Pension Waldesruh

Bas
30-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Erg gehorig hotel.

Ik werd om de minuut wakker van dicht slaande deuren.

Ook vang je de gesprekken van de buren op, wel leuk als je je eenzaam voelt trouwens.

Voor wat oudere (slecht horende) mensen een aanrader.

Wij nooit meer

Gewoon helemaal GOED, geweldig

jose stroucken
11-8-2017

We zijn nu 4x in Waldesruh geweest. Het is gewoon helemaal af, Het ontbijt top, de kamer top, Fam.A. Lange, zijn super vriendelijke mensen.

Volgend jaar gaan we weer terug naar Waldesruh.

Hier wordt ook gevraagd wat we niet goed vonden , daar kunnen we alleen maar op zeggen. ALLES WAS EN IS GOED.

Eenvoudig maar heel schoon en uiterst vriendelijk

Hellien van Roekel
22-10-2013

de kamer was heel schoon, het ontbijt was eenvoudig maar heerlijk, de eigenaresse was ontzettend vriendelijk, we werden hartelijk ontvangen en ze probeerden alles te doen om het naar je zin te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Waldesruh voor je op een rij gezet:

Aangename plek om te vertoeven.

augustvranken
8-11-2012

Goed onderhouden kamers met een douche en wij hadden ook een balkon.

Mooie, rustige ligging met supervriendelijke uitbaters. Surplus voor wandelaars omdat een aantal wandelroutes de voordeur de passeren.

Je kan tot 17u30 terecht in het restaurant (kleine hapjes).

Pension Waldesruh is prima!!

Loed Nieveen
7-8-2012

Zeer schone op mooie locatie gelegen pension gerunned door vriendelijke mensen.

Onverminderd goed

Chris
5-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Begin dit jaar een paar nachten verbleven. De pistes van Willingen zijn met de auto op 10 min afstand. Verzorging uitstekend. Kamers prima. Service van de familie maakt dat je je direct thuis voelt. We komen er graag nog eens in de zomer!

wederom een heerlijke week gehad

stefan_heijn
28-8-2011

Mijn tweede keer in dit pension doorgebracht, en wederom een heerlijk week gehad.

De kamer die ik had was en bleef schoon, doordat er elke dag werd schoon gemaakt. Het ontbijt was ook weer voortreffelijk, als je wat te kort had dan werd dat direct aangevuld. Schwalefeld is een ideale uitval basis naar tal van heerlijke plekjes in het Sauerland. Ik had een ongelukje gehad en mijn enkel bezeerd, ze vroegen of het allemaal goed ging aangezien er alleen maar trappen zijn. Maar ik kon me er goed redden . Ze waren erg betrokken en erg klant vriendelijk. Dus kortom een geweldige week gehad.

Een zeer goede lokatie. Een aanrader.

Fam. Blatnik
24-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben in mei 2011 een aantal dagen in dit pension verbracht en wij kunnen alleen maar de recenties die de voorgangers hebben beschreven onderschrijven. Het is een geweldig pension. De familie Lange doet er alles aan de bezoekers een zo aangenaam verblijf te bezorgen. Het ontbijt is uitstekend en de kamer zijn brand schoon. Steeds werd tijdens het ontbijt gevraagd of alles goed was, wat wij op prijs stelden. Koffie teweinig geen probleem er werd gelijk nagevuld. Wij gaan volgend jaar weer terug naar deze geweldige locatie. Uitstekend wandelgebied. Voor een goed restaurant kijk dan even vanuit het pension de berg op Pension-restaurant Fernblick dit heeft onze voorkeur.

ik heb genoten

Stefan Heijn
10-9-2010

Een weekje was tekort, want ik heb genoten.

Lekker kunnen wandelen op goede wandelpaden rondom het pension.

het was er schoon, elke dag werden de kamers schoon gemaakt.

Een ruime één persoonskamer met balkon.

Het uitzicht was geweldig.

En het ontbijt elke dag anders en voor ieder wat wils.

Kortom een top pension, ze zien me er zeker nog eens terug.

Familie Lange waren hartelijk, vriendelijk en gastvrij.

heel vriendelijk

mia sevriens
5-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel vriendelijk pension

prima fam beselist n aanrader wij komen er al jaren .

We hebben een aantal aanbieders voor Waldesruh voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Waldesruh in Schwalefeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Waldesruh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.