Reviews over Schönbrunn

eenvoudig, goed hotel met vriendelijk personeel!

reiziger ,
    29-8-2016

De kamers zijn gedateerd maar schoon. Het hotel ligt in prachtig natuurgebied. Het is er rustig en de lucht is schoon. De mensen in het hotel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik ben naar het zwembad in Eberbach (10 km verderop) met de bus gegaan en ik werd 'van alle kanten' geholpen.

erg ver afgelegen

m_derks53,
    17-12-2012

tijdend de kerstreis koblenz heidelberg rudesheim was dit ons overnachtingshotel. Je moet er niet teveel van verwachten maar voor dit doel is het een goed hotel. Het is oud en kan wel een update gebruiken maar het is er schoon, het eten was goed en de mensen erg aardig, Als je s avonds aan de bar wilt hangen en wat uitgebreider wilt eten moet je hier niet naartoe gaan, maar om alleen te ten en te overnachten voldoet dit hotel prima

Rustig gelegen hotel in de natuur

H.Plas,
    15-9-2012

Vriendelijk personeel, met bloemen versierde balkons en mooie tuin. Ontbijt was zonder sap of yoghurt, alleen thee of koffie. Avondeten goed en verzorgd.

Goed hotel . Goede kamers. Eén minpunt: nog al gehorig.Prachtige natuur.

Wij kregen waar voor ons geld. Groepsreis met excursiepakket.

Eigenaresse heeft van ons ieder persoonlijk afscheid genomen, wat ik op prijs stelde.

rustig gelegen

lenie,
    9-3-2011

Het is hier met een groep goed toeven,alle uitstapjes op zo'n uur rijden met de bus.In het dorpje kun je goed kleine wandelingen maken,verder is hier niets te beleven,een winkel heb ik niet kunnen ontdekken,maar wij waren iedere dag op stap dus dat is niet erg.

De bediening was prima en het eten afwisselend en voldoende,je werd nog echt bediend.

Verstopt dorpje

Véronique,
    2-12-2010

Met TO hier geweest tijdens de Heidelberg-kerstreis. Rustig dorpje, rustige ligging. Hoe hebben ze het kunnen vinden, zo ver verstopt. Bijzonder vriendelijke bediening: attent, behulpzaam. Stond een welkomstglas wijn klaar bij binnenkomst. Heerlijk eten. Ook lekker ontbijtbuffet. Hotel is wel enigszins gedateerd te noemen. Eenvoudig. Geen lift. Vervelend voor de oudere doelgroep. Had de pech op een doorzakbed te liggen en dat werd dus een slapeloze nacht. In één kamer waren muizen. Kamers (die van ons was ruim) zijn uitermate gehorig. Geen privacy voor de buren :)....

Handdoek met gat.

Maar de vriendelijkheid van het peroneel maakte veel goed voor die paar dagen.

Schönbrunn scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews