimer Mühle scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.