Hotel Parkhotel Schlangenbad

8.3Fantastisch

• Sauna

3 reviews over Hotel Parkhotel Schlangenbad

• 7fam westerduin08-08-2011

mooi, ooit chique, beetje saai

Parkhotel in Slangenbad is een net mooi groot hotel tegen een heuvel. alleen in het plaatsje is helemaal niets te beleven en meer gericht op bejaard publiek. Wel mooie grote kamer gehad omdat we onze dochter van 8 bij ons hadden. onbijt in weekend oke, maandag waren er geen broodjes meer en ook veel anders wat er de overige dagen wel bij het ontbijt was ontbrak, jammer. Het is erg warm overal in het hotel, maar bij zo'n momumentaal pand is natuurlijk geen airco. Het overdekte zwembad bereik je door onder de grond via een ziekenhuis .Het hang vol met bedjaarden en iedereen die wil kan er ook gewoon naar toe. Let op vraag bij reservering of er een feest is, want toen wij er waren was er een bruiloft, super natuurlijk maar niet voor ons we hebben voor de laatste gast ging geen oog dicht gedaan. we bonkten in ons bed. Toen we er de volgende dag wat van zeide ( je gaat natuurlijk geen bruiloft verpesten_) werd alleen de schouders opgehaald. let op dat je de goede prijs word verekend!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Jan01-02-2011

Oude Luxe

ivm beursbezoek in Frankfurt 1 nacht verbleven. Is een hotel met allure, al zie je met name aan de kamers dat sommige aspecten gedateerd zijn. Prachtige omgeving, prima ontbijt. Kamer wat eenvoudig, zo ook de badkamer. Erg vriendelijk personeel aan de receptie. Ook te boeken voor ontspanning & wellness, helaas niet kunnen testen.

Zakelijk gereisd in januari 2011

• 10Roger13-05-2009

Aanrader

Dit hotel is sterk verzorgd en doet denken aan de goede oude tijden van exclusive hotels. Ik heb meer dan 3,5 jaar tijdens de week in dit hotel gelogeerd en heb me altijd thuis gevoeld. De bistro en restaurant zijn buitengewoon. Een klein nadeel is de parking die wel ver van het hotel gelegen is.

Zakelijk gereisd in mei 2009

0 tips over Hotel Parkhotel Schlangenbad