Kleine hotelsWeer vandaag13°-1°
Hotel Mikado en Suite

We hebben een aantal aanbieders voor Mikado en Suite voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mikado en Suite in het Nederlands

Een prijsgunstig hoteli

Hugo
14-5-2014

Het hotel heeft niet een 100% bezetting van de receptie en bij aankomst moet men bellen waarna men te horen krijgt waar de papieren en de sleutels liggen in het portaal bij binnenkomst. Er is een kleine receptie en een bescheiden ontbijtrestaurant. De kamers hebben wat lawaai overlast vanwege de aanvliegroute van het vliegveld van Frankfurt en er loopt een spoorlijn direct achter het hotel. De kamers zijn fris en modern ingericht en zijn ruim, ca. 45 m2 incl.de badkamer van 3 m2, en een slaaphoek met 2 persoonsbed + klerenkast. Op de kamer staan: 2 zitsbank, TV meubel + flatscr. TV, bureau, tafel, kofferboy, bergmeubel, kast met magnetron, koelkast en gootsteen. Vloerbedekking, geen kluisje en airco, gratis internet WiFi, verlichting matig, gratis parkeren buiten en in de parkeergarage. Gratis, sapjes + koffie en thee, staan klaar.

Hotel goed voor een paar nachten met een goed ontbijt.

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mikado en Suite in Rüsselsheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mikado en Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.