Hotel AKZENT Hotel Haus Sonnenberg

Kleine hotelsWeer vandaag29°12°
Hotel AKZENT Hotel Haus Sonnenberg
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Haus Sonnenberg voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel AKZENT Hotel Haus Sonnenberg in het Nederlands

Met vrienden

Een aanrader

Luc en Ann
5-1-2011

Tussen kerst en nieuwjaar zijn wij met een groep naar dit drie sterrenhotel geweest. De prijs/kwaliteitsverhouding is voortreffelijk. Het hotel is netjes, de kamers verzorgd en het eten is meer dan goed. De voorzieningen zijn prima: een zwembad (warm water), sauna en bowlingbaan. Wij zijn hier geweest om te skieën op Vogelsberg (skigebied Hoherodskopf), dat eigenlijk 1 grote, lange en brede skipiste heeft, waar zowel de beginnende als de gevorderde skieër aan zijn trekken komt. Het hotel ligt op 7 km van de piste, vlot bereikbaar, er is voldoende gratis parking aan de piste, maar om skimateriaal te huren moet je opletten. Een prima hotel om een paar dagen door te brengen (en langer ook)!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Haus Sonnenberg in Schotten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Haus Sonnenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.